Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Ясногурська Л.М."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 42.

Стаття

Ясногурська Л.М. та Гонтюк С.В. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У НЕМОВНОМУ ЗВО. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2024. с. 160-163.

Ясногурська Л.М. та Мічуда Н. та Масло І. (2024) РЕФЛЕКСИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ЇЇ ОРГАНІЗАЦІЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 2): Вип. 19. с. 200-206. ISSN 2411-4553

Матвєєв І.В. та Ясногурська Л.М. (2024) КОНЦЕПТ «ЕМОЦІЇ І ПОЧУТТЯ» В АНГЛІСЬКОМОВНІЙ КАРТИНІ СВІТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 123-124.

Ясногурська Л.М. та Мічуда Н. та Масло І. (2024) КОНЦЕПТ «STATE» В АНГЛОМОВНОМУ ХУДОЖНЬОМУ ДИСКУРСІ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2024 (Т. 4): Вип.72. с. 132-137. ISSN 2308-4855, 2308-4863

Ясногурська Л.М. (2021) РОЛЬ ІГРОВИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.2. с. 223-231. ISSN 2411-4553

Ясногурська Л.М. та Юсюк Я.В. (2020) СУЧАСНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 31-33.

Ясногурська Л.М. та Шворак А.В. (2020) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 37-39.

Ясногурська Л.М. та Ковальчук М.В. (2020) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ОРІЄНТАЦІЯ НА РЕАЛІЗАЦІЮ ОСОБИСТІСНО - ДІЯЛЬНІСНОГО ТА КОМПЕТЕНТНІСТНОГО ПІДХОДІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 59-62.

Ясногурська Л.М. та Драгун Я.С. (2020) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ДВОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 62-63.

Ясногурська Л.М. та Ходоровська І.В. (2020) ЗНАЧЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 82-85.

Ясногурська Л.М. та Власюк О.В. (2020) ТЕХНОЛОГІЯ ВИВЧЕННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 123-125.

Ясногурська Л.М. (2020) LANGUAGE REPRESENTATION OF THE “FEAR” CONCEPT IN THE MODERN ENGLISH ON THE EXAMPLES OF STEPHEN KING’S WORKS “SALEM’S LOT” И “PET SEMATARY”. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 99-102.

Ясногурська Л.М. та Бублей Л.М. (2019) РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 144-148.

Ясногурська Л.М. та Кіряк Т.І. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ПРЕВЕНТИВНОЇ АДАПТАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін,, 2019. с. 34-37.

Ясногурська Л.М. та Сидорчук Н.М. (2019) ГЕОГРАФІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ОДНА ІЗ СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 137-140.

Ясногурська Л.М. та Чорна О.Ю. (2019) ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОІВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 142-144.

Ясногурська Л.М. (2019) ПОДРУЖНЯ ЗРАДА У ПАРЕМІЙНИХ ФОНДАХ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 3-6.

Ясногурська Л.М. (2018) «КОХАННЯ» ЯК ЛІНГВОКУЛЬТУРНИЙ КОНЦЕПТ В СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 19-20.

Ясногурська Л.М. та Гачкевич О.В. (2018) КЕЙС-МЕТОД НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ВНЗ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 102-104.

Ясногурська Л.М. та Гром’як Л.Т. (2018) ІНОЗЕМНА МОВА З РАННЬОГО ДИТИНСТВА: ВИМОГА ЧАСУ ЧИ НЕОБХІДНІСТЬ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 140-142.

Ясногурська Л.М. та Кондюк І.Р. (2018) ВИКОРИСТАННЯ МУЗИКИ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 114-116.

Ясногурська Л.М. та Кононюк В.В. (2018) АБРЕВІАТУРИ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК СКЛАДОВА МОЛОДІЖНОГО ІНТЕРНЕТ-СЛЕНГУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 119-121.

Ясногурська Л.М. та Ничипорук М.А. (2018) ВПРОВАДЖЕННЯ ГРИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 74-78.

Ясногурська Л.М. та Погонюк Н.А. (2018) КЛАСИФІКАЦІЯ УКРАЇНСЬКИХ ТА АНГЛІЙСЬКИХ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ ІЗ КОНЦЕПТОМ «ЩАСТЯ – НЕЩАСТЯ». Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 3-7.

Ясногурська Л.М. та Шеремет М.С. (2018) ВАЖЛИВІСТЬ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 41-43.

Ясногурська Л.М. (2018) ВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 321-323.

Ясногурська Л.М. (2018) СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ КОНЦЕПТУ «LOVE» В СУЧАСНІЙ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 7-14.

Ясногурська Л.М. та Вавуліч В.А. (2017) БАЧЕННЯ ШЛЯХІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ВЧИТЕЛЯМИ-ПРАКТИКАМИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 98-104.

Ясногурська Л.М. та Година А.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ КАЗКИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 119-127.

Ясногурська Л.М. та Марковець О.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 109-111.

Ясногурська Л.М. та Мись К.Ю. (2017) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 49-51.

Ясногурська Л.М. та Музичук О.В. (2017) ДИДАКТИЧНА ГРА НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 67-70.

Ясногурська Л.М. та Пасєка І.О. (2017) НЕСТАНДАРТНІ УРОКИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 114-117.

Ясногурська Л.М. та Петрик М.А. (2017) ПЕРЕВІРКА ЯКОСТІ ЗНАНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ РІЗНИХ МЕТОДІВ КОНТРОЛЮ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 74-77.

Ясногурська Л.М. (2017) МОДЕЛЮВАННЯ КОНЦЕПТОСФЕРИ ЗРАДА У ЗІСТАВНО-ТИПОЛОГІЧНОМУ ТА ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНОМУ ВИСВІТЛЕННІ (НА МАТЕРІАЛІ УКРАЇНСЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ). Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 8-12.

Ясногурська Л.М. (2017) КОГНІТИВНИЙ АНАЛІЗ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИХ ПОЛІВ КОНЦЕПТУ НЕНАВИСТЬ В УКРАЇНСЬКІЙ ТА АНГЛІЙСЬКІЙ МОВНИХ СВІДОМОСТЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 375-378.

Ясногурська Л.М. (2016) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПОНЯТТЯ КОНЦЕПТ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 28-32.

Ясногурська Л.М. (2016) ВІДОБРАЖЕННЯ СВІДОМОСТІ НАЦІЇ У КОНЦЕПТУАЛЬНІЙ ТА МОВНІЙ КАРТИНІ СВІТУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2016. с. 6-9.

Ясногурська Л.М. (2015) СУЧАСНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПОЗИТОЛОГІЇ В ДИСКУРСІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 51-56.

Ясногурська Л.М. та Куцмус О.В. (2015) ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ОЗНАЧЕНЬ У ТЕКСТАХ НІМЕЦЬКОЇ ХУДОЖНЬОЇ ПРОЗИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 61-64.

Ясногурська Л.М. та Опанасюк І.О. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ГЕНДЕРНО-МАРКОВАНОЇ ЛЕКСИКИ В ОЦІННИХ МАСКУЛІННИХ НОМІНАЦІЯХ (НА МАТЕРІАЛІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ). Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 56-60.

Ясногурська Л.М. (2015) ПРОЦЕС СЕМАНТИЗАЦІЇ КОМПОЗИТІВ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ: СУЧАСНИЙ АСПЕКТ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2015. с. 47-51.

Цей список був створений у Sat Dec 21 12:00:43 2024 EET.