Король С.П. (2025) ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2025 (№4). с. 383-390. ISSN 3006-6166
![]() |
Текст
Король С..pdf Завантажити (6MB) |
Анотація
У статті проаналізовано проблему формування корпоративної культури у майбутніх магістрів банківської справи у педагогічному контексті. Проблема формування корпоративної культури майбутніх магістрів банківської справи в освітньому середовищі університету розглянуто в умовах сучасних трансформаційних змін, які охоплюють цифровізацію економіки, оновлення фінансових технологій та глобалізацію фінансових ринків. Наголошено, що корпоративна культура є не лише інструментом внутрішнього регулювання в банківських установах, а й стратегічним ресурсом, що визначає конкурентоспроможність, етичну стійкість і репутацію організації. Проаналізовано наукові педагогічні праці, у яких висвітлено значення ціннісних орієнтацій, підприємницької ініціативи, соціальної відповідальності та правової культури у процесі професійної підготовки. Особливу увагу в дослідженні приділено ефективним методикам навчання, які демонструють високу результативність у підготовці конкурентоспроможних та соціально відповідальних фахівців банківської галузі. Зокрема розглянуто використання кейс-методу як засобу моделювання реальних професійних ситуацій, що стимулює розвиток аналітичних навичок, здатності приймати зважені рішення та нести за них відповідальність. Проаналізовано роль тренінгів з професійної етики, спрямованих на формування стійких моральних орієнтирів, а також програмам розвитку м’яких навичок (soft skills), таких як комунікативна компетентність, навички командної взаємодії, саморефлексія й управління емоціями. Ці методики сприяють не лише розвитку критичного мислення, емоційного інтелекту та лідерського потенціалу майбутніх магістрів банківської справи, а й формують загальну готовність до роботи в умовах високої соціальної відповідальності. Наголошено на важливості створення безпечного, інклюзивного та підтримувального освітнього середовища, яке сприяє розвитку довіри, взаємоповаги та забезпечує передумови для формування здорової корпоративної культури як ключової складової успішного функціонування банківських установ.
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |