Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗАСТОСУВАННЯ ФРЕЙМОВОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-СЛОВЕСНИКІВ

Златів Л.М. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ФРЕЙМОВОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-СЛОВЕСНИКІВ. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2024. с. 235-238. ISSN 978-966-327-596-3

[img] Текст
Златів Л..pdf

Завантажити (6MB)

Анотація

Фреймовий підхід дозволяє розвивати у майбутніх учителів-філологів системне, понятійне, алгоритмічне, репродуктивне, критичне та творче мислення, а також формувати лінгвометодичну компетентність. Серед ефективних видів самостійної роботи в умовах дистанційного навчання, які зводять до мінімуму запозичення інформації з інтернету, рекомендуємо застосовувати трансформування тексту у модель, схему або фреймову структуру, зокрема: укладання таблиці за опрацьованим матеріалом; моделювання фреймової структури побаченого уроку чи самостійно опрацьованого текстового матеріалу; моделювання шкільної документації; створення презентацій.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Златів Л. Застосування фреймового підходу у формуванні лінгвометодичної компетентності майбутніх учителів-словесників / Л. Златів // Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики : зб. матеріалів V Всеукр. наук.-практ. конф. (15 трав. 2024 р.). [Електронне видання]. – Рівне : НУВГП, 2024. – С. 235-238.
Ключові слова: педагогічна освіта, лінгвометодична компетентність, учитель-словесник, фреймовий підхід.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 18 Лют 2025 06:23
Останні зміни: 18 Лют 2025 06:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16899

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу