Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ

Денисюк Л.В. та Ливицький Б.О. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 130-132.

[img]
Перегляд
Текст
Денисюк Л.В., Ливицький Б.О..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

В цій статті визначені можливості дошкільників з порушенням мовлення під час вивчення англійської мови, розкриті основні цілі і завдання навчання англійської мови дошкільників з порушенням мовлення. Ця робота має практичну цінність і полягає вона у тому, що данні методи і завдання можуть бути використані вихователями в дошкільних навчальних закладах для навчання дітей з порушенням мовлення англійської мови.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Денисюк Л.В. Особливості вивчення англійської мови дітьми дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями / Л.В.Денисюк, Б.О.Ливицький // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2018. - С. 130-132.
Ключові слова: мовлення, мовленнєва компетенція, англійська мова, дошкільний вік, порушення мовлення
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 08 Вер 2020 08:19
Останні зміни: 08 Вер 2020 08:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/552

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу