Чугай О.Л. РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ВИКОРИСТАННЯМ LEGO-ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. [Магістерська робота]
![]() |
Текст
Чугай О.Л..pdf Завантажити (286kB) |
Анотація
Тема дослідження досить актуальна, оскільки використання LEGO на заняттях своїм змістом, формою організації та результативністю сприяє формуванню вміння аналізувати, порівнювати, зіставляти, виділяючи характерні особливості героїв, подій тощо, що впливає на розвиток уваги, спостережливості, пам’яті, просторових уявлень, уяви. Спрямованість сучасної школи на розвиток особистості учня, формування мислячої, соціально активної особистості багато чому визначає необхідність формування критичного мислення з дитинства. У кваліфікаційні роботі проаналізовано критичне мислення як чинник формування особистості молодшого школяра, окреслено структуру уроку математики за технологією розвитку критичного мислення, досліджено LEGO-конструювання як засіб розвитку критичного мислення учнів початкової школи на уроках математики. У другому розділі досліджено стан розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики, презентовано розробку та реалізацію педагогічних умов розвитку критичного мислення молодших школярів засобами LEGO-технології на уроках математики та здійснено аналіз та інтерпретація результатів дослідно-експериментальної роботи.
Тип елементу: | Магістерська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Чугай О.Л. Розвиток критичного мислення молодших школярів з використанням LEGO-технології на уроках математики : магістерська робота / О.Л.Чугай ; наук. керівник Т.В.Яковишина ; рецензент О.А.Біда ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2024. - 89 с. |
Ключові слова: | критичне мислення, LEGO-технології, математика, розвиток особистості, учні початкових класів |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 5 Математика. Природничі науки > 50 Загальні відомості про математичні та природничі науки |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 18 Серп 2025 11:52 |
Останні зміни: | 18 Серп 2025 11:52 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18837 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |