Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИМІР ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Колупаєва Т.Є. та Міщеня О.М. та Третяк О.М. (2019) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИМІР ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи, 2019: Вип. 21. с. 190-195. ISSN 2523-4900

[img]
Перегляд
Текст
Третяк О., Колупаєва Т.Є., Міщеня О.М. Європейський вимір професійних якостей вчителя початкових класів.pdf

Завантажити (678kB) | Перегляд

Анотація

На сучасному етапі євроінтеграції та розбудови системи вищої освіти в Україні зростає потреба в пошуці нових педагогічних ідей і технологій, вивченні та запровадженні як вітчизняного педагогічного досвіду, так і досвіду функціонування системи педагогічної освіти європейських країн. Глобалізаційні процеси об’єктивно змушують сучасну людину бути критично та творчо мислячою, громадянсько-активною та відповідальною, поінформованою у всіх аспектах життя, а відтак і постійно умотивованою до власного особистісного та професійного розвитку, навчання, освіти тощо. Тому особливої вагомості набуває роль учителя як провідника змін у формуванні активної позиції громадян, здатних відповідати сучасним вимогам суспільства. Інтенсифікація процесів глобалізації та європейської інтеграції вимагає докорінної зміни підходів до освіти, в тому числі і до педагогічної освіти. Професія вчителя зазнає докорінних змін унаслідок суспільної динаміки у світі загалом та в Європі зокрема, що пов’язано з проникненням ринкових механізмів, основ менеджменту у сферу освіти. У зв’язку з цим значно підвищуються вимоги до якості підготовки педагогічних кадрів, до цілеспрямованого формування в них системи знань, умінь, якостей, необхідних для здійснення професійної діяльності на рівні, відповідному соціальному замовленню суспільства.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Колупаєва Т. Європейський вимір професійних якостей вчителя початкових класів / Т.Колупаєва, О.Міщеня, О.Третяк // Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи : зб. матеріалів ХХІ Міжнарод. наук. практ. інтернет-конф., 18 лют. 2019 р. – Переяслав-Хмельницький, 2019. – Вип. 21. - С. 190-195.
Ключові слова: європейський вимір, професійна підготовка, вимоги до вчителя, компетентність, професійні здібності, професійно-особистісні риси, світоглядна позиція, морально-гуманістичні якості, загальний інтелектуальний і культурний рівень
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент > 005.5 Адміністративне управління. Керівництво > 005.59 Рішення проблеми. Виявлення та усунення недоліків. Доведення до кінця > 005.591 Регулювання. Модифікація. Перегляд, ревізія > 005.591.4 Реорганізація. Реструктуризація. Переробка > 005.591.45 Концентрація. Розподіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 09 Лют 2021 09:07
Останні зміни: 09 Лют 2021 09:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3674

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу