Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти" та рік: 2022
Вгору на рівень |
Б
Боровець О.В. (2022) РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 15-16.
Г
Голя Г.М. та Бричок С.Б. (2022) Соціально-економічні умови підготовки учителів церковнопарафіяльних шкіл Волинської губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 9-11.
Гудовсек О.А. та Гудовсек С.С. (2022) РОЛЬ ГРИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НУШ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 29-31.
Ж
Жирун А.В. та Синьчук О.М. (2022) Сутність ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 19-20.
Жирун А.В. та Синьчук О.М. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 35-38.
Жирун О.А. та Синьчук О.М. (2022) МЕТОД ПРОЄКТІВ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 38-39.
К
Карплюк Д.В. та Синьчук О.М. (2022) ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ОСНОВА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 45-46.
Корнак Х.І. та Бричок С.Б. (2022) ДО ПРОБЛЕМИ ХРИСТИЯНСЬКИХ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ (ДРУГА ПОЛ. ХІХ – ПОЧ. ХХ СТ.). Професійний розвиток педагога, 2022. с. 55-58.
М
Магурчак Л.В. та Боровець О.В. (2022) Ігрові технології навчання у процесі професійної підготовки вчителів початкової освіти. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 44-45.
Магурчак Л.В. та Боровець О.В. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ІГОР ТА ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 61-63.
Н
Наливайко А.І. та Синьчук О.М. (2022) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЦІННОСТІ ВЧИТЕЛЯ У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 73-74.
П
Петрович А.В. та Сойчук Р.Л. (2022) ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 82-84.
Попко Д.О. та Бричок С.Б. (2022) ДО ПРОБЛЕМИ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ІСТОРІЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ). Професійний розвиток педагога, 2022. с. 88-91.
С
Сойчук Р.Л. (2022) СХОДЖЕННЯ ДО НАЦІЇ ЧЕРЕЗ СОЛІДАРНІСТЬ: ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 124-132. ISSN 2411-4553
Сойчук Р.Л. (2022) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В УМОВАХ ВІДСТОЮВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОСТІ. Професійний розвиток педагога, 2022. 105-109..
Т
Третяк О.М. та Козел С.В. (2022) ДОДАТОК «ЦИФРОВА ІНКЛЮЗІЯ» ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА З ООП. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 117-119.
Ч
Чернушич Т.А. та Боровець О.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 124-125.
Я
Яковишина Т.В. (2022) ЦИФРОВА ОСВІТА ЯК КРОК ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО СТАНДАРТУ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 133-137.
Яремович М.А. та Сойчук Р.Л. (2022) Громадянська освіта - основа формування громадянської солідарності майбутніх учителів в умовах суперечливих інформаційних викликів. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 92-93.