Бойко Н.Г. (2007) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 192-195.
Текст
Бойко Н.Г Завантажити (121MB) |
Анотація
В статті розглядаються питання доцільності початку навчання іноземної мови дітей з трьох років, проводиться аналіз спостереження за процесом навчання англійської мови в дошкільному дитячому закладі, аналіз особливостей сучасного підходу до освіти дошкільника.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бойко Н.Г. Психологічні особливості навчання дітей дошкільного віку іноземної мови / Н.Г. Бойко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 192-195. |
Ключові слова: | іноземна мова, ранній вік, мислення, пам’ять, уява, емоції |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 14 Квіт 2021 18:14 |
Останні зміни: | 14 Квіт 2021 18:14 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6168 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |