Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВПЛИВ МУЗИКУВАННЯ НА ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Крижановська Т.І. та Байчура С. (2025) ВПЛИВ МУЗИКУВАННЯ НА ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Філологічна освіта: теорія, методика, практика, 2025. с. 85-87.

[img] Текст
Крижановська Тетяна, Байчура Соломія.pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

Актуальність дослідження зумовлена необхідністю підвищення мотивації та ефективності вивчення англійської мови у школярів, особливо в контексті подолання труднощів з фонетикою та інтонацією. Музикування (спів, ритмічні вправи) розглядається як потужний інтегративний засіб. Мета статті — обґрунтувати позитивний вплив музикування на формування англомовної компетентності. Теоретичне підґрунтя включає нейролінгвістичні дані про спільність обробки мови та музики, а також гіпотезу афективного фільтра С. Крашена, згідно з якою музика знижує психологічний бар'єр перед мовленням. Основний зміст доводить, що систематичне використання автентичних пісень сприяє автоматизації вимови та засвоєнню ритмічної структури мови. Пісня є ефективним джерелом лексики, граматики та соціокультурної інформації, забезпечуючи емоційно-позитивний контекст для навчання.
The relevance of the study is due to the need to increase the motivation and effectiveness of English language learning among schoolchildren, especially in the context of overcoming difficulties with phonetics and intonation. Music making (singing, rhythmic exercises) is considered a powerful integrative tool. The purpose of the article is to substantiate the positive impact of music making on the formation of English language competence. The theoretical basis includes neurolinguistic data on the commonality of language and music processing, as well as the hypothesis of S. Krashen's affective filter, according to which music reduces the psychological barrier to speech. The main content proves that the systematic use of authentic songs contributes to the automation of pronunciation and the assimilation of the rhythmic structure of language. The song is an effective source of vocabulary, grammar and sociocultural information, providing an emotionally positive context for learning.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Крижановська Т. І. Вплив музикування на вивчення англійської мови у дітей шкільного віку / Т. І. Крижановська, С. Байчура // Філологічна освіта: теорія, методика, практика : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 85-87.
Ключові слова: музика, іноземна мова, навчання, словниковий запас, мотивація; music, foreign language, learning, vocabulary, motivation
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Факультет музичного мистецтва > Кафедра музикознавства, фольклору та музичної освіти
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 19 Груд 2025 10:36
Останні зміни: 19 Груд 2025 10:36
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19542

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу