Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЕРГОНОМІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ АНГЛОМОВНОЇ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ

Добродій Ю. та Бігунова С.А. (2013) ЕРГОНОМІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ АНГЛОМОВНОЇ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2013. с. 73-74.

[img] Текст
Добродій Ю., Бігунова С.А..pdf

Завантажити (3MB)

Анотація

Визначено правила створення віртуальної реклами, що базуються на психології сприйняття.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Добродій Ю. Ергономічні характеристики англомовної віртуальної реклами / Ю. Добродій, С. А. Бігунова // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 11 квіт. 2013 р. – Рівне : РДГУ. – 2013. – С. 73-74.
Ключові слова: віртуальна реклама, ергономіка, емоційне сприйняття сполучень кольорів у рекламі
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 14 Лист 2025 08:31
Останні зміни: 14 Лист 2025 08:31
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19238

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу