Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік: 2023

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 59.

Книга

Лук’яник Л.В. (2023) СЛОВНИК ТЕРМІНІВ З ДЕФЕКТОЛОГІЇ. О. Зень, Рівне.

Лук’яник Л.В. (2023) СЛОВНИК ТЕРМІНІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ. О. Зень, Рівне.

Стаття

Іванчук Ю.В. та Мишкарьова С.В. (2023) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 101-103.

Бойко О.П. та Бісовецька Л.А. (2023) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ПОНЯТТЯ ПРО КОМУНІКАТИВНУ РОЛЬ СПОЛУЧНИКІВ І ЧАСТОК У МОВЛЕННІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 12-14.

Борух С.В. та Суржук Т.Б. (2023) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 64-67.

Бісовецька Л.А. (2023) КУЛЬТУРА НАУКОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Вісник Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького, 2023: Вип.2. с. 179-184.

Бісовецька Л.А. та Верхова І. (2023) ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІЦЕЇСТІВ. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 152-161.

Бісовецька Л.А. та Суржук Т.Б. (2023) ДОСЛІДЖЕННЯ ЗМІН ЛЕКСИЧНОГО ЗНАЧЕННЯ СЛОВА НА ЗАНЯТТЯХ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2023. с. 13-15.

Власюк Н.А. та Пасічник Я.А. (2023) ДО ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ АЛГЕБРАЇЧНОГО МАТЕРІАЛУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 81-83.

Врочинська Л.І. та Кравець Н. та Лук’яник Л.В. (2023) ВИХОВАННЯ ДОБРОЗИЧЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ОДНОЛІТКІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Молодь і ринок, 2023 (№8). с. 97-100.

Галан Т.М. та Іванова Л.І. (2023) ВИДИ І ФОРМИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 15-17.

Германюк Є.В. та Костолович Т.В. (2023) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 99-101.

Городюк К.В. та Шевчук Т.Б. (2023) РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ 4 КЛАСУ НУШ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 17-19.

Гунько Г.В. та Суржук Т.Б. (2023) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО ВЗАЄМОДІЄМО З ТЕКСТАМИ РІЗНИХ ВИДІВ» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 67-70.

Давидюк В. Ю. та Бісовецька Л.А. (2023) РЕАЛІЗАЦІЯ ВИДІВ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 153-155.

Давидюк В.Ю. (2023) СЕМАНТИКА ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2023. с. 30-34.

Джугало А.С. та Костолович Т.В. (2023) СУТНІСТЬ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 122-124.

Зварич (Дубенська) О.В. та Костолович Т.В. (2023) ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 22-24.

Калитюк О.М. та Костолович Т.В. (2023) НАВЧАННЯ УСНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ МОВНИХ ТЕМ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 24-26.

Кондратюк Є.О. та Лук’яник Л.В. (2023) АКТИВІЗАЦІЯ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 27-29.

Котенко Б.О. та Шевчук Т.Б. (2023) РОЗВИТОК МОВНИХ УМІНЬ УЧНІВ 3–4 КЛАСІВ МЕТОДОМ ЕТИМОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 32-35.

Крещук О.С. та Суржук Т.Б. (2023) ТЕХНІКИ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 127-130.

Курин О.С. та Лук’яник Л.В. (2023) ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У СТРУКТУРІ УРОКУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 130-134.

Кучканова В.О. та Суржук Т.Б. (2023) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО МОДЕЛЮВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 134-137.

Левіновська О.Р. та Костолович Т.В. (2023) ПРАВОПИСНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 137-138.

Лук'яник Л.В. та Курин О.С. (2023) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ІГОР НА УРОКАХ «ЯДС». Current challenges of science and education, 2023. с. 197-203.

Лук'яник Л.В. та Макарчук С.С. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЇ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ «ЯДС». European scientific congress, 2023. с. 195-201.

Лук'яник Л.В. та Пєхарєва А.С. та Ільченко О.В. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 2023 (Вип.3). с. 57-66.

Лук’яник Л.В. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2023: Вип.4. с. 53-59. ISSN 2786-4707

Лук’яник Л.В. (2023) ІСТОРИЧНИЙ ДИСКУРС КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ПЕДАГОГА НАД МОВЛЕННЄВИМИ НЕДОЛІКАМИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2023 (Вип.2). с. 35-44. ISSN 2786-4707

Лук’яник Л.В. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ІГОР У СТРУКТУРІ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Modern problems of science, education and society, 2023. с. 385-391.

Лук’яник Л.В. та Кондратюк Є.О. (2023) АКТИВІЗАЦІЯ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ У ЗМІСТІ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Modern research in science and education, 2023. с. 254-258.

Лук’яник Л.В. та Кравець Н.П. та Кляп М.І. (2023) ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ЗАГАЛЬНОГО НЕДОРОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО, МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ. Інноваційна педагогіка, 2023 (Т.1.): Вип.62. с. 71-74. ISSN 2663-6085, 2663-6093

Лук’яник Л.В. та Макарчук С.С. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЇ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 172-175.

Матушевська В.О. та Іванова Л.І. (2023) ДОСЛІДНИЦЬКІ ЗАВДАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 39-41.

Мельничук Н.В. та Суржук Т.Б. (2023) ФОРМУВАННЯ Й УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 75-77.

Мендрик А.В. та Бісовецька Л.А. (2023) ЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТЕКСТУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СВІДОМОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 138-141.

Мороз І.С. та Бісовецька Л.А. (2023) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ КРИТИЧНОГО ОСВОЄННЯ МЕДІАСЕРЕДОВИЩА НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 42-43.

Олександренко К. та Лук’яник Л.В. та Боклах Д. (2023) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕРФЕРЕНЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2023 (Т.2): Вип.64. с. 171-178.

Ошурко А.О. та Сосюк А.В. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ФОРМ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 106-108.

Пасічник Я.А. (2023) ПРОБЛЕМИ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 77-80.

Полівода Д.І. та Суржук Т.Б. (2023) ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 46-49.

Походзіло А.М. та Суржук Т.Б. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ КВЕСТІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ РЕАЛІЗОВУВАТИ ЗАВДАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 141-144.

Прокопчук Н.Г. та Суржук Т.Б. (2023) СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 144-147.

Піцкова А.Ю. та Ткачук О.С. (2023) РЕАЛІЗАЦІЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 43-46.

Рибчак Л.Я. (2023) ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИЧНОГО ЗНАЧЕННЯ СЛОВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2023. с. 39-42.

Рибчак Л.Я. та Бісовецька Л.А. (2023) ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У МЕЖАХ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО МОВЛЕННЯ». Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 49-52.

Сосюк А.В. (2023) МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ЩОДО ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА. Acta Pedagogiсa Volynienses, 2023 (Вип.3). с. 65-70. ISSN 2786-4693 (Print) ISSN 2786-4707 (Online)

Сосюк А.В. (2023) СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ УМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ "Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ". Acta Paedagogica Volynienses, 2023: Вип. 2. с. 108-113.

Сосюк А.В. (2023) ЛІНГВІСТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА. Молодь і ринок, 2023 (№5): 213. с. 54-58.

Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2023) УДОСКОНАЛЕННЯ ВДУМЛИВОГО ЧИТАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2023: Вип. 4. с. 82-88. ISSN 2786-4707

Суржук Т.Б. та Бісовецька Л.А. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ В СУЧАСНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Компетентнісний підхід в освіті: теорія і практика, 2023. с. 182-185.

Ткачук М.Р. та Ткачук О.С. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 57-59.

Філюк А.М. та Сосюк А.В. (2023) ОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ ЗНАНЬ ПРО ПРИРОДУ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 108-111.

Харитонюк Ю.В. та Іванова Л.І. (2023) ЕСЕ У СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 59-61.

Шевчук А.І. та Сосюк А.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДИ РІДНОГО КРАЮ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 111-113.

Шевчук Т.Б. та Костолович Т.В. та Ткачук О. (2023) МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ МОВНО-МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ 1–4 КЛАСІВ МЕТОДОМ ЕТИМОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ. Наукові праці Міжрегіональної академії управління персоналом, 2023 (Вип.6). с. 48-55.

Шевчук Т.Б. та Костолович Т.В. та Ткачук О.С. (2023) ЗМІСТ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ. Інноваційна педагогіка, 2023: Вип. 66. с. 72-77. ISSN 2663-6085, 2663-6093

Навчальні матеріали

Іванова Л.І. (2023) ВИКОРИСТАННЯ РІЗНОМАНІТНОСТІ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. [Навчальні матеріали]

Цей список був створений у Wed Jan 22 15:07:17 2025 EET.