Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ

Кізім С.В. та Полюхович Н.В. (2019) ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 54-55.

[img]
Перегляд
Текст
Кізім С.В., Полюхович Н.В..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У роботі розглянуто важливість вдосконалення сучасної системи освіти при вивченні математики за допомогою впровадження нових форм та методів навчання і виховання. Саме використання інтерактивних методів навчання на уроках математики допомагає підвищити ефективність навчального процесу, досягнути високого інтелектуального рівня учнів, забезпечити оволодіння навичками саморозвитку особистості. Тому, використання цих методів та ІКТ в освітньому процесі дозволяє різко збільшити процес засвоєння матеріалу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Кізім С.В. Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках математики з використанням ІКТ / С.В. Кізім, Н.В. Полюхович // Інформаційні технології в професійній діяльності : матеріали XІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (30 жовт. 2019 р., м. Рівне). - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 54-55.
Ключові слова: інтерактивне навчання, урок математики, методи.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
5 Математика. Природничі науки > 51 Математика
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 17 Лист 2021 07:48
Останні зміни: 17 Лист 2021 07:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/9857

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу