Романюк С.К. та Гладковська М.В. (2019) ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 100-102.
|
Текст
Романюк С.К., Гладковська М.В..pdf Завантажити (769kB) | Перегляд |
Анотація
У статті обґрунтовано значення казки для дітей дошкільного віку та її використання на заняттях з англійської мови в закладі дошкільної освіти. Перераховано вимоги до відбору казкових творів, особливості роботи з казкою на заняттях англійської мови з дітьми дошкільного віку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Романюк С.К. ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ / С.К.Романюк, М.В.Гладковськая // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 100-102. |
Ключові слова: | казка, англомовна комунікативно-мовленнєва компетенція, діти дошкільного віку, заняття з англійської мови, значення, розвиток |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 39 Етнологія. Етнографія. Звичаї. Традиції. Спосіб життя. Фольклор > 398 Фольклор у вузькому значенні 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 03 Трав 2020 12:54 |
Останні зміни: | 03 Трав 2020 12:54 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/153 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |