Крижановська Т.І. та Крусь О.П. (2023) ВИКЛАДАННЯ МУЗИКО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Вісник науки та освіти, 2023 (4): 10. с. 509-518. ISSN 2786-6165
|
Текст
Крусь Крижановська Викладання музико-теор дисциплін засобами дистанц навчання.pdf Завантажити (488kB) | Перегляд |
Анотація
У статті здійснено розгляд актуальної на сьогоднішній день проблематики: викладання музико-теоретичних дисциплін засобами дистанційного навчання. Зокрема визначено, що дистанційне навчання – це форма навчання з використанням комп'ютерних та телекомунікаційних технологій, які дозволяють взаємодіяти викладачу зі студентами на різних етапах навчання. Розглянуто основні вектори навчання за допомогою комп’ютерних та медіа-технологій, які впроваджуються в українському освітньому просторі: активне використання сервісів та освітніх порталів у практиці навчання дітей, учнів, студентів, дорослих; застосування цифрових (електронних бібліотек); формування технологічної та медіаграмотності; дистанційне навчання у закладах освіти всіх рівнів; дискусії в класах (групах) за хештегами; використання комп’ютера, як інструменту для створення та аранжування музики; застосування технічних можливостей комп’ютера і ґаджетів як інструменту для створення освітнього медіа-контенту. До основних функцій дистанційного навчання під час викладання музико-теоретичних дисциплін віднесено: інформаційну, інструментальну, моделювання, візуалізації, автоматизування, комунікативну, аналітичну. Під час викладання музико-теоретичних дисциплін засобами дистанційного навчання запропоновано використовувати наступні платформи та Internet-засоби: Google Classroom, Zoom, Google Meet, Classtime, OneDrive, Microsoft teams, YouTube, MOODLE, Learningapps.org, Kahoot, Viber, Padlet. Обґрунтовано, що при викладанні музико-теоретичних дисциплін під час дистанційного навчання краще використовувати платформи Google Classroom, Google Meet, Zoom, Moodle. Саме ці платформи дозволяють опрацювати комплекс теоретичних і практичних завдань, проконтролювати якість їх засвоєння. Зазначено, що забезпечення дистанційного процесу навчання викладачі також повинні зробити підбірки відео-роликів, аудіо- та відеоматеріалів, літератури зі своїх дисциплін, посилань на Internet-ресурси. За можливості – записати власні відео-ролики.
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |