Елементи, в яких автор: "Іванова Л.І."
Вгору на рівень |
Іванова Л.І. (2024) РУХАНКА ЯК КОМПЛЕКСНА ТЕХНОЛОГІЯ СИСТЕМИ ОЗДОРОВЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 36-38.
Галан Т.М. та Іванова Л.І. (2023) ВИДИ І ФОРМИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 15-17.
Матушевська В.О. та Іванова Л.І. (2023) ДОСЛІДНИЦЬКІ ЗАВДАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 39-41.
Харитонюк Ю.В. та Іванова Л.І. (2023) ЕСЕ У СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 59-61.
Іванова Л.І. (2023) ВИКОРИСТАННЯ РІЗНОМАНІТНОСТІ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. [Навчальні матеріали]
Білотіл В.Р. та Іванова Л.І. (2022) Дослідження сучасного медіа простору учня початкової школи. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 9-11.
Іванова Л.І. (2022) МОВНА НОРМА Й МОВЛЕННЄВА ПОМИЛКА ЯК БАЗОВІ ПОНЯТТЯ УНОРМОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 233-240.
Іванова Л.І. (2022) ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ З ТИПОВИМИ ПОРУШЕННЯМИ НОРМАТИВНОГО МОВЛЕННЯ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 240-245.
Іванова Л.І. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта. Рівненський державний гуманітарний університет, с. 318-350.
Іванова Л.І. (2022) ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 364-371.
Іванова Л.І. (2022) ЗРОСТАЄМО МЕДІАГРАМОТНИМИ. [Навчальні матеріали]
Боровець К.О. та Іванова Л.І. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ДИТЯЧОЇ КНИГИ В ОСВІТНІЙ РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 35-37.
Володько В.М. та Іванова Л.І. (2021) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 41-43.
Кравчук М.Ю. та Маринич А.І. та Іванова Л.І. (2021) ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ НУШ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 45-46.
Дзюра О.В. та Іванова Л.І. (2021) РОЗВИТОК ПОЕТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 85-88.
Рибчинчук С.О. та Іванова Л.І. (2021) МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 122-125.
Данилюк Т.В. та Іванова Л.І. (2021) ДОСЯГНЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ПЕРІОДУ В ПРОЦЕСІ ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯ В НУШ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 148-149.
Карплюк Д.В. та Іванова Л.І. (2021) ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ НА УРОЦІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 161-164.
Іванова Л.І. (2021) Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ. ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ. [Навчальні матеріали]
Іванова Л.І. (2021) ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ СПРИЙМАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. World science: problems, prospects and innovations, 2021. с. 357-365.
Слободенюк І.О. та Іванова Л.І. (2021) УПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДИКИ LEGO В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 74-77.
Іванова Л.І. (2020) МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК ЛІНГВОДИДАКТИЧНА ПРОБЛЕМА. Проблеми лінгвістичної семантики, 2020. с. 17-20.
Кирилюк О.О. та Іванова Л.І. (2020) ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 42-44.
Мельничук І.Ю. та Іванова Л.І. (2020) ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ СПРИЙМАННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ НА УРОЦІ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 77-80.
Іванова Л.І. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ДИТЯЧОЮ КНИГОЮ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2019 (1(97)). с. 118-122.
Іванова Л.І. та Захожа А.Ю. (2018) РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИГОЮ В УМОВАХ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 60-63.
Іванова Л.І. та Крук Н.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ПРИРОДОЗНАВЧОГО КОМПОНЕНТА У ЗМІСТІ ЧИННИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 104-108.
Іванова Л.І. та Ткач Т.В. (2018) РЕАЛІЗАЦІЯ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОГО ПРИНЦИПУ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 45-48.
Іванова Л.І. та Хаєцька О.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА ФОРМУВАННЯМ САМОСТІЙНОГО ЧИТАЧА У СИСТЕМІ КЛАСНОГО ТА ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 78-82.
Іванова Л.І. та Шевчук М.М. (2018) ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК ДІЄВИЙ МЕТОД ОРГАНІЗАЦІЇЇ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 100-102.
Іванова Л.І. (2017) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ЗАСОБАМИ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 3-5.
Іванова Л.І. та Ткач Т.В. (2017) ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧІ АСПЕКТИ СТРУКТУРУВАННЯ ЧИННОЇ ПРОГРАМИ З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 120-123.
Іванова Л.І. та Шевчук М.М. (2017) ТЕОРЕТИЧНА ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ СПРИЙМАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 343-347.
Іванова Л.І. (2017) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 347-351.
Іванова Л.І. (2016) ІНТЕГРАЦІЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2016. с. 25-29.
Хаєцька О.В. та Іванова Л.І. (2016) АНАЛІЗ ПОЕТИЧНОГО ТВОРУ ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 164-167.
Чикалюк Г.В. та Іванова Л.І. (2016) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ЛІТЕРАТУРНОГО КРАЄЗНАВСТВА НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 171-173.
Іванова Л.І. (2015) КОМУНІКАТИВНО ЗОРІЄНТОВАНІ ПІДХОДИ У ПРОВЕДЕННІ СУЧАСНОГО УРОКУ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 18-20.
Іванова Л.І. (2015) ЛІТЕРАТУРНА СКАРБНИЧКА. [Навчальні матеріали]
Іванова Л.І. (2014) АНАЛІЗ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО ТА ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 87-88.
Момоток Т.В. та Іванова Л.І. (2014) ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ НА УРОКАХ ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 80-82.
Саковець М.В. та Іванова Л.І. (2014) ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 129-131.
Шворак Н.В. та Іванова Л.І. (2013) УПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ ЧИТАННЯ. МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 190-192.
Іванова Л.І. (2012) ВИКОРИСТАННЯ МОВНО-СИТУАТИВНИХ ЗАВДАНЬ У АСПЕКТІ КОМУНІКАТИВНОГО ВИВЧЕННЯ ОКРЕМИХ РОЗДІЛІВ ПОЧАТКОВОГО ШКІЛЬНОГО КУРСУ РІДНОЇ МОВИ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2012 (№ 5). с. 60-66.
Іванова Л.І. (2011) ФОРМУВАННЯ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вісник кафедри педагогіки початкової освіти, 2011 (№ 4). с. 74-77.
Іванова Л.І. (2006) ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 39-43.
Іванова Л.І. (2004) АНАЛІТИКО – СИНТЕТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 17-21.
Іванова Л.І. (2003) ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СИСТЕМІ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 110-112.
Іванова Л.І. (2002) МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.18). с. 49-52.
Іванова Л.І. (2002) ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СИСТЕМІ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 16-18.
Іванова Л.І. (2001) ДІАЛОГІЧНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 89-91.
Іванова Л.І. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. [Навчальний посібник]
Іванова Л.І. Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ. Я У СВІТІ. [Навчальні матеріали]