Елементи, в яких автор: "Якубовська Н.В."
Вгору на рівень |
Стаття
Дейнега І.О. та Якубовська Н.В. (2024) ПЕРСПЕКТИВНІ ОЦІНКИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ЗБУТОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ АГРОБІЗНЕСУ. Український журнал прикладної економіки та техніки, 2024 (№1): Т.9. с. 78-83.
Стрільчук Р.М. та Хомич С.В. та Якубовська Н.В. (2024) ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ІНФЛЮЕНС- МАРКЕТИНГУ В СЕРЕДОВИЩІ ПОКОЛІННЯ Z ТА МІЛЕНІАЛІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 221-223.
Цицюра В.В. та Якубовська Н.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 50-52.
Сагайчук К.Л. та Якубовська Н.В. (2023) РИНОК ПАЛЬНОГО: ОЛІГОПОЛІЯ ЧИ МОНОПОЛІСТИЧНА КОНКУРЕНЦІЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 141-144.
Якубовська Н.В. (2023) ЦИФРОВІ КОМУНІКАЦІЇ В ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ РИНКІВ. Via Economica, 2023 (Вип. 3). с. 120-125.
Якубовська Н.В. та Стрільчук Р.М. та Коханевич Т.П. (2022) ЦИФРОВЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: СИНЕРГІЯ ПАРТНЕРСТВА. Маркетинг і логістика в системі менеджменту, 2022. с. 261-263.
Вильчик А.А. та Якубовська Н.В. (2022) ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ОНЛАЙН МОДЕЛІ БІЗНЕСУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 101-105.
Жифарський Д.С. та Якубовська Н.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ОБЛІКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 126-130.
Якубовська Н.В. та Якубовська В.С. (2022) ВЕРИФІКАЦІЯ ТРЕНДІВ ЦИФРОВОЇ ТА ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІК ЯК ПЕРЕДУМОВА ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ БІЗНЕСУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 187-188.
Коханюк М.І. та Якубовська Н.В. (2022) МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 133-135.
Лесовець М.І. та Якубовська Н.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ІНТЕРНЕТ- МАГАЗИНУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 150-152.
Шевчук В.О. та Якубовська Н.В. (2022) ДОСЛІДЖЕННЯ ВТОРИННОГО РИНКУ ЛЕГКОВИХ АВТО. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 186-190.
Якубовська Н.В. та Власюк Ю.І (2022) ДІДЖИТАЛ-КОНФЛІКТ У СФЕРІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЕКОНОМІСТІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2022. с. 206-209.
Якубовська Н.В. та Стрільчук Р.М. та Коханевич Т.П. (2022) ПРОДУКТОВІ МІКРОІННОВАЦІЇ ЯК РЕЗУЛЬТАТ КОЛАБОРАЦІЇ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА ТА ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ = PRODUCT MICROINNOVATIONS AS A RESULT OF COLLABORATION OF DIGITAL SOCIETY AND BEHAVIORAL ECONOMY. Економіка та управління підприємствами, 2022 (68). с. 175-179.
Лесовець М.М. та Якубовська Н.В. (2021) ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЮДСТВА І ЇХ ВПЛИВ НА БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩЕ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 51-53.
Якубовська Н.В. (2021) СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАПИТІВ ДО ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 243-245.
Дейнега І.О. та Якубовська Н.В. (2020) ОЦІНЮВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИКІВ КАРТОПЛІ. Вісник ОНУ імені І.І.Мечнікова, 2020 (Т. 25): Вип.6 (85). с. 124-131.
Дейнега І.О. та Дейнега О.В. та Якубовська Н.В. (2017) Оцінювання інформаційного потенціалу наукомісткого продукту в аграрній сфері. Економіка і суспільство, 2017 (Вип.11). с. 349-356. ISSN 2524-0072
Дейнега О.В. та Якубовська Н.В. (2013) РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ НА КАРТОПЛЮ. Збірник наукових праць ЛНТУ. Економічні науки. Серія «Облік і фінанси», 2013 (№ 10): Т.1. с. 182-188.
Навчальні матеріали
Микитин Т.М. та Паламарчук О.С. та Якубовська Н.В. (2024) ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА "МАРКЕТИНГ". [Навчальні матеріали]
Навчальний посібник
Якубовська Н.В. МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ. [Навчальний посібник]