Павелків К.М. та Левчун А.В. (2020) ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ЯК МОТИВАЦІЙНІ ФАКТОРИ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 90-92.
Текст
Павелків К.М., Левчун А.В..pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
У роботі висвітлене питання щодо доцільності та ефективності застосування інформаційно-комунікаційних технологій та інтернет-ресурсів у навчально-виховному процесі з англійської мови в початковій школі Доведено, що їх використання є ефективним засобом підвищення якості навчання та мотивації молодших школярів, оскільки вони дозволяють зробити урок більш цікавим і динамічним.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павелків К.М. Інформаційно-комунікаційні технології та інтернет-ресурси як мотиваційні фактори у вивченні іноземної мови у початковій школі / К.М. Павелків, А.В.Левчун // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. - Рівне, 2020. - С. 90-92. |
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології, інтернет-ресурси, мультимедійний комплекс, онлайн-платформа, інноваційне навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 17 Трав 2024 12:55 |
Останні зміни: | 17 Трав 2024 12:55 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13363 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |