Юхименко-Назарук І.А. (2025) ФОРМУВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ТУРИЗМУ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Інноваційна педагогіка (Вип.81). с. 139-142. ISSN 2663-6085, 2663-6093
![]() |
Текст
Yhumenko-Nazaryk_I.A.pdf Завантажити (156kB) |
Анотація
Туризм є однією з найперспективніших галузей національної економіки і потребує створення практичного механізму підвищення конкурентоспроможності туристичних послуг на світовому ринку. В сучасних умовах у наданні туристичних послуг важливе значення має наявність логістичного обслуговування заказів споживачів, а також рівень якості надання сервісних послуг. Тому актуальність дослідження обумовлена об’єктивно високими вимогами держави, суспільства, громадян, споживачів, що ставляться до менеджерів з туризму. Статтю присвячено вивченню проблеми формування логістичної компетентності майбутніх менеджерів туризму у процесі фахової підготовки. Підкреслено важливість знань з логістики у професійній підготовці майбутніх фахівців туристичної діяльності. Проаналізовано теоретико-методичні аспекти підготовки менеджерів туризму у закладах вищої освіти. Узагальнено сутність поняття «логістика», «компетентність», «логістична компетентність». Визначено ключові компо-ненти логістичної компетентності, такі як: інформаційно-аналітичні, організаційно-управлінські, оптимізаційно-технологічні, маркетингові, моніторингові та прогностичні. Охарактеризовано основні освітні технології, що використовуються для формування логістичної компетентності майбутніх менеджерів туризму у закладах вищої освіти. Розглянуто інноваційні форми організації освітнього процесу. Проаналізовані технології контекстного навчання, що складаються з навчальної (лекції, семінарські (практичні), лабораторні заняття), квазіпрофесійної (дидактичні, навчально-рольові, професійно-імітаційні ігри, ігри-тренінги, проєктні технології, спецкурси, спецсемінари) та навчально-професійної (проходження практик) діяльності. Визначено та охарактеризовано основні умови забезпечення ефективного процесу формування логістичної компетентності майбутніх менеджерів туризму у процесі фахової підготовки у закладах вищої освіти, що включають: освітньо-методичне забезпечення; матеріально-технічну базу, кадрове забезпечення; інтеграцію з бізнес-середовищем; інтерактивні та інноваційні методи навчання; міжнародну співпрацю та мотиваційно-ціннісне середовище.
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |