Златів Л.М. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ФРЕЙМОВОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-СЛОВЕСНИКІВ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2024. с. 235-238. ISSN 978-966-327-596-3
![]() |
Текст
Златів Л..pdf Завантажити (6MB) |
Анотація
Фреймовий підхід дозволяє розвивати у майбутніх учителів-філологів системне, понятійне, алгоритмічне, репродуктивне, критичне та творче мислення, а також формувати лінгвометодичну компетентність. Серед ефективних видів самостійної роботи в умовах дистанційного навчання, які зводять до мінімуму запозичення інформації з інтернету, рекомендуємо застосовувати трансформування тексту у модель, схему або фреймову структуру, зокрема: укладання таблиці за опрацьованим матеріалом; моделювання фреймової структури побаченого уроку чи самостійно опрацьованого текстового матеріалу; моделювання шкільної документації; створення презентацій.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Златів Л. Застосування фреймового підходу у формуванні лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів-словесників / Л. Златів // Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики : зб. матеріалів V Всеукр. наук.-практ. конф. (15 трав. 2024 р.). [Електронне видання]. – Рівне : НУВГП, 2024. – С. 235-238. |
Ключові слова: | педагогічна освіта, лінгвометодична компетентність, учитель-словесник, фреймовий підхід. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 18 Лют 2025 06:23 |
Останні зміни: | 18 Лют 2025 06:23 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16899 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |