Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКЛАДАННЯ МУЗИКО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Крижановська Т.І. та Крусь О.П. (2023) ВИКЛАДАННЯ МУЗИКО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Вісник науки та освіти, 2023 (4): 10. с. 509-518. ISSN 2786-6165

[img]
Перегляд
Текст
Крусь Крижановська Викладання музико-теор дисциплін засобами дистанц навчання.pdf

Завантажити (488kB) | Перегляд

Анотація

У статті здійснено розгляд актуальної на сьогоднішній день проблематики: викладання музико-теоретичних дисциплін засобами дистанційного навчання. Зокрема визначено, що дистанційне навчання – це форма навчання з використанням комп'ютерних та телекомунікаційних технологій, які дозволяють взаємодіяти викладачу зі студентами на різних етапах навчання. Розглянуто основні вектори навчання за допомогою комп’ютерних та медіа-технологій, які впроваджуються в українському освітньому просторі: активне використання сервісів та освітніх порталів у практиці навчання дітей, учнів, студентів, дорослих; застосування цифрових (електронних бібліотек); формування технологічної та медіаграмотності; дистанційне навчання у закладах освіти всіх рівнів; дискусії в класах (групах) за хештегами; використання комп’ютера, як інструменту для створення та аранжування музики; застосування технічних можливостей комп’ютера і ґаджетів як інструменту для створення освітнього медіа-контенту. До основних функцій дистанційного навчання під час викладання музико-теоретичних дисциплін віднесено: інформаційну, інструментальну, моделювання, візуалізації, автоматизування, комунікативну, аналітичну. Під час викладання музико-теоретичних дисциплін засобами дистанційного навчання запропоновано використовувати наступні платформи та Internet-засоби: Google Classroom, Zoom, Google Meet, Classtime, OneDrive, Microsoft teams, YouTube, MOODLE, Learningapps.org, Kahoot, Viber, Padlet. Обґрунтовано, що при викладанні музико-теоретичних дисциплін під час дистанційного навчання краще використовувати платформи Google Classroom, Google Meet, Zoom, Moodle. Саме ці платформи дозволяють опрацювати комплекс теоретичних і практичних завдань, проконтролювати якість їх засвоєння. Зазначено, що забезпечення дистанційного процесу навчання викладачі також повинні зробити підбірки відео-роликів, аудіо- та відеоматеріалів, літератури зі своїх дисциплін, посилань на Internet-ресурси. За можливості – записати власні відео-ролики.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Крижановська Т.І. Викладання музико-теоретичних дисциплін засобами дистанційного навчання/ Т.І.Крижановська, О.П.Крусь // Вісник науки та освіти. - 2023. - №4(10). - С. 509-518.
Ключові слова: музично-теоретичні дисципліни, музичне мистецтво, дистанційне навчання
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних > 004.03 Типи і характеристики систем > 004.032 Характеристики систем > 004.032.6 Мультимедіа
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика
Підрозділи: Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 24 Січ 2024 09:45
Останні зміни: 24 Січ 2024 09:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12396

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу