Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІГРОВІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ДИТЯЧОМУ САДКУ

Романюк С.К. та Кушнір М. (2025) ІГРОВІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ДИТЯЧОМУ САДКУ. Філологічна освіта: теорія, методика, практика, 2025. с. 74-76.

[img] Текст
Романюк Світлана, Кушнір Маргарита.pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

У статті розглядається застосування ігрових методів у процесі навчання іноземної мови дітей дошкільного віку. Показано, що ігрова діяльність є природною формою пізнання для дитини та сприяє формуванню іншомовної комунікативної компетентності. Визначено ефективні види ігор, які допомагають поєднувати навчальний і виховний аспекти. Особливу увагу приділено ролі педагога у створенні мотиваційного середовища, що стимулює мовленнєву активність дітей. Підкреслюється, що гра не лише полегшує засвоєння мовного матеріалу, а й формує позитивне ставлення до процесу навчання, розвиває уяву, пам’ять і соціальні навички. Зазначено, що успішне впровадження ігрових методів потребує врахування вікових особливостей дітей, їхнього рівня мовної підготовки та емоційного стану. Ігри мають бути змістовними, доступними та емоційно привабливими, щоб викликати інтерес і бажання спілкуватися іноземною мовою. У статті також наголошується на важливості поєднання ігрових форм з іншими видами діяльності – художньою, музичною, руховою – для забезпечення цілісного розвитку дитини та створення багатогранного мовного середовища. Таким чином, гра розглядається як ефективний засіб інтеграції навчального процесу, що сприяє гармонійному розвитку особистості дошкільника.
The article considers the use of game methods in the process of teaching a foreign language to preschool children. It is shown that game activity is a natural form of cognition for a child and contributes to the formation of foreign language communicative competence. Effective types of games are identified that help to combine educational and educational aspects. Particular attention is paid to the role of the teacher in creating a motivational environment that stimulates children's speech activity. It is emphasized that the game not only facilitates the assimilation of language material, but also forms a positive attitude towards the learning process, develops imagination, memory and social skills. It is noted that the successful implementation of game methods requires taking into account the age characteristics of children, their level of language preparation and emotional state. Games should be meaningful, accessible and emotionally attractive in order to arouse interest and desire to communicate in a foreign language. The article also emphasizes the importance of combining game forms with other types of activity - artistic, musical, motor - to ensure the holistic development of the child and the creation of a multifaceted language environment. Thus, the game is considered as an effective means of integrating the educational process, which contributes to the harmonious development of the preschooler's personality.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Романюк С. К. Ігрові методи навчання іноземної мови у дитячому садку / С. К. Романюк, М. Кушнір // Філологічна освіта: теорія, методика, практика : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне : Ю. Кукса, 2025. - С. 74-76.
Ключові слова: іноземна мова, дошкільна освіта, ігрові методи, комунікація, компетентність, розвиток мовлення, мотивація; foreign language, preschool education, game methods, communication, competence, speech development, motivation
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 796 Спорт. Ігри. Фізичні вправи
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 19 Груд 2025 11:07
Останні зміни: 19 Груд 2025 11:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/19544

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу