Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОКЛАСНИКА

Підгайна С. та Павлюк (Ковальчук) Н.П. (2024) РОЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОКЛАСНИКА. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики, 2024. с. 185-187. ISSN 978-966-327-596-3

[img] Текст
Підгайна С., Павлюк Н..pdf

Завантажити (6MB)

Анотація

У старшому шкільному віці відбувається інтенсивний розвиток особистості, становлення характеру, формування життєвих принципів і переконань. І саме в цей період роль української мови особливо значуща. Вивчаючи рідну мову, заглиблюючись у її багатство та красу, старшокласник розвиває абстрактне мислення, уяву, креативність. Читання української літератури, аналіз художніх творів збагачує внутрішній світ юнака чи дівчини, вчить розуміти глибинні смисли, розвиває емпатію та емоційний інтелект

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Підгайна С. Роль української мови у формуванні особистості старшокласника / С. Підгайна; наук. кер. Н. Павлюк // Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики : зб. матеріалів V Всеукр. наук.-практ. конф. (15 трав. 2024 р.). [Електронне видання]. – Рівне : НУВГП, 2024. – С. 185-187.
Ключові слова: мовна освіта, українська мова, старшокласники, формування особистості.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 18 Лют 2025 07:15
Останні зміни: 18 Лют 2025 07:16
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16904

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу