Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Бойко Н.Г. (2007) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 192-195.

[img] Текст
Бойко Н.Г

Завантажити (121MB)

Анотація

В статті розглядаються питання доцільності початку навчання іноземної мови дітей з трьох років, проводиться аналіз спостереження за процесом навчання англійської мови в дошкільному дитячому закладі, аналіз особливостей сучасного підходу до освіти дошкільника.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бойко Н.Г. Психологічні особливості навчання дітей дошкільного віку іноземної мови / Н.Г. Бойко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2007. - Вип. 38. - С. 192-195.
Ключові слова: іноземна мова, ранній вік, мислення, пам’ять, уява, емоції
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 14 Квіт 2021 18:14
Останні зміни: 14 Квіт 2021 18:14
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/6168

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу