Items where Division is "Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти" and Year is 2022

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: Б | Г | Ж | К | М | Н | П | С | Т | Ч | Я
Number of items: 19.

Б

Боровець О.В. (2022) РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 15-16.

Г

Голя Г.М. and Бричок С.Б. (2022) Соціально-економічні умови підготовки учителів церковнопарафіяльних шкіл Волинської губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). Наука, освіта, суспільство очима молодих. pp. 9-11.

Гудовсек О.А. and Гудовсек С.С. (2022) РОЛЬ ГРИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НУШ. Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 29-31.

Ж

Жирун А.В. and Синьчук О.М. (2022) Сутність ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи. Наука, освіта, суспільство очима молодих. pp. 19-20.

Жирун А.В. and Синьчук О.М. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 35-38.

Жирун О.А. and Синьчук О.М. (2022) МЕТОД ПРОЄКТІВ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 38-39.

К

Карплюк Д.В. and Синьчук О.М. (2022) ПЕДАГОГІЧНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ОСНОВА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 45-46.

Корнак Х.І. and Бричок С.Б. (2022) ДО ПРОБЛЕМИ ХРИСТИЯНСЬКИХ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ (ДРУГА ПОЛ. ХІХ – ПОЧ. ХХ СТ.). Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 55-58.

М

Магурчак Л.В. and Боровець О.В. (2022) Ігрові технології навчання у процесі професійної підготовки вчителів початкової освіти. Наука, освіта, суспільство очима молодих. pp. 44-45.

Магурчак Л.В. and Боровець О.В. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ІГОР ТА ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 61-63.

Н

Наливайко А.І. and Синьчук О.М. (2022) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЦІННОСТІ ВЧИТЕЛЯ У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 73-74.

П

Петрович А.В. and Сойчук Р.Л. (2022) ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 82-84.

Попко Д.О. and Бричок С.Б. (2022) ДО ПРОБЛЕМИ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ІСТОРІЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ). Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 88-91.

С

Сойчук Р.Л. (2022) СХОДЖЕННЯ ДО НАЦІЇ ЧЕРЕЗ СОЛІДАРНІСТЬ: ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). pp. 124-132. ISSN 2411-4553

Сойчук Р.Л. (2022) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В УМОВАХ ВІДСТОЮВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОСТІ. Професійний розвиток педагога, 2022. 105-109..

Т

Третяк О.М. and Козел С.В. (2022) ДОДАТОК «ЦИФРОВА ІНКЛЮЗІЯ» ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА З ООП. Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 117-119.

Ч

Чернушич Т.А. and Боровець О.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 124-125.

Я

Яковишина Т.В. (2022) ЦИФРОВА ОСВІТА ЯК КРОК ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО СТАНДАРТУ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 133-137.

Яремович М.А. and Сойчук Р.Л. (2022) Громадянська освіта - основа формування громадянської солідарності майбутніх учителів в умовах суперечливих інформаційних викликів. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. pp. 92-93.

This list was generated on Thu May 30 02:56:22 2024 EEST.