Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕВЕРНУТОГО НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Романюк С.К. та Трофімчук В.М. (2024) ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕВЕРНУТОГО НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т.1): Вип. 19. с. 141-148. ISSN 2411-4553

[img] Текст
Романюк С., Трофімчук В..pdf

Завантажити (3MB)

Анотація

Статтю присвячено проблемі впровадження інноваційних педагогічних методів і технологій у навчальний процес закладів вищої освіти. У статті розглянуто інноваційну технологію перевернутого навчання (flipped learning) як різновиду змішаного навчання., зокрема, особливості її впровадження в процес навчання іноземної мови в умовах інклюзії у закладах вищої освіти. Досліджено сутність технології перевернутого навчання, яка зводиться до того, що процес навчання зміщується в індивідуальний позааудиторний простір за допомогою інформаційно-комунікативних технологій та Інтернету, а груповий простір аудиторії перетворюється в динамічне інтерактивне освітнє середовище, де викладач скеровує здобувачів освіти до засвоєння навчального матеріалу та його практичного застосування. У роботі розкрито специфіку реалізації технології перевернутого навчання з метою активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти з особливими потребами в процесі навчання іноземної мови. Окреслено дидактичні аспекти застосування технології перевернутого навчання. Описано процес організації та проведення занять іноземної мови за допомогою цієї технології в інклюзивних групах. Зокрема, розглянуто етапи проведення занять.
Представлене дослідження обґрунтовує ефективність та методичну доцільність впровадження технології перевернутого навчання для вдосконалення навчання іноземних мов у закладах вищої освіти в умовах інклюзії.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Романюк С. Технологія перевернутого навчання у викладанні іноземної мови в умовах інклюзії у закладах вищої освіти / С.Романюк, В.Трофімчук // Інноватика у вихованні. - 2024. - Вип. 19. - Т. 1. - С. 141-148.
Ключові слова: інноваційні технології, перевернуте навчання, іноземна мова, інклюзивна освіта, заклади вищої освіти
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 17 Черв 2024 08:46
Останні зміни: 17 Черв 2024 08:46
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13761

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу