Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік: 2019

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 193.

Kosarieva G. та Pavlyuk T. та Fedorova N. (2019) TRAINING OF FUTURE SPEECH THERAPISTS TO WORK WITH CHILDREN OF PRESCHOOL AGE WITH SPECIAL NEEDS ON THE BASIS OF HUMANISTIC IDEAS OF TOLERANCE. Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations, 2019. с. 357-371.

Kozliuk O. та Kosarieva O. та Stepanova O. (2019) Diagnostics of the humanistic direction of children's communication with peers and parents. Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations, 2019. с. 111-125.

Іванова І. та Федорова Н.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 70-71.

Іванчук К.О. та Руденко Н.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ГУМАННИХ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИХ ВЗАЄМИН ЯК ЗАСОБУ ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 71-72.

Ігнатюк Т.В. та Маліновська Н.В. (2019) ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 63-65.

Ігнатюк Т.В. та Маліновська Н.В. (2019) ЗАСТОСУВАННЯ ГРИ У НАВЧАННІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ НАВИЧОК ПИСЬМА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 72-73.

Абрамович О.В. та Руденко Н.М. (2019) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНИХ ВІДНОСИН У ДОШКІЛЬНИКІВ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 9-10.

Александрова С.В. та Руденко Н.М. (2019) ТВОРЧА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 10-11.

Алімова Я.В. та Джеджера К.В. (2019) СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ». Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 11-12.

Андрощук А.А. та Павлюк Т.О. (2019) ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ УЯВЛЕНЬ ПРО ЧИСЛО ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ МАТЕМАТИКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 12-13. (У пресі)

Бачинська Л.П. та Павлюк Т.О. (2019) ФОРМУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ УЯВЛЕНЬ ПРО ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 14-15.

Бичук С.Б. та Горопаха Н.М. (2019) ОВОЛОДІННЯ ІНТЕРАКТИВНИМИ ФОРМАМИ РОБОТИ З БАТЬКАМИ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 15-17.

Блищик А.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 18-19.

Божук М.Р. (2019) Наступність у формуванні мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 8-11.

Божук М.Р. та Степанова О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 12-14.

Божук М.Р. та Степанова О.І. (2019) КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК СКЛАДОВА МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 21-22.

Булавіна Т.О. та Косарєва Г.М. (2019) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ДЦП ЗАСОБАМИ ЛОГОПЕДИЧНОГО МАСАЖУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 22-23.

Бурчак К.І. та Руденко В.М. (2019) ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДОВКІЛЛЯ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 18-19.

Бурчак К.І. та Руденко В.М. (2019) ФОРМУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДОВКІЛЛЯ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 23-24.

Войтович О.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 305-311.

Войтович О.В. (2019) ЕМОЦІЙНИЙ ЧИННИК ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У СВІТЛІ ПРОБЛЕМ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 24-26.

Воробйова В. та Федорова Н.В. (2019) ЗМІСТ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ СФЕРИ У ДІТЕЙ З ФФНМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 26-27.

Вронська В.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕДИЧНОЇ СЕСТРИ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 41-45. ISSN 2518-7503

Вронська В.М. (2019) ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ МЕДСЕСТРИНСТВА ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 11-14. ISSN 2518-7503

Габрук К.М. та Козлюк О.А. (2019) ГОСПОДАРСЬКО-ПОБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 30-31.

Габрук К.М. та Козлюк О.А. (2019) ГОСПОДАРСЬКО-ПОБУТОВА ПРАЦЯ У СЕНСОРНОМУ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 29-30.

Гаврильчик В. та Козлюк О.А. (2019) ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ В РІЗНОВІКОВІЙ ГРУПІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 33-34.

Гаврилюк О.О. та Горопаха Н.М. (2019) НАСТУПНІСТЬ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ КРЕАТИВНОСТІ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ПРИРОДИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 31-33.

Гаврилюк О.О. та Горопаха Н.М. (2019) НАСТУПНІСТЬ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ КРЕАТИВНОСТІ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ПРИРОДИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 30-31.

Гаврилюк С.В. та Косарєва Г.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ ПРИ ЕФЕРЕНТНІЙ МОТОРНІЙ АФАЗІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 31-32.

Гаєвська А.В. та Косарєва Г.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ТПМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали ІІ, 2019. с. 34-35. (У пресі)

Герасимів В.В. та Марчук Г.В. (2019) ТВОРЧА ГРА ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 35-36.

Гладковська М.В. та Джеджера К.В. (2019) ВИХОВАННЯ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ЗАВДАННЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 38-39.

Гнатюк О. та Степанова О.І. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ У ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 39-41.

Гончук В.В. та Косарєва Г.М. (2019) ПРИКЛАДНИЙ АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ (АВА) ЯК МЕТОД КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ІЗ РАС. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 41-42.

Гордійчук А.С. та Руденко Н.М. (2019) ЗМІСТ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ З РАННІМ ДИТЯЧИМ АУТИЗМОМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 39-41.

Горопаха Н.М. (2019) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА ЛОГОПЕДІВ ДО ВИЯВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 144-150.

Горопаха Н.М. (2019) ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ДЕФЕКТОЛОГІВ-ЛОГОПЕДІВ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2019 (3): 87. с. 49-62. ISSN 2312-5993

Горопаха Н.М. (2019) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ТА ЛОГОПЕДІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 42-43.

Гречун І.П. та Маліновська Н.В. (2019) РОЗВИТОК СЛОВЕСНОЇ ТВОРЧОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ У ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 41-42.

Гречун І.П. та Маліновська Н.В. (2019) ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ СЛОВЕСНОЇ ТВОРЧОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 44-45.

Грицай К. та Степанова О.І. (2019) ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СЛОВОТВОРЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 45-46.

Гілянчук В.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ПОНЯТТЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ, ЗАСОБИ ЇЇ ОПТИМІЗАЦІЇ НА ЗАНЯТТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 37-38.

Гілянчук В.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 36-38.

Давидюк І. та Степанова О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 46-48.

Давидюк І.А. та Степанова О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 45-47.

Давидюк Т. та Козлюк О.А. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІГОР-ГОЛОВОЛОМОК У РОЗУМОВОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 48-49.

Давидюк Т.В. та Козлюк О.А. (2019) ІГРИ-ГОЛОВОЛОМКИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ І НАВИЧОК РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 44-45.

Данчук О.І. та Павлюк Т.О. (2019) ДІАГНОСТИКА ТА РОЗВИТОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ГІПЕРАКТИВНИХ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 47-49.

Данчук О.І. та Павлюк Т.О. (2019) РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ГІПЕРАКТИВНИХ ДІТЕЙ-ЛОГОПАТІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 49-50.

Деркач В. та Горопаха Н.М. (2019) ВЗАЄМОДІЯ ВИХОВАТЕЛЯ І ЛОГОПЕДА У ФОРМУВАННІ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 50-52.

Деркач В. та Горопаха Н.М. (2019) МОВЛЕННЄВА ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 52-53.

Джеджера К. (2019) АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК МОРАЛЬНИЙ ОРІЄНТИР ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 157-164.

Джеджера К.В. (2019) КОМУНІКАТИВНІ УМІННЯ ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 55-60. ISSN 2518-7503

Димарчук Л.В. та Горопаха Н.М. (2019) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 49-51.

Димарчук Л.В. та Горопаха Н.М. (2019) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 53-54.

Дичківська І. (2019) МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ У ПОБУДОВІ СИСТЕМИ ВИМОГ ДО СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вхованні, 2019 (Вип.10). с. 58-66.

Дичківська І.М. (2019) ФОРМУВАННЯ МІЖЕТНІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Наукові записки БДПУ, 2019 (Вип.2). с. 189-197.

Дичківська І.М. (2019) КОНДУКТИВНА ПЕДАГОГІКА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ МЕТОД АБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 55-56.

Дичківська І.М. (2019) НЕВТОМНА СПОДВИЖНИЦЯ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ: До 65-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ТАМАРИ ПОНІМАНСЬКОЇ. Дошкільне виховання, 2019 (9). с. 10-11. ISSN 0321-1401

Дичківська І.М. та Козлюк О.А. та Косарєва Г.М. та Косарєва О.І. та Павлюк Т.О. та Руденко Н.М. та Степанова О.І. та Федорова Н.В. та Войтович О.В. та Юрчук О.І. (2019) ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. [Навчальні матеріали]

Дмитрук І. та Степанова О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВИ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 57-58.

Драгун Я.С. та Косарєва Г.М. (2019) КОРЕКЦІЙНО ВІДНОВЛЮВАЛЬНА РОБОТА З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ СЕНСОРНОЮ АЛАЛІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 59-61.

Дрогомирецька О.В. та Гурський В.А. (2019) ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 58-59.

Дутчак Т.І. та Руденко Н.М. (2019) ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У РОБОТІ З ДІТЬМИ У СФЕРІ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 54-55.

Дутчак Т.І. та Руденко Н.М. (2019) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 61-62.

Загоруйко Л.М. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) РОЗВИТОК Я-ОБРАЗУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 63-64.

Захарчук І.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНА СПАДЩИНА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 66-67.

Заєць Л.І. та Руденко Н.М. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСВОЄННЯ ГУМАННИХ ЦІННОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКАМИ В УМОВАХ ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 65-66.

Кардаш Н.О. та Косарєва О.І. (2019) ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІТЕЙ-ЛОГОПАТІВ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 65-66.

Кардаш Н.О. та Косарєва О.І. (2019) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОКОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІТЕЙ-ЛОГОПАТІВ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 77-78.

Кирилюк В. та Павлюк Т.О. (2019) СТЕРТА ФОРМА ДИЗАРТРІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ПРОЯВУ У ДІТЕЙ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 78-79.

Кичурчак Н.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) РОЛЬ ДОРОСЛИХ У ФОРМУВАННІ ОБРАЗУ «Я» ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 79-80.

Ковалик К.О. та Павлюк Т.О. (2019) КОРЕКЦІЯ ЗВУКОВИМОВИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИСЛАЛІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 85-86.

Ковальчук І.В. та Сілков В.В. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 72-74.

Ковальчук М.В. та Косарєва О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ УЯВЛЕНЬ ПРО ЛЮДЕЙ ПЛАНЕТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 88-89.

Ковтунович І.І. та Янцур Л.А. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІНТЕРЕСУ ДО ЗАНЯТЬ З ХУДОЖНЬОЇ ПРАЦІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 90-91.

Козлюк О.А. (2019) ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДОШКІЛЬНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 170-175.

Козлюк О.А. (2019) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ НАВИЧОК У ДОШКІЛЬНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 93-94.

Козік Т.І. та Степанова О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ОПИСОВОГО ТИПУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 76-77.

Козік Т.І. та Степанова О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ОПИСОВОГО ТИПУ ЗАСОБАМИ СПОСТЕРЕЖЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 92-93.

Колошва А.В. та Федорова Н.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ФОНЕМАТИЧНОГО СЛУХУ У ДІТЕЙ З ДИЗАРТРІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 95.

Корнійчук І.С. та Козлюк О.А. (2019) ВИХОВАННЯ ПОЧУТТЯ СПРАВЕДЛИВОСТІ У ДОШКІЛЬНИКІВ У СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 79-80.

Коробенюк К. та Козлюк О.А. (2019) СУЧАСНА ІГРАШКА ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 95-97.

Косарєва Г.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 176-182.

Косарєва Г.М. (2019) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 97-99.

Косарєва О. (2019) ХАРАКТЕРНІ ПОЗИЦІЇ ЧОЛОВІКІВ І ЖІНОК У СТАВЛЕННІ ДО ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 183-188.

Косарєва О.І. (2019) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 99-101.

Коханевич А.В. та Войтович О.В. (2019) ПІДХОДИ ДО ВІДНОВЛЕННЯ МОВЛЕННЯ ПРИ ДИНАМІЧНІЙ ФОРМІ АФАЗІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 102-103.

Коханевич А.В. та Косарєва Г.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ ХВОРИХ ІЗ ДИНАМІЧНОЮ ФОРМОЮ АФАЗІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 80-82.

Кошлата М.А. та Косарєва О.І. (2019) СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ ЯК ФАКТОР НАБУТТЯ СТАТЕВО-РОЛЬОВОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 82-84.

Кошлата М.А. та Косарєва О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ СТАТЕВО-РОЛЬОВОЇ ІДЕНТИФІКАЦІІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 103-104.

Кошмак Т.П. та Федорова Н.В. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СЛОВНИКА У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ТПМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 104-105.

Крот І. та Козлюк О.А. (2019) ПАРТНЕРСТВО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І СІМ’Ї З ПИТАНЬ ВАЛЕОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 106-108.

Крот І.А. та Козлюк О.А. (2019) ЄДНІСТЬ ЗУСИЛЬ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМ'Ї У ВАЛЕОЛОГІЧНОМУ ВИХОВАННІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 84-85.

Крючкова І.Ю. та Маліновська Н.В. (2019) МІСЦЕ І РОЛЬ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ К. Д. УШИНСЬКОГО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 108-109.

Куцюк Ю.В. та Павлюк Т.О. (2019) ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 109-110.

Кіряк Т.І. та Руденко В.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ В ПЕРІОД АДАПТАЦІЇ ДО ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 82-83.

Кісільчук В.Ю. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ЕТНОКУЛЬТУРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 81-82.

Левчук І.О. та Козлюк О.А. (2019) РОЗВИТОК ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У СПІЛКУВАННІ З ВИХОВАТЕЛЕМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 88-89.

Лисик К.В. та Косарєва Г.М. (2019) НАСТУПНІСТЬ У ВИХОВАННІ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ І МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 112-113.

Лопачук Т. та Козлюк О.А. (2019) ЗНАЧЕННЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ВИХОВАННІ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЛЮБОВІ ДО БАТЬКІВЩИНИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 113-115.

Лопачук Т.А. та Козлюк О.А. (2019) МУЗИЧНІ ЗАНЯТТЯ ЯК ЗАСІБ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 91-92.

Лук’янчук О.П. та Янцур Л.А. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИКОРИСТАННЯ МИСТЕЦТВА ЖИВОПИСУ В НАВЧАННІ МАЛЮВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 92-94.

Лук’янчук О.П. та Янцур Л.А. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ЖАНРІВ МИСТЕЦТВА ЖИВОПИСУ В НАВЧАННІ МАЛЮВАННЮ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 115-116.

Люшин С.Ю. та Косарєва Г.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОЇ СФЕРИ В ПЕРІОД ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 116-117.

Ляшик А.О. та Руденко Н.М. (2019) РОЗВИТОК ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ ІІІ-ГО РІВНЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 117-119.

Ляшук А.В. та Косарєва О.І. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ЧУЙНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 119-120.

Маліновська Н.В. (2019) Гра як засіб формування навичок письма у дітей передшкільного віку. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського, 2019 (2): 127. с. 26-31. ISSN 2617-6688

Маліновська Н.В. (2019) ПІДГОТОВКА ЛІВОРУКОЇ ДИТИНИ ДО ПИСЬМА. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2019 (1): 21. с. 89-97.

Маліновська Н.В. (2019) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 120-121.

Мамчур Н.Ф. та Горопаха Н.М. (2019) ЗАСТОСУВАННЯ ПРОБЛЕМНИХ МЕТОДІВ У ОЗНАЙОМЛЕННІ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРАВИЛАМИ ПОВЕДІНКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 122-123.

Марчук Г. (2019) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 312-317.

Марчук Г.В. (2019) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДОШКІЛЬНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 123-124.

Миколаюк М.М. та Маліновська Н.В. (2019) ФОРМУВАННЯ МОНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 106-107.

Миколаюк М.М. та Маліновська Н.В. (2019) НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ СКЛАДАТИ РОЗПОВІДЬ-РОЗДУМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 125-126.

Миронець Н.М. та Дичківська І.М. (2019) РОЛЬ БАТЬКІВ У ФОРМУВАННІ ПОЗИТИВНОЇ СТАТЕВО-РОЛЬОВОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 126-128.

Мирончук О. та Степанова О.І. (2019) РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ У ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 128-129.

Михалик А.В. та Маліновська Н.В. (2019) АУДІЮВАННЯ ЯК ВИД МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 130-131.

Мурашко Л.О. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 133-134.

Найда Р.Г. (2019) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ ДОШКІЛЬНИКА В УМОВАХ ПРЕДМЕТНО-РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 134-136.

Нездюр А.В. та Маліновська Н.В. (2019) ВПЛИВ МОДЕЛЮВАННЯ НА РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 136-137.

Огородник О.Ф. та Руденко Н.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ЕКСПРЕСИВНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 140-141.

Огороднік О.А. та Косарєва О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ СПЕКТРУ АУТИЗМУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 139-140.

Осипчук М.В. та Янцур Л.А. (2019) НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ СТВОРЮВАТИ ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ В ОБРАЗОТВОРЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 141-142. (У пресі)

Отрода С.П. та Косарєва Г.М. (2019) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВО-РУХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ДЦП. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 143-144.

Павлюк Т.О. (2019) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ НАРОДНОЇ МАТЕМАТИКИ В ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 207-212.

Павлюк Т.О. (2019) СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ “ДИСКАЛЬКУЛІЯ” ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ПРОЯВУ У ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 144-145.

Панасюк К.А. та Степанова О.І. (2019) ЕТАПИ НАВЧАННЯ ТВОРЧОГО РОЗПОВІДАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 145-146.

Парфенюк І.Ю. та Маліновська Н.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ОЦІННО-ЕТИЧНИХ СУДЖЕНЬ У ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 119-121.

Парфенюк І.Ю. та Маліновська Н.В. (2019) ФОРМУВАННЯ ОЦІННО-ЕТИЧНИХ СУДЖЕНЬ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 146-147.

Пастух К.О. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) РОЛЬ ІГОР У ПІДГОТОВЦІ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 128-129.

Пасічник Ю.В. та Степанова О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У КОНТЕКСТІ ВИКОРИСТАННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 121-123.

Пасічник Ю.В. та Степанова О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІГРАХ ЗА СЮЖЕТАМИ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 148-149.

Петришина Н. та Павлюк Т.О. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 151-152.

Петришина Н.В. та Козлюк О.А. (2019) ДИДАКТИЧНІ ІГРИ З LEGO ЯК ЗАСІБ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 126-128.

Пилипець А.А. та Косарєва О.І. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 152-153.

Пилипчук М. та Козлюк О.А. (2019) ГРА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 154.

Подйом О.І. та Джеджера К.В. (2019) ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО ЯК ЗАСІБ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 156.

Прозапас І.Р. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ЗНАЧЕННЯ ТЕАТРУ В НАВЧАННІ І ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 132-133.

Прозапас І.Р. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 156-158.

Пірог І. та Дичківська І.М. (2019) ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ІНТЕРЕСУ ДО ЗАНЯТЬ З ФІЗКУЛЬТУРИ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНИХ ОБРАЗІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 154-155.

Романюк Ю.А. та Дичківська І.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 137-138.

Руденко В. (2019) МОДЕЛЮВАННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ЗМІСТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 93-102.

Руденко Н.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ЗАСОБАМИ ІМІТАЦІЙНИХ ІГОР. Наукова думка сучасності і майбутнього, 2019. с. 6-9.

Руденко Н.М. (2019) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ДЕФЕКТОЛОГІВ ДО ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Директор школи, ліцею, гімназії, 2019 (2,Кн.2): Т.1(24). с. 81-90. ISSN 2309-7744

Руденко Н.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У СФЕРІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Інноваційні програми і проекти в психології, педагогіці, освіті, 2019. с. 74-79.

Руденко Н.М. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ У СФЕРІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності, 2019. с. 153-156.

Руденко Н.М. (2019) ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ РІВНЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ БЕЗ ВАД ТА ЇХ РОВЕСНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Людина і суспільство: економічний та соціокультурний розвиток, 2019. с. 114-123.

Руденко Н.М. та Гордійчук А. (2019) РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ В ДІТЕЙ З РАННІМ ДИТЯЧИМ АУТИЗМОМ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 234-239.

Руденко Н.М. та Гордійчук А. (2019) РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ В ДІТЕЙ З РАННІМ ДИТЯЧИМ АУТИЗМОМ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 234-239.

Савостьянова В.М. та Козлюк О.А. (2019) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ УЯВЛЕНЬ ПРО ПРОФЕСІЇ ДОРОСЛИХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 140-141.

Савостьянова В.М. та Козлюк О.А. (2019) ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО СУЧАСНИХ ПРОФЕСІЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 162-163.

Семенюк М.М. та Косарєва Г.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ДІАГНОСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 163-164.

Сивенко Н.Ф. та Янцур Л.А. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДЕКОРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА МОТИВАМИ УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ ПРОМИСЛІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 164-166.

Симончук В.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ГУМАНІСТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 166-167.

Собчук Д.В. та Горопаха Н.М. (2019) ХУДОЖНЄ СЛОВО ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 167-168.

Сорока Н.В. та Маліновська Н.В. (2019) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПОЯСНЮВАЛЬНОГО МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 168-169.

Стачинська О. та Степанова О.І. (2019) КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ – ОСНОВА ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 169-171.

Степанова О. (2019) РИТОРИЧНІ ВМІННЯ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 246-251.

