Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Петренко О.Б."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 58.

Стаття

Котляр О. та Петренко О.Б. (2023) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ САМОТНОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 66-68.

Котляр О. та Петренко О.Б. (2023) АНАЛІЗ САМОТНОСТІ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЯВИЩА. Актуальні питання психологічної науки, 2023 (Вип.17). с. 62-64.

Котляр О. та Петренко О.Б. (2023) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ САМОТНОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2023 (Вип.17). с. 64-68.

Кузьмич А.О. та Петренко О.Б. (2022) Змістове наповнення поняття "Авторська школа" в педагогічній науці. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 36-37.

Петренко О.Б. та Баліка Л.М. та Бричок С.Б. (2021) АСПІРАНТУРА В УКРАЇНІ ЯК ОСНОВНА ФОРМА ПІДГОТОВКИ НАУКОВИХ КАДРІВ: РЕФЛЕКСІЯ ТРИВАЛІСТЮ У СТОЛІТТЯ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 16-34. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. (2020) ПИТАННЯ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ В КОНТЕКСТІ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ НІМЕЧЧИНИ (СЕРЕДИНА ХVІІІ –ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТТЯ). Інноватика у вихованні, 2020 (Вип.12). с. 27-40. ISSN 2411-4553

Євтушок Б.А. та Петренко О.Б. (2019) ЗАСТОСУВАННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ ЯК ЗАСОБУ ПСИХОДІАГНОСТИКИ ТА ПСИХОКОРЕКЦІЇ ПРИ РОБОТІ ЗІ СТРАХАМИ У ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 173-174.

Поліщук І.В. та Петренко О.Б. (2019) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНА СПАДЩИНА Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 129-131.

Петренко О.Б. (2018) ТРАНСФОРМАЦІЯ ІДЕЇ МАТЕРИНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ: ВІД Я.А.КОМЕНСЬКОГО ДО В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 62-82.

Петренко О.Б. (2018) ДЕФІНІЦІЯ І СУТНІСНЕ НАПОВНЕННЯ ПОНЯТТЯ «ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ» В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 6-16. ISSN 2411-4553

Бурик Н.Л. та Петренко О.Б. (2018) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 29-30.

Федорова Н.В. та Петренко О.Б. (2018) ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА В. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК ЯВИЩЕ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ ХХ ст. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 178-179.

Фесюк О.Є. та Петренко О.Б. (2018) ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДІ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ Г. ВАЩЕНКА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 179-180.

Чилій І.В. та Петренко О.Б. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 194-195.

Бондарець М.А. та Петренко О.Б. (2018) СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ВАЖКОВИХОВУВАНІСТЬ»У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ 20– 30-Х РР. ХХ СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 24-26.

Петренко О.Б. (2017) ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В.М.БЄХТЄРЄВА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 105-111. ISSN 2518-7503

Петренко О.Б. (2017) ПРОБЛЕМА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У КОНЦЕПЦІЇ М.М.РУБІНШТЕЙНА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 215-220. ISSN 2518-7503

Петренко О.Б. (2017) ПСИХОАНАЛІТИЧНА ПЕДАГОГІКА: ІННОВАЦІЯ ХХІ ст. ЧИ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА РЕКОНСТРУКЦІЯ ДОСВІДУ ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ ст. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 53-62. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. та Пелех Ю.В. та Пелех Л.Р. (2017) ІННОВАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 31-40. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. та Віннічук А.А. (2017) МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРУ. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 235-238.

Петренко О.Б. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ІТ У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ: МОЖЛИВОСТІ, ПЕРЕВАГИ, РИЗИКИ, ПЕРСПЕКТИВИ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 40-47. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. (2016) ПОСТНЕКЛАСИЧНА ПАРАДИГМА ОСВІТИ Й ВИХОВАННЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 40-49. ISSN 2411-4553

Шевченко О.В. та Петренко О.Б. (2016) СТАН СФОРМОВАНОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 131-133.

Шевчук Ю.В. та Петренко О.Б. (2016) ЕЛЕМЕНТИ АКТОРСЬКОЇ І РЕЖИСЕРСЬКОЇ ТЕХНІКИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 133-134.

Петренко О.Б. (2015) ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА В ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ «ШКОЛИ СПРИЯННЯ ЗДОРОВ’Ю». Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 8-14.

Петренко О.Б. (2015) ТРАНСФОРМАЦІЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ Й ВИХОВАННЯ: МОДЕРНІЗАЦІЯ, РЕФОРМУВАННЯ, ІННОВАЦІЯ ЧИ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА РЕКОНСТРУКЦІЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.2). с. 54-63. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. (2015) ІННОВАТИКА У ВИХОВАННІ: ЗАСАДНИЧІ ПОЛОЖЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 38-48. ISSN 2411-4553

Петренко О.Б. (2015) ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД У ГРОМАДЯНСЬКОМУ ВИХОВАННІ УЧНІВ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у навчанні та вихованні, 2015. с. 18-27.

