Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Михальчук Н.О."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 77.

Розділ Книги

Михальчук Н.О. та Набочук О.Ю. (2021) ПСИХОЛОГІЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ ТВОРЧОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 316-341.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2019) МЕХАНІЗМИ ЗДІЙСНЕННЯ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПАРАДИГМІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕРЕКЛАДАЧА. In: Особистість у контексті морального та професійного зростання. Рівненський державний гуманітарний університет, Київ, с. 156-171. ISBN 978-611-01-1693-0

Монографія

Михальчук Н.О. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ВІДТВОРЕННЯ РОЗМОВНОЇ ТА ПОБУТОВОЇ ЛЕКСИКИ В ПЕРЕКЛАДАХ РОМАНУ ДЖЕРОМА ДЕВІДА СЕЛІНДЖЕРА "НАД ПРІРВОЮ У ЖИТІ". Інше. РДГУ.

Стаття

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЛІКАЦІЇ ВТОРИННОЇ НОМІНАЦІЇ В ПАРАДИГМІ МОДЕЛІ «ОДЯГ». Актуальні питання гуманітарних наук, 2023 (Т. 5): Вип. 60. с. 53-60. ISSN 2308-4855, 2308-4863

Главінська Е.С. та Михальчук Н.О. (2022) Передумови та фактори конфліктності в підлітковому віці. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 95-96.

Михальчук Н.О. та Харченко Є. та Главінська Е.С. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ВИКОРИСТАННЯ ДІАЛОГІЧНИХ МОДЕЛЕЙ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ ГОВОРІННЮ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ. Філософія освітнього простору вищої школи (психологічний та психолінгвістичний дискурс), 2022. с. 286-363.

Михальчук Н.О. та Яцюрик А.О. (2020) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ МЕХАНІЗМИ КВАЗІВЗАЄМОДІЇ З ТВОРАМИ МИСТЕЦТВА. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 94-108.

Михальчук Н.О. та Чала Ю.М. (2020) THE TERM “ABSURD” AND COMMEDIA DELL’ARTE MANIFESTO. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2020. с. 79-93.

Михальчук Н.О. та Примачок Л.Л. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЇ ПСИХОМОТОРНИХ РОЗЛАДІВ У ХВОРИХ ІЗ ІШЕМІЧНИМ ІНСУЛЬТОМ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 158-163. ISSN 2518-7503

Михальчук Н.О. та Набочук О.Ю. (2019) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНА ТЕРМІНОЛОГІЯ В ПАРАДИГМІ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ПРАГМАТИКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 23-26.

Михальчук Н.О. та Примачок Л.Л. (2019) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2019. с. 14-46.

Bohdan V. та Михальчук Н.О. (2019) AUTONOMY IN THE CLASSROOM: DEVELOPING AUTONOMY THROUGH GROUP WORK AND PAIR WORK. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2019. с. 75-78.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2018) ART TRANSLATION AND THE CATEGORY OF EXPRESSIVNESS IN THIS ESTETIC PARADIGM. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 155-158.

Михальчук Н.О. та Набочук О.Ю. (2018) THE IDEA OF UNDERSTANDING AS A “DIALOGUE OF CAPABILITIES”. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 130-139.

Михальчук Н.О. та Набочук О.Ю. (2017) ФАСИЛІТАЦІЯ РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ СУБКУЛЬТУРИ УЧНІВ У СТАРШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 176-198.

Михальчук Н.О. та Чала Ю.М. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ДИСКУРСУ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ ФІЛІПА МОРЕНА ФРЕНО. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 322-333.

Михальчук Н.О. та Антюхова Н. (2017) РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕРЕКЛАДАЧА ЯК ШЛЯХ ДО СТАНОВЛЕННЯ ЙОГО ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ СВІДОМОСТІ: ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДВАЛИНИ ТА ОРІЄНТИРИ. Психолінгвістика в сучасному світі – 2017, 2017. с. 95-98.

Михальчук Н.О. та Антюхова Н.І. (2017) THE IDEA OF UNDERSTANDING IN THE PSYCHOLOGICAL PARADIGM OF PROVERBS AND SAYINGS. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 141-145.

Володько А.П. та Михальчук Н.О. (2017) СТРАТЕГІЇ ПЕРЕКЛАДУ ТВОРІВ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ J.D.SALINGER «THE CATCHER IN THE RYE»). Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 134-139.

Бухало К.О. та Михальчук Н.О. (2017) PSYCHOLOGICAL CHARACTERISTICS OF NARRATIVE LEVEL OF GRAPHIC NOVELS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 171-176.

Михальчук Н.О. та Яцюрик А.О. (2016) МІСЦЕ КОМПЛІМЕНТУ В СИСТЕМІ МОВЛЕННЄВИХ АКТІВ ТА ІЛОКУТИВНА РОЛЬ КОМПЛІМЕНТІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 13-16.

Михальчук Н.О. та Мазяр В.М. (2016) ДО ПРОБЛЕМИ КУЛЬТУРОСПРЯМОВАНОГО ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТАМИ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 267-275.

Михальчук Н.О. та Хупавцева Н.О. (2016) ДО ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ЕМПІРИЧНИХ МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗУМІННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ СТАРШОКЛАСНИКАМИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 487-491.

Івашкевич Е.З. та Михальчук Н.О. (2016) СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ В ПАРАДИГМІ СТРУКТУРНО-ДИНАМІЧНОЇ ТЕОРІЇ ІНТЕЛЕКТУ. Психолінгвістика в сучасному світі – 2016, 2016. с. 42-43.

Михальчук Н.О. та Чала Ю.М. (2016) THE WAYS OF SOLVING THE PROBLEM OF THE COMMUNICATIVE BEHAVIOR OF PEOPLE IN ENGLISH-SPEAKING COUNTRIES. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2016. с. 411-437.

Михальчук Н.О. та Чала Ю.М. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ФРАНЦУЗЬКИХ ЗАПОЗИЧЕНЬ НА ДИНАМІКУ ЛЕКСИЧНОЇ СИСТЕМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2015. с. 233-248.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2015) ВІДТВОРЕННЯ РОЗМОВНОЇ ЛЕКСИКИ В ПЕРЕКЛАДАХ РОМАНУ ДЖ. Д. СЕЛІНДЖЕРА «НАД ПРІРВОЮ У ЖИТІ». Актуальні проблеми літературознавчої термінології, 2015. с. 190-193.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2015) CROSSCULTURAL COMMUNICATION AS A WAY TO DEVELOP INTERCULTURAL COMPETENCE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 3-8.

Івашкевич Е.З. та Михальчук Н.О. (2014) СЕНСИТИВНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНА УЯВА В СТРУКТУРІ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 65-68.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2014) ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ ФІЛІПА МОРЕНА ФРЕНО. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 49-53.

Михальчук Н.О. та Чала Ю.М. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ВЖИВАННЯ ФРАНЦУЗЬКИХ ЗАПОЗИЧЕНЬ У ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ СПОЛУЧЕННЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2014. с. 76-86.

Кочубей О.С. та Михальчук Н.О. (2014) ПСИХОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СТУДЕНТІВ (МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ) ЯК СКЛАДОВІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 181-183.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2014) SOCIAL INTELLECT OF THE PERSON IN THE SPACE OF HIS/HER COMPLEX OF INTERPRETATIONS. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2014. с. 82-85.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2013) КРОСКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ: КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 83-90.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2013) СКАНДИНАВСЬКЕ ЗАВОЮВАННЯ БРИТАНІЇ ТА ЙОГО НАСЛІДКИ ДЛЯ СТАНОВЛЕННЯ СУБКУЛЬТУРИ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ АНГЛІЙЦІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 24-28.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ТЕКСТУАЛЬНА ОЧЕВИДНІСТЬ І ОПОВІДНА СТРУКТУРА РОМАНУ “НІЧНІ ОХОРОНЦІ” АЛАНА МУРА ТА ДЕЙВА ГІББОНСА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 76-83.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) КОНЦЕПЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 19-23.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ СТУДЕНТАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 85-88.

Михальчук Н.О. та Хупавцева Н.О. (2013) АРГУМЕНТАТИВНИЙ ДИСКУРС ЯК МЕХАНІЗМ ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВОЮ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 88-91.

Михальчук Н.О. (2013) СМИСЛ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБРАЗУ СВІТУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 83-85.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) КОМУНІКАТИВНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ПІДЛІТКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ : ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 63-67.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2012) СПЕЦИФІКА ТРАНСФОРМАЦІЇ ОБРАЗУ КЕНТАВРА В ОДНОЙМЕННОМУ РОМАНІ ДЖОНА АПДАЙКА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 3-9.

Кочубей О.С. та Михальчук Н.О. (2012) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ УСНОЇ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 178-180.

Михальчук Н.О. (2012) THE NARRATIVE STRUCTURE AND THE SPECIFIC FUNCTIONS OF LANGUAGE MEANS AND SYNTACTICAL STYLISTIC DEVICES IN THE NOVEL “BLEAK HOUSE”. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2012. с. 88-96.

Івашкевич Е.Е. та Михальчук Н.О. (2012) THE PROCEDURES OF STYLISTIC ANALYSIS OF THE TEXTS. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 111-113.

Михальчук Н.О. та Безкоровайна О.В. (2011) ЛІНГВІСТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНОЇ ТОПОНІМІЧНОЇ КАРТИ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ. Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2011 (Вип.2). с. 55-58.

Михальчук Н.О. (2011) THE BASIC PROCEDURES OF STYLISTIC ANALYSIS, THEIR CHARACTERISTICS. Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2011 (Вип.2). с. 100-106.

