Items where Subject is "398 Фольклор у вузькому значенні"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Г | К | М | Р | С | Х | Ш | Я
Number of items at this level: 18.

Г

Галушко Я. and Сташук О. (2019) ДИВОСВІТ КАЗКОВИХ ОБРАЗІВ МАРІЇ ПРИЙМАЧЕНКО В КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОСТІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. pp. 62-65.

Гетманчук Н.О. (2016) КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНЕ ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ НА ЛІТЕРАТУРНО-ФОЛЬКЛОРНІЙ ОСНОВІ У ВНЗ. Професійний розвиток педагога, 2016. pp. 55-58.

Гіматдінова Ю.В. and Кірілкова Н.В. (2014) ВЕРБАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ ТРАДИЦІЙНОЇ РОДИЛЬНОЇ ОБРЯДОВОСТІ. Лінгвістичні студії молодих дослідників, 2014 (Вип.4). pp. 69-70.

К

Кірілкова Н.В. (2010) ФОЛЬКЛОРИЗМИ У ПОВІСТЯХ М. ВІНГРАНОВСЬКОГО. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2010: Вип.XVIII. pp. 145-149.

М

Маліновська Н.В. (2015) РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ РАНЬОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРУ. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна", 2015 (11). pp. 11-14.

Р

Рибак Ю.П. (2005) ЖАНРИ ОБРЯДОВИХ ПІСЕНЬ У ТРАДИЦІЇ ВЕРХНЬОПРИП’ЯТСЬКОЇ НИЗОВИНИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). pp. 123-131.

Рибак Ю.П. (2003) НЕЛОГІЧНІ ЦЕЗУРУВАННЯ У ПІСНЯХ ВЕРХНЬОПРИП’ЯТСЬКОЇ НИЗОВИНИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2003 (Вип.8). pp. 87-103.

Рибак Ю.П. (2003) ВИДАННЯ ПІСЕНЬ ЗАХІДНОПОЛІСЬКОГО СЕЛА (Мелодії древнього Нобеля /Записи, транскрипції і впорядкування Р.В.Цапун. – Рівне: Перспектива, 2003. – 128 с.: іл., ноти). Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2003 (Вип.8). pp. 134-139.

Романюк С.К. and Гладковська М.В. (2019) ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 100-102.

Романюк С.К. and Кирушок В.А. (2018) КАЗКА ТА ЇЇ РОЛЬ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 98-100.

С

Самсонюк Н.Ф. (2007) ПРИСЛІВ’Я ЯК ІНДИКАТОР ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКА У СФЕРІ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ „Я САМ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). pp. 26-29.

Сторожук Х.М. (2020) ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ АНГЛОМОВНОГО ДИТЯЧОГО ФОЛЬКЛОРУ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. pp. 119-124.

Х

Хмель В. (2010) СЕМАНТИЧНІ КОДИ МІФОЛОГЕМИ ТВОРЕННЯ В УКРАЇНСЬКИХ КОЛЯДКАХ І ЩЕДРІВКАХ. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2010: Вип.ХІХ. pp. 163-174.

Хмель В.А. (2003) ДО ВИВЧЕННЯ ФОЛЬКЛОРУ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2003 (Вип.11). pp. 150-155.

Хмель В.А. (2015) ФЕЙКЛОР У КОНТЕКСТІ ТРАДИЦІЙНИХ ЖАНРІВ ФОЛЬКЛОРУ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. pp. 104-106.

Хмель В.А. (2017) МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КОЛЯДКОВОГО ТЕКСТУ У ПОРІВНЯЛЬНОМУ АСПЕКТІ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2017 (Вип.2). pp. 112-116.

Ш

Шостак О.О. (2016) ФОЛЬКЛОРНІ ДЖЕРЕЛА ПОЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІВАНА ФРАНКА «ДО БРАЗИЛІЇ». Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського, 2016 (№ 2): (18). pp. 286-292.

Я

Ясногурська Л.М. and Година А.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ КАЗКИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. pp. 119-127.

This list was generated on Fri Apr 16 03:48:02 2021 EEST.