Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗАСТОСУВАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ «МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ»

Сінчук А.М. та Стецюк К. (2020) ЗАСТОСУВАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ «МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ». Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 171.

[img]
Перегляд
Текст
Сінчук А.М., Стецюк К..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

В сучасних реаліях ніяк не обійтись без можливостей новітніх інформаційних
технологій навчання. Особливої уваги потребують дисципліни природничо-математичного напрямку. Тому для курсу «Математичні методи дослідження операцій», що є базовою дисципліною, зокрема, для студентів спеціальностей «Комп’ютерні науки» та «Прикладна математика», розроблено низку відеороликів, презентацій, тощо.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сінчук А.М. Застосування новітніх інформаціних технологій при вивченні курсу "Математичні методи дослідження операцій" / А.М. Сінчук, К. Стецюк // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали XІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. - Рівне : РДГУ. - 2020. - С. 171.
Ключові слова: інформаційні технології, дистанційне навчання, математичні методи дослідження операцій.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
5 Математика. Природничі науки > 51 Математика > 519.8 Дослідження операцій
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 07 Вер 2021 11:44
Останні зміни: 07 Вер 2021 11:44
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/8817

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу