Добродій Ю. та Бігунова С.А.
(2013)
ЕРГОНОМІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ АНГЛОМОВНОЇ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ.
Інформаційні технології в професійній діяльності, 2013.
с. 73-74.
Анотація
Визначено правила створення віртуальної реклами, що базуються на психології сприйняття.
| Тип елементу: |
Стаття
|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Добродій Ю. Ергономічні характеристики англомовної віртуальної реклами / Ю. Добродій, С. А. Бігунова // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 11 квіт. 2013 р. – Рівне : РДГУ. – 2013. – С. 73-74. |
| Ключові слова: |
віртуальна реклама, ергономіка, емоційне сприйняття сполучень кольорів у рекламі |
| Тематика (за УДК): |
0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз) 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
| Підрозділи: |
Філологічний факультет > Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання |
| Користувач, що депонує: |
Богдана Печончик
|
| Дата внесення: |
14 Лист 2025 08:31 |
| Останні зміни: |
14 Лист 2025 08:31 |
| URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19238 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
 |
Перегляд елементу |