Степанова О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ СЕМАНТИКИ СЛОВА ЯК ОСНОВА РОБОТИ З РОЗВИТКУ ЛЕКСИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 171-172.

Сюрвасева К.С. та Горопаха Н.М. (2019) РОЗВИТОК ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ ДІТЕЙ ЯК ОСНОВА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 147-149.

Сюрвасева К.С. та Горопаха Н.М. (2019) РОЗВИТОК ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ ДІТЕЙ ЯК ОСНОВА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 172-174.

Сілков В.В. (2019) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВИКОНУВАТИ АРЕФМЕТИЧНІ ДІЇ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 189-191.

Теслюк Р.-М. І. та Павлюк Т.О. (2019) ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ САМООСВІТИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЯК ФІЛОСОФСЬКА ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 174-175.

Федорова Н.В. (2019) ДІАГНОСТИКА ОСОБЛИВОСТЕЙ СФОРМОВАНОСТІ ЕМОЦІЙНО- ЦІННІСНОГО КОМПОНЕНТА ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 337-344.

Федорова Н.В. (2019) ХАРАКТЕРИСТИКА ЧИННИКІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. Science and Education a New Dimension, 2019 (VII): (83). с. 14-19. ISSN 2308-1996, 2308-5258

Федорова Н.В. (2019) ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІЧНА ПОЗИЦІЯМАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. [Навчальні матеріали]

Форсюк О.С. та Горопаха Н.М. (2019) ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ВСЕСВІТОМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 177-178.

Ходоровська І.В. та Павлюк Т.О. (2019) ФОРМУВАННЯ ЛІЧИЛЬНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТФІЛЬМІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 180.

Хрящевська М. та Дичківська І.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 181-182.

Хрящевська Т.В. та Косарєва Г.М. (2019) РОЛЬ МИСТЕЦТВА У ФОРМУВАННІ В ДОШКІЛЬНИКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 182-184.

Хільчук В.В. та Косарєва О.І. (2019) РОЗУМІННЯ ДІТЬМИ ГЕНДЕРНО-ВІДПОВІДНОЇ ПОВЕДІНКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 178-180.

Цимбалюк В.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТЕЙ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 185-187.

Цинко К.Б. та Косарєва О.І. (2019) ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ «Я» У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 187-188.

Чепурко Г.О. та Джеджера К.В. (2019) ВИХОВАННЯ ГУМАННОЇ ПОВЕДІНКИ ЯК ПРІОРИТЕТНЕ ЗАВДАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 188-190.

Черняк Л.Л. та Маліновська Н.В. (2019) РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНОЇ КАРТИНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 155-157.

Черняк Л.Л. та Маліновська Н.В. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ КАРТИНИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 190.

Чучак К.О. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) РОЛЬ ІГОР У ПІДГОТОВЦІ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 191-192.

Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ЛАНОК ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 275-280.

Шадюк (Падалка) О.І. (2019) АКСІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2019 (3): (87). с. 106-116. ISSN 2312-5993

Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ПРІОРИТЕТИ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 192-193.

Шапірко В.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ПРОБЛЕМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ЛАНОК ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 160-162.

Швець Н.М. та Павлюк Т.О. (2019) ДО ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ БЕРЕЖЛИВОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 193-194.

Шевцова І.П. та Федорова Н.В. (2019) КОРЕКЦІЯ ПРОСОДИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИЗАРТРІЄЮ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 195-196.

Шеремета Н.В. та Федорова Н.В. (2019) НЕТРАДИЦІЙНІ ТЕХНІКИ ПОДОЛАННЯ ЗАЇКАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 196-198.

Шилак Ю.І. та Руденко Н.М. (2019) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 198-199.

Шимко К.М. та Маліновська Н.В. (2019) УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ЗАСІБ ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ДІТЕЙ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 200-201.

Юрчук О. (2019) ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ РУХОВОГО РЕЖИМУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 289-298.

Юсенко Н. та Павлюк Т.О. (2019) НАВЧАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ОРІЄНТУВАННЯ НА МІСЦЕВОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 202-203.

Якубишина М.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2019) ЗАВДАННЯ І ЗМІСТ ЕКОНОМІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 203-204.

Ячменник Р.О. та Дичківська І.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 172.

Ячменник Р.О. та Дичківська І.М. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ В ДОШКІЛЬНОМУ ДИТИНСТВІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 204-205.

Цей список був створений у Thu Nov 21 22:17:29 2024 EET.