Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти" та рік: 2022
Вгору на рівень |
K
Kylyvnyk V. та Malyshevska I. та Pavelkiv K. та Polishchuk H. та Hudovsek O.A. та Zhuravska N. (2022) PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS: SOCIO-CULTURAL ASPECT. Revista Românească pentru March, 2022 Educaţie Multidimensională, 2022 (I. 1): V. 14. с. 176-195.
S
Soichuk R. та Knrypun D. та Sydoruk I. та Serheieva V. та Shevchenko V. та Shevchenko S. (2022) PROBLEMS OF ORGANIZATION OF EDUCATION OF CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDA IN THE CONDITIONS OF CONTEMPORARY PRIMARY SCHOOL (IN THE CONTEXT OF NEUROPEDAGOGY). BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 2022 (I. 4): V. 13. с. 383-397.
Soichuk R. та Petrenko O.B. та Budz I. та Pustovit H. та Pavelkiv R. (2022) SPECIFICS OF NATIONAL SELF-ASSERTION UPBRINGING OF STUDENTS IN EXTRACURRICULAR ACTIVITY AGAINST A BACKGROUND OF THE RUSSIAN ARMED AGGRESSION. The New Educational Review, 2022: V. 68(2). с. 19-31.
Б
Боровець О.В. (2022) РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 15-16.
Боровець О.В. (2022) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ НАВИЧОК УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 13-15.
Боровець О.В. (2022) ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Наукові записки Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2022: Вип. 207. с. 109-113.
Боровець О.В. та Яковишина Т.В. (2022) РОЗВИТОК ТВОРЧОСТІ – ПІДҐРУНТЯ ЯКІСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Перспективи та інновації науки, 2022 (№2(7)). с. 159-170.
Боровець О.В. та Яковишина Т.В. (2022) ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Педагогічні науки: теорія та практика, 2022 (№3(43)). с. 37-42. ISSN 2786-5622
Бричок С.Б. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne, 2022. с. 289-308.
Біль Ю. та Синьчук О.М. (2022) СУЧАСНІ МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ. Організаційні, правові та психолого-педагогічні аспекти реалізації професійної мобільності сиудентів в період війни: реалії та перспективи, 2022. с. 28-31.
Г
Гайдучик Т. та Синьчук О.М. (2022) ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Організаційні, правові та психолого-педагогічні аспекти реалізації професійної мобільності сиудентів в період війни: реалії та перспективи, 2022. с. 47-50.
Голя Г.М. та Бричок С.Б. (2022) Соціально-економічні умови підготовки учителів церковнопарафіяльних шкіл Волинської губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 9-11.
Грицай Н.Б. та Сойчук Р.Л. (2022) ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПРИРОДНИЧИХ ЕКСКУРСІЙ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ У ФОРМУВАННІ ГАРМОНІЙНО РОЗВИНУТОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА = THE EDUCATIONAL POTENTIAL OF NATURE EXCURSIONS AND THEIR IMPORTANCE IN THE FORMATION OF A PUPIL AS A HARMONIOUSLY DEVELOPED PERSONALITY. Інноваційна педагогіка, 2022 (Т. 1): Вип. 54. с. 157-160. ISSN 2663-6085, 2663-6093
Гудовсек О.А. (2022) СЕРТИФІКАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ – ВАЖЛИВИЙ СКЛАДНИК НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи, 2022. с. 56-60.
Гудовсек О.А. (2022) ПОСІБНИКИ З ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЯК ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Pedagogical biography and biography studies in the modern scientific and information space, 2022. с. 35-36.
Гудовсек О.А. та Гудовсек С.С. (2022) РОЛЬ ГРИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НУШ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 29-31.
Гудовсек О.А. та Гудовсек С.С. (2022) ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 30-32.
Ж
Жирун А.В. та Синьчук О.М. (2022) Сутність ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 19-20.
Жирун А.В. та Синьчук О.М. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 35-38.
Жирун О.А. та Синьчук О.М. (2022) МЕТОД ПРОЄКТІВ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 38-39.
К
Карплюк Д.В. та Синьчук О.М. (2022) ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ОСНОВА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 45-46.
Корнак Х.І. та Бричок С.Б. (2022) ДО ПРОБЛЕМИ ХРИСТИЯНСЬКИХ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ (ДРУГА ПОЛ. ХІХ – ПОЧ. ХХ СТ.). Професійний розвиток педагога, 2022. с. 55-58.
Л
Лісова С.В. та Сойчук Р.Л. (2022) До проблеми формування креативності у процесі розвитку творчої особистості майбутнього вчителя. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2022 (№84). с. 43-47. ISSN 1992-5786
М
Магурчак Л.В. та Боровець О.В. (2022) Ігрові технології навчання у процесі професійної підготовки вчителів початкової освіти. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 44-45.
Магурчак Л.В. та Боровець О.В. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ІГОР ТА ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 61-63.
Н
Наконечна Ю. та Синьчук О.М. (2022) МОЖЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ МОЛОДІ У ВОЄННИЙ ЧАС. Організаційні, правові та психолого-педагогічні аспекти реалізації професійної мобільності сиудентів в період війни: реалії та перспективи, 2022. с. 95-98.
Наливайко А.І. та Синьчук О.М. (2022) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЦІННОСТІ ВЧИТЕЛЯ У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 73-74.
П
Петрович А.В. та Сойчук Р.Л. (2022) ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 82-84.
Попко Д.О. та Бричок С.Б. (2022) ДО ПРОБЛЕМИ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ІСТОРІЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ). Професійний розвиток педагога, 2022. с. 88-91.
С
Сойчук Р.Л. (2022) СХОДЖЕННЯ ДО НАЦІЇ ЧЕРЕЗ СОЛІДАРНІСТЬ: ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 124-132. ISSN 2411-4553
Сойчук Р.Л. (2022) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В УМОВАХ ВІДСТОЮВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОСТІ. Професійний розвиток педагога, 2022. 105-109..
Сойчук Р.Л. та Грицай Н.Б. (2022) СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФЕНОМЕНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ СОЛІДАРНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ. Pedagogical Sciences: Theory and Practice, 2022 (№3(43)). с. 123-129.
Т
Третяк О.М. та Козел С.В. (2022) ДОДАТОК «ЦИФРОВА ІНКЛЮЗІЯ» ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА З ООП. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 117-119.
Третяк О.М. та Рубель І.С. (2022) СТРУКТУРНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СТРЕСОСТІЙКОСТІ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 113-115.
Третяк О.М. та Рубель І.С. (2022) ЗМІСТ ТА СУТНІСТЬ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ЯК ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ РИСИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА. Concepts and use of technologies in practice, 2022. с. 177-181.
Ч
Чернушич Т.А. та Боровець О.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 124-125.
Я
Яковишина Т.В. (2022) ЦИФРОВА ОСВІТА ЯК КРОК ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО СТАНДАРТУ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 133-137.
Яремович М.А. та Сойчук Р.Л. (2022) Громадянська освіта - основа формування громадянської солідарності майбутніх учителів в умовах суперечливих інформаційних викликів. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 92-93.