Михальчук Н.О. (2010) ЛІНГВАЛЬНІ ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ АВТОРА У ПРОЗІ Р.БАХА. Актуальні проблеми сучасної філології. Іноземні мови, 2010 (Вип.1). с. 12-20.

Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2010) ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ДОГЛЯДУ ЗА ПСИХІЧНОХВОРИМИ В УМОВАХ СТАЦІОНАРНОГО ЛІКУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 63-67.

Мазурок О. та Михальчук Н.О. (2010) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 84-86.

Ожоганич М.М. та Михальчук Н.О. (2010) СКЛАДОВІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 182-183.

Козлюк Н.В. та Михальчук Н.О. (2010) ХАРАКТЕРИСТИКА ФАБУЛЬНОГО ТЕКСТУ З ПОГЛЯДУ ЙОГО ДІАЛОГІЧНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 101-103.

Левчишин М. та Михальчук Н.О. (2010) РОМАНТИЗМ ЯК ЛІТЕРАТУРНИЙ НАПРЯМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 109-111.

Михальчук Н.О. та Забава М.М. (2010) КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ДРАМАТУРГІЇ В.ШЕКСПІРА ТА Б.ШОУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 2). с. 114-115.

Михальчук Н.О. (2008) ДІАЛОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ШКОЛЯРІВ З ІНШОМОВНИМ ТЕКСТОМ В ДЕТЕРМІНАЦІЇ СТАНОВЛЕННЯ ЇХ СУБ’ЄКТНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 127-133.

Белешко М.Д. та Михальчук Н.О. (2008) ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ НАВІЮВАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЕЛЕМЕНТ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 8-9.

Костюк І. та Михальчук Н.О. (2008) ФОРМИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРНИМИ ПРОГРАМАМИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. с. 238-241.

Михальчук Н.О. (2007) КУЛЬТУРОЛОГІЧНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 133-138.

Михальчук Н.О. (2007) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИЯВЛЕННЯ РОЗУМІННЯ СТАРШОКЛАСНИКАМИ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 57-62.

Михальчук Н.О. (2004) СМИСЛОУТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 123-126.

Михальчук Н.О. (2003) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ ДИСКУСІЙ В МЕЖАХ МІКРОГРУП НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 53-56.

Навчальні матеріали

Андрощук А.В. та Жилюк В.М. та Курята Ю.В. та Михальчук Н.О. (2006) ТЕСТИ ДЛЯ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (ПРАКТИЧНА ФОНЕТИКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. [Навчальні матеріали]

Грицюк Н.Г. та Мезін В.Г. та Касаткіна О.В. та Зубілевич М.І. та Михальчук Н.О. (2006) ТЕСТИ ДЛЯ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (ПРАКТИЧНА ГРАМАТИКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ). [Навчальні матеріали]

Бойко Н.Г. та Олесюк Л.В. та Михальчук Н.О. (2006) НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКА) ДЛЯ СТУДЕНТІВ I КУРСУ (АНГЛІЙСЬКА МОВА ЯК ДРУГА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ). [Навчальні матеріали]

Михальчук Н.О. (2004) ПРОГРАМА ДЕРЖАВНОГО ІСПИТУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ МОВИ ІЗ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 7.010103 "ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: МОВА (НІМ., АНГЛ.) ТА ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА". [Навчальні матеріали]

Навчальний посібник

Михальчук Н.О. та Поташнюк Р.З. та Івашкевич Е.З. ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ. [Навчальний посібник]

Михальчук Н.О. та Бігунова С.А. та Зубілевич М.І. Grammar іn Practice. [Навчальний посібник]

Підручник

Михальчук Н.О. та Курята Ю.В. та Касаткіна-Кубишкіна О.В. та Фрідріх А.В. ENGLISH PHONETICS. A PRACTICAL COURSE. [Підручник]

Михальчук Н.О. English Language Teaching Methodology. [Підручник]

Михальчук Н.О. English Language Teaching Methodology. [Підручник]

Михальчук Н.О. English as a Second Language. [Підручник]

Методичні рекомендації

Бойко Н.Г. та Михальчук Н.О. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАРІАНТІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]

Краплич С.О. та Черуха В.В. та Михальчук Н.О. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (ПРАКТИЧНА ФОНЕТИКА ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ). [Методичні рекомендації]

Крет О.Д. та Михальчук Н.О. ВПРАВИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (ПРАКТИЧНА ФОНЕТИКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ). [Методичні рекомендації]

Михальчук Н.О. та Бойко Н.Г. ТЕМАТИЧНІ ТЕКСТИ ДЛЯ ЧИТАННЯ З ПРАКТИЧНОГО КУРСУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]

Олесюк Л.В. та Михальчук Ю.О. та Михальчук Н.О. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКОЇ). [Методичні рекомендації]

Хомицька Р.В. та Михальчук Н.О. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (ПРАКТИЧНА ГРАМАТИКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ). [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Thu Apr 25 20:10:07 2024 EEST.