Зубок О.В. та Петренко О.Б. (2015) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 53-55.

Чорнобиль Ю.М. та Петренко О.Б. (2015) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 167-168.

Шевчик О. та Петренко О.Б. (2015) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ВИНИКНЕННЯ ТА КОРЕКЦІЇ ОСОБИСТІСНОЇ ТРИВОЖНОСТІ У СТАРШОКЛАСНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 193.

Петренко О.Б. (2015) ПОНЯТТЯ «СТАТЬ» І «ГЕНДЕР» У БІОЕТИЧНОМУ ДИСКУРСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. с. 368-373.

Петренко О.Б. (2014) ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА ЗІ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДИТИНИ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 14-18.

Остапчук А.Г. та Петренко О.Б. (2014) ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЛІВОРУКИХ ДІТЕЙ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 65-73.

Сацюк Я.В. та Петренко О.Б. (2014) СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС ЯК ЧИННИК ВИНИКНЕННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ КОНФЛІКТІВ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2014. с. 86-94.

Павловська В.В. та Петренко О.Б. (2014) ДО ПИТАННЯ ІСТОРІЇ ГЕНДЕРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В РЕСПУБЛІЦІ ПОЛЬЩА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 96-97.

Варійчук З.В. та Петренко О.Б. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ У ПРАЦІВНИКІВ ОВС З РІЗНИМ ПРОФЕСІЙНИМ СТАЖЕМ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 173-174.

Петренко О.Б. (2013) ДЕФІНІЦІЯ І СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ “МОРАЛЬНІ ГЕНДЕРНІ СТЕРЕОТИПИ”. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 23-27.

Петренко О.Б. (2013) СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГЕНДЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 23-26.

Кукла С.М. та Петренко О.Б. (2013) ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА ВПЛИВ ГЕНДЕРНИХ ВІДМІННОСТЕЙ НА ВИБІР ПРОФЕСІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 208-209.

Станіславів Н.В. та Петренко О.Б. (2013) ПСИХОЛОГІЯ ФЕНОМЕНУ ПЕРЕЖИВАННЯ САМОТНОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 211.

Тищенко І.А. та Петренко О.Б. (2013) РОЛЬ КАЗКИ І КАЗКОТЕРАПІЇ У РОБОТІ ПСИХОЛОГА З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 213-215.

Петренко О.Б. (2012) ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ ҐЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 115-120.

Петренко О.Б. (2011) ҐЕНЕЗА ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ ДО ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 154-165.

Петренко О.Б. (2007) МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ІСТОРІЇ ГЕНДЕРНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Вища освіта України, 2007: Т. 1. с. 101-105. ISSN 2078-1016

Петренко О.Б. (2007) ГЕНДЕРНІ ВІДМІННОСТІ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ ПЕРСПЕКТИВ У СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 6-10.

Петренко О.Б. (2006) ТЕХНОЛОГІЯ ВИКЛАДАННЯ ГЕНДЕРНИХ КУРСІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 153-157.

Петренко О.Б. (2005) ГРОМАДЯНСЬКА СПРЯМОВАНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПРОСВІТИТЕЛЬОК КІНЦЯ ХІХ–ПОЧАТКУ ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 120-124.

Петренко О.Б. (2004) ПРОБЛЕМА СТАНОВЛЕННЯ ГЕНДЕРНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 155-159.

Петренко О.Б. (2003) ВРАХУВАННЯ ҐЕНДЕРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 92-97.

Петренко О.Б. (2002) ОСОБЛИВОСТІ СТАТЕВОЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 127-130.

Петренко О.Б. (2001) ГЕНДЕРНІ ТЕНДЕНЦІЇ У ПРАКТИЦІ ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр., 2001 (Вип.16). с. 128-131.

Петренко О.Б. (2001) ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО В СУЧАСНІЙ СІМЕЙНО-РОДИННІЙ І ШКІЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 121-128.

Петренко О.Б. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 146-148.

Навчальний посібник

Петренко О.Б. МЕТОДОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДЖЕНЬ З ОСВІТНІХ, ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК. [Навчальний посібник]

Петренко О.Б. та Гудовсек О.А. ТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ НАД ДИСЕРТАЦІЄЮ. [Навчальний посібник]

Петренко О.Б. та Баліка Л.М. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ Й ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ. [Навчальний посібник]

Методичні рекомендації

Петренко О.Б. та Баліка Л.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ (ПЕДАГОГІЧНОЇ) ПРАКТИКИ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ СТУПЕНЯ ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ (PHD)СПЕЦІАЛЬНОСТІ 011 ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Sat Apr 27 02:14:59 2024 EEST.