Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Король С.П. (2025) ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2025 (№4). с. 383-390. ISSN 3006-6166

[img] Текст
Король С..pdf

Завантажити (6MB)
Офіційний посилання: https://doi.org/10.35619/pse.vi4.80

Анотація

У статті проаналізовано проблему формування корпоративної культури у майбутніх магістрів банківської справи у педагогічному контексті. Проблема формування корпоративної культури майбутніх магістрів банківської справи в освітньому середовищі університету розглянуто в умовах сучасних трансформаційних змін, які охоплюють цифровізацію економіки, оновлення фінансових технологій та глобалізацію фінансових ринків. Наголошено, що корпоративна культура є не лише інструментом внутрішнього регулювання в банківських установах, а й стратегічним ресурсом, що визначає конкурентоспроможність, етичну стійкість і репутацію організації. Проаналізовано наукові педагогічні праці, у яких висвітлено значення ціннісних орієнтацій, підприємницької ініціативи, соціальної відповідальності та правової культури у процесі професійної підготовки. Особливу увагу в дослідженні приділено ефективним методикам навчання, які демонструють високу результативність у підготовці конкурентоспроможних та соціально відповідальних фахівців банківської галузі. Зокрема розглянуто використання кейс-методу як засобу моделювання реальних професійних ситуацій, що стимулює розвиток аналітичних навичок, здатності приймати зважені рішення та нести за них відповідальність. Проаналізовано роль тренінгів з професійної етики, спрямованих на формування стійких моральних орієнтирів, а також програмам розвитку м’яких навичок (soft skills), таких як комунікативна компетентність, навички командної взаємодії, саморефлексія й управління емоціями. Ці методики сприяють не лише розвитку критичного мислення, емоційного інтелекту та лідерського потенціалу майбутніх магістрів банківської справи, а й формують загальну готовність до роботи в умовах високої соціальної відповідальності. Наголошено на важливості створення безпечного, інклюзивного та підтримувального освітнього середовища, яке сприяє розвитку довіри, взаємоповаги та забезпечує передумови для формування здорової корпоративної культури як ключової складової успішного функціонування банківських установ.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Король С. Формування корпоративної культури у майбутніх магістрів банківської справи як педагогічна проблема / С.Король // Педагогічна наука і освіта ХХІ століття. - 2025. - № 4. - С. 383-390.
Ключові слова: корпоративна культура, банківська справа, магістр банківської справи, формування корпоративної культури майбутніх магістрів банківської справи
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 008 Цивілізація. Культура. Прогрес
3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 336 Фінанси
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Педагогічний факультет
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 15 Вер 2025 10:48
Останні зміни: 15 Вер 2025 10:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18908

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу