Елементи, в яких тема (за УДК): "398 Фольклор у вузькому значенні"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (51)
- 3 Суспільні науки (51)
- 39 Етнологія. Етнографія. Звичаї. Традиції. Спосіб життя. Фольклор (51)
- 398 Фольклор у вузькому значенні (51)
- 39 Етнологія. Етнографія. Звичаї. Традиції. Спосіб життя. Фольклор (51)
- 3 Суспільні науки (51)
Стаття
Іваник Н.М. (2023) ТАЇНСТВО ШЛЮБУ ЯК СКЛАДОВА КУЛЬТОВОЇ ОБРЯДОВОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ПРАВОСЛАВНОЇ ТРАДИЦІЇ В ЇЇ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОМУ ВИМІРІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 9. с. 53-66.
Баніт В.М. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ТА СПЕЦИФІКА УКРАЇНСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ, ЙОГО АКТУАЛЬНІСТЬ У КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ НАШОГО ЧАСУ. Актуальні питання культурології, 2023 (Вип.22). с. 48-54. ISSN 2415-802X
Галушко Я. та Сташук О. (2019) ДИВОСВІТ КАЗКОВИХ ОБРАЗІВ МАРІЇ ПРИЙМАЧЕНКО В КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОСТІ. Український та європейський мистецькі простори: історія, теорія, практика, 2019. с. 62-65.
Гедьфалві Т.І. (2020) РОЗВИТОК МУЗИЧНОГО СЛУХУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ КАРПАТСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 216-222.
Гетманчук Н.О. (2016) КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНЕ ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ НА ЛІТЕРАТУРНО-ФОЛЬКЛОРНІЙ ОСНОВІ У ВНЗ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 55-58.
Горіна Л.І. (2023) ФОРМУВАННЯ ВІДЧУТТЯ МЕТРОРИТМУ У КЛАСІ ДОМРИ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 1. с. 9-13.
Гіматдінова Ю.В. та Кірілкова Н.В. (2014) ВЕРБАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ ТРАДИЦІЙНОЇ РОДИЛЬНОЇ ОБРЯДОВОСТІ. Лінгвістичні студії молодих дослідників, 2014 (Вип.4). с. 69-70.
Карманюк Ю.В. та Григорчук І.С. (2018) МУЗИЧНИЙ ФОЛЬКЛОР В СИСТЕМІ ЗАСОБІВ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2018: Вип. 4. с. 345-350.
Качинська Ю.О. та Степанова О.І. (2014) УКРАЇНСЬКИЙ ФОЛЬКЛОР ЯК ЗАСІБ МОРАЛЬНО – ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 45-46.
Климчик Т.В. (2004) НАРОДНО–ПІСЕННА ТВОРЧІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО–ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ УЧНІВ НА ЗАНЯТТЯХ ХОРОВОГО КОЛЕКТИВУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 49-52.
Ковтунович Є. та Ціпан Т.С. (2022) ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ЛЯЛЬКИ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 40-42.
Крижановська Т.І. та Холод К.С. (2023) ПОЛІСЬКИЙ ФОЛЬКЛОР ЯК ЧИННИК АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО ІНТЕРЕСУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МИСТЕЦТВА. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 10. с. 181-188.
Кірілкова Н.В. (2010) ФОЛЬКЛОРИЗМИ У ПОВІСТЯХ М. ВІНГРАНОВСЬКОГО. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2010: Вип.XVIII. с. 145-149.
Маліновська Н.В. (2015) РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ РАНЬОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРУ. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна", 2015 (11). с. 11-14.
Масюк І.О. (2023) ПОНЯТТЯ ТА СПЕЦИФІКА ФОЛЬКЛОРУ. Південноукраїнські наукові студії, 2023. с. 129-132.
Осіпкіна Д.В. (2022) УКРАЇНСЬКЕ ВОКАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО: КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 117-122.
Павлунь М.В. та Васильєв Є.М. (2017) ТРИЛОГІЯ ДЖ.ТОЛКІНА «ВОЛОДАР ПЕРСНІВ»: ОСОБЛИВОСТІ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 195-198.
Павлюк Т.О. та Швед В. (2021) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИЗАРТРІЄЮ ЗАСОБАМИ МАЛИХ ФОЛЬКЛОРНИХ ЖАНРІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 134-136.
Пастушенко А.С. (2022) РОДИННО-ПОБУТОВА ПІСНЯ, БАЛАДА, ЯК ЯВИЩЕ БАРОКОВОЇ КУЛЬТУРИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 122-127.
Пастушенко А.С. (2023) УКРАЇНСЬКА ПІСНЯ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОЇ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 10. с. 94-101.
Потапчук Т.В. (2006) ПІСНЯ ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 91-94.
Прокопчук В.І. (2023) МИСТЕЦЬКА ВОЛИНЬ У КРАЄЗНАВЧИХ ДЖЕРЕЛАХ: ІМЕНА І ДОЛІ. Розвиток сучасної мистецько-педагогічної освіти: національний і європейський контекст, 2023. с. 247-281.
Рибак Ю.П. (2005) ЖАНРИ ОБРЯДОВИХ ПІСЕНЬ У ТРАДИЦІЇ ВЕРХНЬОПРИП’ЯТСЬКОЇ НИЗОВИНИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). с. 123-131.
Рибак Ю.П. (2003) НЕЛОГІЧНІ ЦЕЗУРУВАННЯ У ПІСНЯХ ВЕРХНЬОПРИП’ЯТСЬКОЇ НИЗОВИНИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2003 (Вип.8). с. 87-103.
Рибак Ю.П. (2003) ВИДАННЯ ПІСЕНЬ ЗАХІДНОПОЛІСЬКОГО СЕЛА (Мелодії древнього Нобеля /Записи, транскрипції і впорядкування Р.В.Цапун. – Рівне: Перспектива, 2003. – 128 с.: іл., ноти). Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2003 (Вип.8). с. 134-139.
Романюк С.К. та Гладковська М.В. (2019) ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 100-102.
Романюк С.К. та Кирушок В.А. (2018) КАЗКА ТА ЇЇ РОЛЬ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 98-100.
Рябоконь В.І. (2003) ПИСАНКАРСТВО НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 102-107.
Самсонюк Н.Ф. (2007) ПРИСЛІВ’Я ЯК ІНДИКАТОР ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКА У СФЕРІ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ „Я САМ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 26-29.
Сверлюк Л.І. та Сян Шуай (2023) ВИКОРИСТАННЯ ФОЛЬКЛОРНИХ ТРАДИЦІЙ В УКРАЇНСЬКІЙ ЕСТРАДНІЙ МУЗИЦІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 9. с. 104-110.
Столярчук Б.Й. (2018) ЗБИРАЧ НАРОДНИХ ПІСЕНЬ РІВНЕНЩИНИ ПЕТРО СТЕПАНЮК. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2018: Вип. 4. с. 262-266.
Столярчук Б.Й. (2020) УЛЯНА КОТ – МАЙСТРИНЯ, БЕРЕГИНЯ ТРАДИЦІЙНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 172-175.
Сторожук Х.М. (2020) ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ АНГЛОМОВНОГО ДИТЯЧОГО ФОЛЬКЛОРУ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2020. с. 119-124.
Франчук Д.А. (2018) ІСТОРІЯ ТА НАРОДНОПІСЕННА ТВОРЧІСТЬ СЕЛА САМЧИКИ (СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ). Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2018: Вип. 4. с. 283-293.
Хмель В. (2010) СЕМАНТИЧНІ КОДИ МІФОЛОГЕМИ ТВОРЕННЯ В УКРАЇНСЬКИХ КОЛЯДКАХ І ЩЕДРІВКАХ. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2010: Вип.ХІХ. с. 163-174.
Хмель В.А. (2003) ДО ВИВЧЕННЯ ФОЛЬКЛОРУ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2003 (Вип.11). с. 150-155.
Хмель В.А. (2015) ФЕЙКЛОР У КОНТЕКСТІ ТРАДИЦІЙНИХ ЖАНРІВ ФОЛЬКЛОРУ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. с. 104-106.
Хмель В.А. (2017) МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КОЛЯДКОВОГО ТЕКСТУ У ПОРІВНЯЛЬНОМУ АСПЕКТІ. Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2017 (Вип.2). с. 112-116.
Хмель В.А. (2007) СОЦІАЛЬНІ Й ФІЛОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ТВОРЕННЯ АНТИРЕЖИМНОГО ФОЛЬКЛОРУ. Слов’янські мови та літератури: історія, сучасний стан та перспективи розвитку, 2007. с. 161-166.
Хмель В.А. (2013) СИМУЛЯКР ЯК КОД ТЕКСТОВОГО МІФУ КОЛЯДКИ. Традиційно-інноваційні стратегії сучасного художнього тексту, 2013. с. 109-117.
Цапун Р.В. (2006) МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ НАРОДНОГО СПІВУ В СТУДЕНТСЬКОМУ ФОЛЬКЛОРНОМУ КОЛЕКТИВІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 129-132.
Цапун Р.В. (2020) МЕТОДИКА РОБОТИ З ДИТЯЧИМ ФОЛЬКЛОРНИМ АНСАМБЛЕМ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 254-260.
Цапун Р.В. (2022) РОКИТНІВЩИНА: З ФОЛЬКЛОРНОЇ ЕКСПЕДИЦІЇ 1987 РОКУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 150-157.
Черніговець Т.І. (2010) ФУНКЦІОНУВАННЯ ДИТЯЧОГО ФОЛЬКЛОРНО-ІГРОВОГО ДОЗВІЛЛЯ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 144.
Шостак О.О. (2016) ФОЛЬКЛОРНІ ДЖЕРЕЛА ПОЕТИЧНОГО ЦИКЛУ ІВАНА ФРАНКА «ДО БРАЗИЛІЇ». Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського, 2016 (№ 2): (18). с. 286-292.
Шостак О.О. (2023) РОЛЬ МАЛИХ ФОЛЬКЛОРНИХ ЖАНРІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИСЛАЛІЄЮ. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2023 (Вип.60): Т.4. с. 258-263.
Ясногурська Л.М. та Година А.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ КАЗКИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 119-127.
Автореферат
Рибак Ю.П. ОБРЯДОВІ ПІСНІ ВЕРХНЬОПРИП’ЯТСЬКОЇ НИЗОВИНИ (МЕЛОТИПОЛОГІЯ – МЕЛОГЕОГРАФІЯ – КУЛЬТУРОГЕНЕЗА). [Автореферат]
Бакалаврська робота
Баніт В.М. та Сніжко Л.П. та Хомяк С.Б. ФОЛЬКЛОР ЯК ФОРМА ІСНУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ: ЖАНРОВО-ВИДОВА ПРОБЛЕМАТИКА, НОСІЇ, ФОРМИ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ. [Бакалаврська робота]
Масюк І.О. та Казначеєва Л.М. ФОЛЬКЛОР ЯК ФОРМА ІСНУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ: ЖАНРОВО-ВИДОВА ПРОБЛЕМАТИКА, НОСІЇ, ФОРМИ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ РІВНЕНЩИНИ). [Бакалаврська робота]
Методичні рекомендації
Хмель В.А. ФОЛЬКЛОР НАРОДІВ СВІТУ. [Методичні рекомендації]