Колупаєва Т.Є. та Міщеня О.М. та Третяк О.М. (2019) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИМІР ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи, 2019: Вип. 21. с. 190-195. ISSN 2523-4900
|
Текст
Третяк О., Колупаєва Т.Є., Міщеня О.М. Європейський вимір професійних якостей вчителя початкових класів.pdf Завантажити (678kB) | Перегляд |
Анотація
На сучасному етапі євроінтеграції та розбудови системи вищої освіти в Україні зростає потреба в пошуці нових педагогічних ідей і технологій, вивченні та запровадженні як вітчизняного педагогічного досвіду, так і досвіду функціонування системи педагогічної освіти європейських країн. Глобалізаційні процеси об’єктивно змушують сучасну людину бути критично та творчо мислячою, громадянсько-активною та відповідальною, поінформованою у всіх аспектах життя, а відтак і постійно умотивованою до власного особистісного та професійного розвитку, навчання, освіти тощо. Тому особливої вагомості набуває роль учителя як провідника змін у формуванні активної позиції громадян, здатних відповідати сучасним вимогам суспільства. Інтенсифікація процесів глобалізації та європейської інтеграції вимагає докорінної зміни підходів до освіти, в тому числі і до педагогічної освіти. Професія вчителя зазнає докорінних змін унаслідок суспільної динаміки у світі загалом та в Європі зокрема, що пов’язано з проникненням ринкових механізмів, основ менеджменту у сферу освіти. У зв’язку з цим значно підвищуються вимоги до якості підготовки педагогічних кадрів, до цілеспрямованого формування в них системи знань, умінь, якостей, необхідних для здійснення професійної діяльності на рівні, відповідному соціальному замовленню суспільства.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Колупаєва Т. Європейський вимір професійних якостей вчителя початкових класів / Т.Колупаєва, О.Міщеня, О.Третяк // Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи : зб. матеріалів ХХІ Міжнарод. наук. практ. інтернет-конф., 18 лют. 2019 р. – Переяслав-Хмельницький, 2019. – Вип. 21. - С. 190-195. |
Ключові слова: | європейський вимір, професійна підготовка, вимоги до вчителя, компетентність, професійні здібності, професійно-особистісні риси, світоглядна позиція, морально-гуманістичні якості, загальний інтелектуальний і культурний рівень |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент > 005.5 Адміністративне управління. Керівництво > 005.59 Рішення проблеми. Виявлення та усунення недоліків. Доведення до кінця > 005.591 Регулювання. Модифікація. Перегляд, ревізія > 005.591.4 Реорганізація. Реструктуризація. Переробка > 005.591.45 Концентрація. Розподіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 09 Лют 2021 09:07 |
Останні зміни: | 09 Лют 2021 09:07 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3674 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |