Денисюк Л.В. (2015) ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ВНЗ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 88-90.
|
Текст
Денисюк Л.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто теоретичні концепції використання кейс-методу як однієї із інтерактивних методик навчання на практичних заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі підготовки студентів – майбутніх фахівців немовних спеціальностей у ВНЗ України. Визначено умови застосування інтерактивних методів навчання у професійній підготовці студентів ВНЗ. Обґрунтовано основні дидактичні умови та функції кейс-методу залежно від особливостей професійної підготовки
студентів ВНЗ.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Денисюк Л.В. Застосування кейс-методу на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у процесі навчання студентів немовних спеціальностей у ВНЗ / Л.В.Денисюк // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2015. — С. 88-90. |
Ключові слова: | інтерактивні методи навчання, кейс-метод, професійне спрямування, мовна компетенція |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 02 Лист 2020 08:08 |
Останні зміни: | 02 Лист 2020 08:08 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1371 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |