Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "17 Філософія моралі. Етика. Практична філософія"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Число елементів на цьому рівні: 80.

Монографія

Шевчук К.С. (2011) ЕСТЕТИЧНЕ ПЕРЕЖИВАННЯ ЙОГО ЦІННІСТЬ У ПОЛЬСЬКІЙ ЕСТЕТИЦІ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ. Інше. Рівненський державний гуманітарний університет.

Стаття

Shevchuk K.S. (2019) THE CONCEPT OF "CONTEMPORARY ART" AND "AESTHETIC SITUATION" IN POLISH AESTHETICS. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2019 (85): Вип. 1. с. 95-102. ISSN 2707-4463

Іванова А.В. (2002) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МОЛОДІ В СИСТЕМІ РОЗВИВАЮЧОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 137-140.

Івашкевич Е.Е. (2016) PSYCHOLINGUISTIC PARADIGM OF NARRATIVE DISCOURSE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 89-93.

Безека C.C. та Поліщук О.П. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 3-5.

Болюх Н. та Назарець Л. (2022) ПРОБЛЕМА САМОТНОСТІ В СУЧАСНОМУ СВІТІ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 11-13.

Боровець О.В. та Ващеня Л.В. (2019) УПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Virtus, 2019: Issue 34. с. 61-63. ISSN 2415-3133, 2410-4388

Бігунов Д.О. (2016) ДО ПИТАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 35-38.

Воробйов А.М. (2010) ПСИХОЛОГІЯ ПЕРФЕКЦІОНІЗМУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 9-12.

Главінська О.Д. (2007) ЖИТТЄВІ ЦІННОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 43-46.

Граб О.В. (2002) ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ МОЛОДІ ЧЕРЕЗ ОРГАНІЗАЦІЮ ДОЗВІЛЛЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 101-103.

Гринькова Н.М. (2020) ДО ПРОБЛЕМИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 125-131. ISSN 2411-4553

Гринькова Н.М. (2014) ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАТЬКІВ З ПИТАНЬ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2014: Вип. 18. с. 170-179.

Демчук О.О. та Лазарчук В.В. (2017) ЖИТТЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ПІДГРУНТЯ ВЛАСНОЇ ЖИТТЄВОЇ І ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 71-75. ISSN 2518-7503

Джеджера К.В. (2005) ЕТИКЕТ ЯК ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Нова педагогічна думка, 2005 (№ 3). с. 28-31. ISSN 2520-6427

Джеджера К.В. (2004) ОСОБИСТІСНИЙ ІМІДЖ ЯК СКЛАДОВА КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ: ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО СПЕЦІАЛІСТА. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 2004 (Вип. 8). с. 104-110.

Джеджера К.В. (2003) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ: ЗМІСТОВНИЙ АСПЕКТ. Педагогічний процес: теорія і практика, 2003: Вип. 2. с. 18-26.

Джеджера К.В. та Рудь Г.В. (2013) ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ЭТИКА В ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ КАК ПРОБЛЕМА СОВРЕМЕННОСТИ. Научная дискуссия: вопросы педагогики и психологии, 2013 (Ч. 1). с. 140-145.

Кириченко Н.А. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІЛЬОВИХ ОРІЄНТАЦІЙ У ЖИТТЄВИХ ПРОЕКТАХ ЮНАКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 213-216.

Кожарко М. та Поліщук О.П. (2022) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ ЕТНОПЕДАГОГІКИ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 42-45.

Крет М.В. (2018) МУЗИКА ТА ЇЇ МОРАЛЬНО-ВИХОВНІ ФУНКЦІЇ У ПРОЦЕСІ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2018: Вип. 4. с. 357-362.

Крук Т. та Поліщук О.П. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ УЯВЛЕНЬ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 49-51.

Кулаков Р.С. та Кулакова Л.М. (2021) ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021: Вип. 16. с. 106-112. ISSN 2518-7503

Кулакова Л.М. (2016) ЗАСОБИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 98-109.

Куцоконь Л.П. та Куцоконь А.Ю. (2015) БІОЕТИКА В УКРАЇНІ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. с. 356-363.

Михальчук Н.О. (2018) ПРОБЛЕМА ДОБРА І ЗЛА ЯК ПОШУК НОВИХ ЕТИЧНИХ ІСТИН У НАУКОВІЙ СПАДЩИНІ ГЕОРГІЯ БАЛЛА. Гуманний розум, 2018. с. 106-110.

Михальчук Ю.Б. (2016) ЕСТЕТИЧНЕ СВІТОСПРИЙМАННЯ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 270-274. ISSN 2411-4553

Міщеня О.М. (2017) МОРАЛЬНА СКЛАДОВА У ПІДГОТОВЦІ ЕТИЧНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Нова педагогічна думка, 2017: №1(89). с. 70-74. ISSN 2520-6427

Нестерчук О. та Ціпан Т.С. (2022) ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 65-68.

