Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік: 2023
Вгору на рівень |
Іванова Л.І. (2023) ВИКОРИСТАННЯ РІЗНОМАНІТНОСТІ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. [Навчальні матеріали]
Іванчук Ю.В. та Мишкарьова С.В. (2023) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 101-103.
Бойко О.П. та Бісовецька Л.А. (2023) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ПОНЯТТЯ ПРО КОМУНІКАТИВНУ РОЛЬ СПОЛУЧНИКІВ І ЧАСТОК У МОВЛЕННІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 12-14.
Борух С.В. та Суржук Т.Б. (2023) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 64-67.
Бісовецька Л.А. (2023) КУЛЬТУРА НАУКОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Вісник Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького, 2023: Вип.2. с. 179-184.
Бісовецька Л.А. та Верхова І. (2023) ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІЦЕЇСТІВ. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 152-161.
Власюк Н.А. та Пасічник Я.А. (2023) ДО ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ АЛГЕБРАЇЧНОГО МАТЕРІАЛУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 81-83.
Врочинська Л.І. та Кравець Н. та Лук’яник Л.В. (2023) ВИХОВАННЯ ДОБРОЗИЧЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ОДНОЛІТКІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Молодь і ринок, 2023 (№8). с. 97-100.
Галан Т.М. та Іванова Л.І. (2023) ВИДИ І ФОРМИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 15-17.
Германюк Є.В. та Костолович Т.В. (2023) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 99-101.
Городюк К.В. та Шевчук Т.Б. (2023) РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ 4 КЛАСУ НУШ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 17-19.
Гунько Г.В. та Суржук Т.Б. (2023) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО ВЗАЄМОДІЄМО З ТЕКСТАМИ РІЗНИХ ВИДІВ» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 67-70.
Давидюк В. Ю. та Бісовецька Л.А. (2023) РЕАЛІЗАЦІЯ ВИДІВ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 153-155.
Джугало А.С. та Костолович Т.В. (2023) СУТНІСТЬ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 122-124.
Зварич (Дубенська) О.В. та Костолович Т.В. (2023) ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 22-24.
Калитюк О.М. та Костолович Т.В. (2023) НАВЧАННЯ УСНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ МОВНИХ ТЕМ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 24-26.
Кондратюк Є.О. та Лук’яник Л.В. (2023) АКТИВІЗАЦІЯ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 27-29.
Котенко Б.О. та Шевчук Т.Б. (2023) РОЗВИТОК МОВНИХ УМІНЬ УЧНІВ 3–4 КЛАСІВ МЕТОДОМ ЕТИМОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 32-35.
Крещук О.С. та Суржук Т.Б. (2023) ТЕХНІКИ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 127-130.
Курин О.С. та Лук’яник Л.В. (2023) ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У СТРУКТУРІ УРОКУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 130-134.
Кучканова В.О. та Суржук Т.Б. (2023) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО МОДЕЛЮВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 134-137.
Левіновська О.Р. та Костолович Т.В. (2023) ПРАВОПИСНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 137-138.
Лук'яник Л.В. та Курин О.С. (2023) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ІГОР НА УРОКАХ «ЯДС». Current challenges of science and education, 2023. с. 197-203.
Лук'яник Л.В. та Макарчук С.С. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЇ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ «ЯДС». European scientific congress, 2023. с. 195-201.
Лук'яник Л.В. та Пєхарєва А.С. та Ільченко О.В. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 2023 (Вип.3). с. 57-66.
Лук’яник Л.В. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2023: Вип.4. с. 53-59. ISSN 2786-4707
Лук’яник Л.В. (2023) ІСТОРИЧНИЙ ДИСКУРС КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ПЕДАГОГА НАД МОВЛЕННЄВИМИ НЕДОЛІКАМИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2023 (Вип.2). с. 35-44. ISSN 2786-4707
Лук’яник Л.В. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ІГОР У СТРУКТУРІ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Modern problems of science, education and society, 2023. с. 385-391.
Лук’яник Л.В. та Кондратюк Є.О. (2023) АКТИВІЗАЦІЯ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ У ЗМІСТІ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Modern research in science and education, 2023. с. 254-258.
Лук’яник Л.В. та Кравець Н.П. та Кляп М.І. (2023) ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ЗАГАЛЬНОГО НЕДОРОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО, МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ. Інноваційна педагогіка, 2023 (Т.1.): Вип.62. с. 71-74. ISSN 2663-6085, 2663-6093
Лук’яник Л.В. та Макарчук С.С. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЇ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 172-175.
Матушевська В.О. та Іванова Л.І. (2023) ДОСЛІДНИЦЬКІ ЗАВДАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 39-41.
Мельничук Н.В. та Суржук Т.Б. (2023) ФОРМУВАННЯ Й УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 75-77.
Мендрик А.В. та Бісовецька Л.А. (2023) ЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТЕКСТУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СВІДОМОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 138-141.
Мороз І.С. та Бісовецька Л.А. (2023) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ КРИТИЧНОГО ОСВОЄННЯ МЕДІАСЕРЕДОВИЩА НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 42-43.
Олександренко К. та Лук’яник Л.В. та Боклах Д. (2023) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕРФЕРЕНЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2023 (Т.2): Вип.64. с. 171-178.
Ошурко А.О. та Сосюк А.В. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ФОРМ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 106-108.
Пасічник Я.А. (2023) ПРОБЛЕМИ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 77-80.
Полівода Д.І. та Суржук Т.Б. (2023) ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 46-49.
Походзіло А.М. та Суржук Т.Б. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ КВЕСТІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ РЕАЛІЗОВУВАТИ ЗАВДАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 141-144.
Прокопчук Н.Г. та Суржук Т.Б. (2023) СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 144-147.
Піцкова А.Ю. та Ткачук О.С. (2023) РЕАЛІЗАЦІЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 43-46.
Рибчак Л.Я. та Бісовецька Л.А. (2023) ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У МЕЖАХ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО МОВЛЕННЯ». Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 49-52.
Сосюк А.В. (2023) МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ЩОДО ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА. Acta Pedagogiсa Volynienses, 2023 (Вип.3). с. 65-70. ISSN 2786-4693 (Print) ISSN 2786-4707 (Online)
Сосюк А.В. (2023) СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ УМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ "Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ". Acta Paedagogica Volynienses, 2023: Вип. 2. с. 108-113.
Сосюк А.В. (2023) ЛІНГВІСТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА. Молодь і ринок, 2023 (№5): 213. с. 54-58.
Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2023) УДОСКОНАЛЕННЯ ВДУМЛИВОГО ЧИТАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2023: Вип. 4. с. 82-88. ISSN 2786-4707
Ткачук М.Р. та Ткачук О.С. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 57-59.
Філюк А.М. та Сосюк А.В. (2023) ОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ ЗНАНЬ ПРО ПРИРОДУ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 108-111.
Харитонюк Ю.В. та Іванова Л.І. (2023) ЕСЕ У СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 59-61.
Шевчук А.І. та Сосюк А.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДИ РІДНОГО КРАЮ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 111-113.
Шевчук Т.Б. та Костолович Т.В. та Ткачук О. (2023) МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ МОВНО-МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ 1–4 КЛАСІВ МЕТОДОМ ЕТИМОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ. Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом, 2023 (Вип.6). с. 48-55.