Елементи, в яких тема (за УДК): "398 Фольклор у вузькому значенні"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (51)
- 3 Суспільні науки (51)
- 39 Етнологія. Етнографія. Звичаї. Традиції. Спосіб життя. Фольклор (51)
- 398 Фольклор у вузькому значенні (51)
- 39 Етнологія. Етнографія. Звичаї. Традиції. Спосіб життя. Фольклор (51)
- 3 Суспільні науки (51)
І
Іваник Н.М. (2023) ТАЇНСТВО ШЛЮБУ ЯК СКЛАДОВА КУЛЬТОВОЇ ОБРЯДОВОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ПРАВОСЛАВНОЇ ТРАДИЦІЇ В ЇЇ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОМУ ВИМІРІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 9. с. 53-66.
Б
Баніт В.М. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ТА СПЕЦИФІКА УКРАЇНСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ, ЙОГО АКТУАЛЬНІСТЬ У КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ НАШОГО ЧАСУ. Актуальні питання культурології, 2023 (Вип.22). с. 48-54. ISSN 2415-802X
Баніт В.М. та Сніжко Л.П. та Хомяк С.Б. ФОЛЬКЛОР ЯК ФОРМА ІСНУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ: ЖАНРОВО-ВИДОВА ПРОБЛЕМАТИКА, НОСІЇ, ФОРМИ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ. [Бакалаврська робота]
Г
Галушко Я. та Сташук О. (2019) ДИВОСВІТ КАЗКОВИХ ОБРАЗІВ МАРІЇ ПРИЙМАЧЕНКО В КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОСТІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 62-65.
Гедьфалві Т.І. (2020) РОЗВИТОК МУЗИЧНОГО СЛУХУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ КАРПАТСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 216-222.
Гетманчук Н.О. (2016) КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНЕ ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ НА ЛІТЕРАТУРНО-ФОЛЬКЛОРНІЙ ОСНОВІ У ВНЗ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 55-58.
Горіна Л.І. (2023) ФОРМУВАННЯ ВІДЧУТТЯ МЕТРОРИТМУ У КЛАСІ ДОМРИ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 1. с. 9-13.
Гіматдінова Ю.В. та Кірілкова Н.В. (2014) ВЕРБАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ ТРАДИЦІЙНОЇ РОДИЛЬНОЇ ОБРЯДОВОСТІ. Лінгвістичні студії молодих дослідників, 2014 (Вип.4). с. 69-70.
К
Карманюк Ю.В. та Григорчук І.С. (2018) МУЗИЧНИЙ ФОЛЬКЛОР В СИСТЕМІ ЗАСОБІВ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2018: Вип. 4. с. 345-350.
Качинська Ю.О. та Степанова О.І. (2014) УКРАЇНСЬКИЙ ФОЛЬКЛОР ЯК ЗАСІБ МОРАЛЬНО – ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 45-46.
Климчик Т.В. (2004) НАРОДНО–ПІСЕННА ТВОРЧІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО–ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ УЧНІВ НА ЗАНЯТТЯХ ХОРОВОГО КОЛЕКТИВУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 49-52.
Ковтунович Є. та Ціпан Т.С. (2022) ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ЛЯЛЬКИ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 40-42.
Крижановська Т.І. та Холод К.С. (2023) ПОЛІСЬКИЙ ФОЛЬКЛОР ЯК ЧИННИК АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО ІНТЕРЕСУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МИСТЕЦТВА. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 10. с. 181-188.
Кірілкова Н.В. (2010) ФОЛЬКЛОРИЗМИ У ПОВІСТЯХ М. ВІНГРАНОВСЬКОГО. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2010: Вип.XVIII. с. 145-149.
М
Маліновська Н.В. (2015) РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ РАНЬОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРУ. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна", 2015 (11). с. 11-14.
Масюк І.О. (2023) ПОНЯТТЯ ТА СПЕЦИФІКА ФОЛЬКЛОРУ. Південноукраїнські наукові студії, 2023. с. 129-132.
Масюк І.О. та Казначеєва Л.М. ФОЛЬКЛОР ЯК ФОРМА ІСНУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ: ЖАНРОВО-ВИДОВА ПРОБЛЕМАТИКА, НОСІЇ, ФОРМИ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ РІВНЕНЩИНИ). [Бакалаврська робота]
О
Осіпкіна Д.В. (2022) УКРАЇНСЬКЕ ВОКАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО: КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 117-122.
П
Павлунь М.В. та Васильєв Є.М. (2017) ТРИЛОГІЯ ДЖ.ТОЛКІНА «ВОЛОДАР ПЕРСНІВ»: ОСОБЛИВОСТІ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 195-198.
Павлюк Т.О. та Швед В. (2021) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИЗАРТРІЄЮ ЗАСОБАМИ МАЛИХ ФОЛЬКЛОРНИХ ЖАНРІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 134-136.
Пастушенко А.С. (2022) РОДИННО-ПОБУТОВА ПІСНЯ, БАЛАДА, ЯК ЯВИЩЕ БАРОКОВОЇ КУЛЬТУРИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 122-127.
Пастушенко А.С. (2023) УКРАЇНСЬКА ПІСНЯ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОЇ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 10. с. 94-101.
Потапчук Т.В. (2006) ПІСНЯ ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 91-94.
Прокопчук В.І. (2023) МИСТЕЦЬКА ВОЛИНЬ У КРАЄЗНАВЧИХ ДЖЕРЕЛАХ: ІМЕНА І ДОЛІ. Розвиток сучасної мистецько-педагогічної освіти: національний і європейський контекст, 2023. с. 247-281.
Р
Рибак Ю.П. (2005) ЖАНРИ ОБРЯДОВИХ ПІСЕНЬ У ТРАДИЦІЇ ВЕРХНЬОПРИП’ЯТСЬКОЇ НИЗОВИНИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). с. 123-131.
Рибак Ю.П. (2003) НЕЛОГІЧНІ ЦЕЗУРУВАННЯ У ПІСНЯХ ВЕРХНЬОПРИП’ЯТСЬКОЇ НИЗОВИНИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2003 (Вип.8). с. 87-103.
Рибак Ю.П. ОБРЯДОВІ ПІСНІ ВЕРХНЬОПРИП’ЯТСЬКОЇ НИЗОВИНИ (МЕЛОТИПОЛОГІЯ – МЕЛОГЕОГРАФІЯ – КУЛЬТУРОГЕНЕЗА). [Автореферат]
Рибак Ю.П. (2003) ВИДАННЯ ПІСЕНЬ ЗАХІДНОПОЛІСЬКОГО СЕЛА (Мелодії древнього Нобеля /Записи, транскрипції і впорядкування Р.В.Цапун. – Рівне: Перспектива, 2003. – 128 с.: іл., ноти). Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2003 (Вип.8). с. 134-139.
Романюк С.К. та Гладковська М.В. (2019) ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 100-102.
Романюк С.К. та Кирушок В.А. (2018) КАЗКА ТА ЇЇ РОЛЬ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 98-100.
Рябоконь В.І. (2003) ПИСАНКАРСТВО НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 102-107.
С
Самсонюк Н.Ф. (2007) ПРИСЛІВ’Я ЯК ІНДИКАТОР ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКА У СФЕРІ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ „Я САМ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 26-29.
Сверлюк Л.І. та Сян Шуай (2023) ВИКОРИСТАННЯ ФОЛЬКЛОРНИХ ТРАДИЦІЙ В УКРАЇНСЬКІЙ ЕСТРАДНІЙ МУЗИЦІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 9. с. 104-110.
Столярчук Б.Й. (2018) ЗБИРАЧ НАРОДНИХ ПІСЕНЬ РІВНЕНЩИНИ ПЕТРО СТЕПАНЮК. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2018: Вип. 4. с. 262-266.
Столярчук Б.Й. (2020) УЛЯНА КОТ – МАЙСТРИНЯ, БЕРЕГИНЯ ТРАДИЦІЙНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 172-175.
Сторожук Х.М. (2020) ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ АНГЛОМОВНОГО ДИТЯЧОГО ФОЛЬКЛОРУ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 119-124.
Ф
Франчук Д.А. (2018) ІСТОРІЯ ТА НАРОДНОПІСЕННА ТВОРЧІСТЬ СЕЛА САМЧИКИ (СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ). Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2018: Вип. 4. с. 283-293.
Х
Хмель В. (2010) СЕМАНТИЧНІ КОДИ МІФОЛОГЕМИ ТВОРЕННЯ В УКРАЇНСЬКИХ КОЛЯДКАХ І ЩЕДРІВКАХ. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2010: Вип.ХІХ. с. 163-174.
Хмель В.А. (2003) ДО ВИВЧЕННЯ ФОЛЬКЛОРУ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2003 (Вип.11). с. 150-155.
Хмель В.А. (2015) ФЕЙКЛОР У КОНТЕКСТІ ТРАДИЦІЙНИХ ЖАНРІВ ФОЛЬКЛОРУ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. с. 104-106.
Хмель В.А. (2017) МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КОЛЯДКОВОГО ТЕКСТУ У ПОРІВНЯЛЬНОМУ АСПЕКТІ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2017 (Вип.2). с. 112-116.
Хмель В.А. (2007) СОЦІАЛЬНІ Й ФІЛОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ТВОРЕННЯ АНТИРЕЖИМНОГО ФОЛЬКЛОРУ. Слов’янські мови та літератури: історія, сучасний стан та перспективи розвитку, 2007. с. 161-166.
Хмель В.А. ФОЛЬКЛОР НАРОДІВ СВІТУ. [Методичні рекомендації]
Хмель В.А. (2013) СИМУЛЯКР ЯК КОД ТЕКСТОВОГО МІФУ КОЛЯДКИ. Традиційно-інноваційні стратегії сучасного художнього тексту, 2013. с. 109-117.
Ц
Цапун Р.В. (2006) МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ НАРОДНОГО СПІВУ В СТУДЕНТСЬКОМУ ФОЛЬКЛОРНОМУ КОЛЕКТИВІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 129-132.
Цапун Р.В. (2020) МЕТОДИКА РОБОТИ З ДИТЯЧИМ ФОЛЬКЛОРНИМ АНСАМБЛЕМ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 254-260.
Цапун Р.В. (2022) РОКИТНІВЩИНА: З ФОЛЬКЛОРНОЇ ЕКСПЕДИЦІЇ 1987 РОКУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 150-157.
Ч
Черніговець Т.І. (2010) ФУНКЦІОНУВАННЯ ДИТЯЧОГО ФОЛЬКЛОРНО-ІГРОВОГО ДОЗВІЛЛЯ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 144.
Ш
Шостак О.О. (2016) ФОЛЬКЛОРНІ ДЖЕРЕЛА ПОЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІВАНА ФРАНКА «ДО БРАЗИЛІЇ». Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського, 2016 (№ 2): (18). с. 286-292.
Шостак О.О. (2023) РОЛЬ МАЛИХ ФОЛЬКЛОРНИХ ЖАНРІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИСЛАЛІЄЮ. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2023 (Вип.60): Т.4. с. 258-263.
Я
Ясногурська Л.М. та Година А.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ КАЗКИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 119-127.