Новік Л.О. (2015) ПСИХОЛОГІЧНІ СКЛАДОВІ ІМІДЖУ ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 173-176.

Новік Л.О. (2013) ІМІДЖ ЯК ОДИН З МЕХАНІЗМІВ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 229-232.

Новік Л.О. та Хупавцева Н.О. (2017) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 202-206. ISSN 2518-7503

Павелків Р.В. (2017) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 5-12. ISSN 2518-7503

Павлова Р. та Кулакова Л.М. (2022) ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ПІДЛІТКІВ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 74-77.

Пелех Ю.В. (2010) ВИЗНАЧЕННЯ РОЛІ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ КОНСТАНТИ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2010 (№ 6): (8). с. 347-353.

Пелех Ю.В. та Матвійчук А. та Білоус Т.М. (2021) ЦІННІСНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЛЮДИНИ В ОСМИСЛЕННІ І ВИРІШЕННІ СУЧАСНИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ. Нова педагогічна думка, 2021 (№ 2): (106). с. 77-83. ISSN 2520-6427

Перебийнос С.І. та Шеретюк Р.М. (2007) КОМУНІКАТИВНІСТЬ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ: ЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗНАЙОМСТВА (на матеріалах РІС КСУ). Актуальні питання культурології, 2007 (Вип.5). с. 99-101. ISSN 2415-802X

Перець О.М. (2007) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ „ВИЩА ОСВІТА УКРАЇНИ ТА БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС”. Вища освіта України, 2007: Т. 2. с. 62-65. ISSN 2078-1016

Петренко О.Б. (2013) ДЕФІНІЦІЯ І СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ “МОРАЛЬНІ ГЕНДЕРНІ СТЕРЕОТИПИ”. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 23-27.

Поліщук С.М. (2012) ОСОБЛИВОСТІ БІБЛІОТЕЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В БІБЛІОТЕКАХ ВНЗ ТА ПРОФЕСІЙНИЙ ІМІДЖ БІБЛІОТЕЧНОГО ПРАЦІВНИКА ЯК СКЛАДОВА ІМІДЖУ БІБЛІОТЕКИ. Звітна наукова конференція викладачів, аспірантів, співробітників і студентів РДГУ, 21—22 лютого 2012 р. Секція «Актуальні проблеми бібліотекознавства і бібліографії», 2012. с. 25-28.

Пониманская Т.И. (2013) ПРОБЛЕМЫ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ К ГУМАНИСТИЧЕСКОМУ ВОСПИТАНИЮ ДЕТЕЙ СТАРШЕГО ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА. Вестник Чувашского государственного педагогического университета им. И.Я. Яковлева, 2013 (Вып.12): 2. с. 98-105.

Поніманська Т.І. (2014) ВИХОВАННЯ У СВІТЛІ ПЕДАГОГІКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ: Я.-А.КОМЕНСЬКИЙ, К.Д.УШИНСЬКИЙ, В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ. Науковий вісник МДУ імені В.О.Сухомлинського, 2014. с. 115-119.

Попчук О.В. (2014) ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА ДОКУМЕНТОЗНАВЦЯ ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 119-120.

Попчук О.В. (2011) ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО СУТНОСТІ ТА ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ "ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА ДОКУМЕНТОЗНАВЦЯ". Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 10-13.

Потапчук Т. (2006) ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ МОЛОДІ: СПРОБА ТЕОРЕТИЧНОГО ОСМИСЛЕННЯ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 54-56.

Потапчук Т.В. (2007) МОРАЛЬНО-ДУХОВНІ ЦІННОСТІ І ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДНИХ УСТАНОВОК СТАРШОКЛАСНИКІВ. Актуальні питання культурології, 2007 (Вип.5). с. 21-23. ISSN 2415-802X

Савсюк В. та Яцюк Н.О. (2022) ВИХОВАННЯ АЛЬТРУЇСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ В УМОВАХ СУЧАСНОСТІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 100-102.

Савуляк В.О. (2021) ЕТНІЧНА ІДЕНТИЧНІСТЬ У СТРУКТУРІ Я-ОБРАЗУ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 30-33.

Сойчук Р.Л. (2011) РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ НАЦІЇ ТА НАЦІОНАЛІЗМУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.22). с. 141-144. ISSN 2519-1942

Сойчук Р.Л. та Грицай Н.Б. (2022) СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФЕНОМЕНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ СОЛІДАРНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ. Pedagogical Sciences: Theory and Practice, 2022 (№3(43)). с. 123-129.

Сойчук Р.Л. та Грицай Н.Б. та Лісова С.В. (2023) ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СОЛІДАРНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІЗ ПОЗИЦІЇ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ. Педагогічні науки: теорія та практика, 2023 (№1(45)). с. 144-151. ISSN 2786-5622

Сойчук Р.Л. та Лісова С.В. (2023) ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ = A VIEW OF THE PROBLEM OF FORMING TOLERANCE OF YOUTH STUDENTS. Інноваційна педагогіка, 2023 (Т. 2): Вип. 57. с. 204-208. ISSN 2663-6085, 2663-6093

Станіславчук Н.І. (2017) ФОРМУВАННЯ ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17). с. 278-280.

Станіславчук Н.І. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ФОРМУВАННЯ ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ГУМАНІТАРІЇВ. Наукові записки, 2017 (Вип.11). с. 178-182. ISSN 2521-6791

Станіславчук Н.І. (2020) ФОРМУВАННЯ ЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 89-91.

Сташук О. (2006) ДЕЯКІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 154-156.

Стельмашук Ж.Г. (2015) ПРОБЛЕМА ВИХОВАННЯ СВІДОМОЇ ДИСЦИПЛІНИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Е. І. МОНОСЗОНА. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 2015: Вип. 52. с. 197-202.

Стельмашук Ж.Г. (2014) ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ У ЧОЛОВІЧИХ ШКОЛАХ У 1943–1954 рр. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2014: Вип. 2 (1). с. 238-246.

Терешко Л.В. (2002) АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 94-97.

Тимощук Н. (2006) ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДІ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 40-43.

Федорук І. та Безлюдна В.І. (2022) ВИКОРИСТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ПРОЦЕСІ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 115-117.

Фрідріх А. (2006) ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ДУХОВНОГО СВІТУ ОСОБИСТОСТІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 33-35.

Хомич І.С. (2016) МОРАЛЬНІ УЯВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 218-222. ISSN 2518-7503

Хомич І.С. (2007) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ ОБРАЗ СВІТУ У СВІДОМОСТІ ЛЮДИНИ. Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г.Сковороди", 2007: Вип. 12. с. 240-243.

Хупавцева Н.О. (2019) THE PROBLEM OF ORGANIZING THE FACILITATIVE INTERACTION AT THE PROCESS OF TEACHING PUPILS AT SECONDARY SCHOOLS. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 164-171.

Цюлюпа С.Д. (2002) КУЛЬТУРА ВІЛЬНОГО ЧАСУ СТУДЕНТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 98-101.

Шадюк (Падалка) О.І. та Мусійчук Т.А. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 136-138.

Шевчук К.С. (2007) ЕТИЧНИЙ ВИМІР ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В СУЧАСНОМУ СВІТІ. Актуальні питання культурології, 2007 (Вип.5). с. 39-44. ISSN 2415-802X

Шевчук К.С. (2018) ЕСТЕТИЧНІ ЦІННОСТІ В КОНЦЕПЦІЯХ ПРЕДСТАВНИКІВ УНІВЕРСАЛІЗМУ ТА ПЛЮРАЛІЗМУ В ПОЛЬСЬКІЙ ЕСТЕТИЦІ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Філософія", 2018 (№21). с. 44-49. ISSN 2312-7112

Шумик Л.Р. та Широких А.О. (2023) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ТА ВПЛИВ ВОЄННИХ ДІЙ В НА ЇЇ ФОРМУВАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2023: Вип. 21. с. 110-118. ISSN 2518-7503

Якимчук М. (2006) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДУХОВНОСТІ В ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 47-49.

Яковишина Т.В. (2024) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ КРЕАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наукові інновації та передові технології, 2024 (№4(32)). с. 1221-1232.

Яковишина Т.В. (2024) ІНФОРМАЦІЙНІ ВПЛИВИ НА ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ТА ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вісник науки та освіти, 2024 (№7(25)). с. 1166-1178. ISSN 2786-6165

Яцюк Н.О. (2017) ОСОБЛИВОСТІ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип.8). с. 304-312. ISSN 2518-7503

Навчальні матеріали

Джеджера К.В. (2015) ЕТИКА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ. [Навчальні матеріали]

Джеджера К.В. та Джеджера О.В. (2013) ЕТИКА І ПСИХОЛОГІЯ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ. [Навчальні матеріали]

Сорочинська Т.А. (2019) МЕТОДТЧНІ ВКАЗІВКИ, КОНТРОЛЬНІ ТА ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ З КУРСУ «ПЕДАГОГІЧНА ЕТИКА». [Навчальні матеріали]

Навчальний посібник

Джеджера К.В. та Джеджера О.В. ЕТИКА І ПСИХОЛОГІЯ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ. [Навчальний посібник]

Сорочинська Т.А. МEТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З КУРСУ "ЕТИКА ТА ЕСТЕТИКА". [Навчальний посібник]

Методичні рекомендації

Колупаєва Т.Є. та Третяк О.М. Педагогічна етика викладача вищої школи. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Thu Nov 21 23:41:46 2024 EET.