Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і практики іноземних мов та методики викладання" та рік: 2017
![]() | Вгору на рівень |
Стаття
Ianytska O. (2017) MULTICULTURAL AND SOCIAL DIALOGUE THROUGH SOCIAL NETWORKING SITES : FACEBOOK AND TWITTER AS TOOLS OF GLOBALIZATION. PROGRAMME OF INTERNATIONAL FORUM IN DEPARTMENT OF LEGAL, LANGUAGE, INTERPRETING AND TRANSLATION STUDIES. University of Tieste, 2017. с. 37-40.
Ianytska O. (2017) ROLE OF LITERARY AND LINGUISTIC STUDIES FOR THE CAREER IN GLOBAL ENTERPRISES. Alumni C.L.E. Recherche.Actes du colloque du 29 juin 2017, 2017. с. 235-242.
Kindrat N. (2017) THE PROBLEM OF EVALUATION OF LEXICAL TASKS IN TEACHING VOCABULARY. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 171-176.
Kuriata Y.V. та Kasatkina-Kubyshkina O.V. (2017) SPEECH BEHAVIOR OF AN INTERNET TROLL IN ONLINE COMMUNICATION. Вісник Дніпропетровського університету ім. А.Нобеля, 2017 (№ 1): (13). с. 219-222. ISSN 2222-551X
Mykhalchuk N.O. та Yatsuryk A.O. (2017) THE PROBLEM OF UNDERSTANDING IN PSYCHOLOGY: PHILOSOPHICAL AND METHODOLOGICAL BACKGROUND. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 184-188. ISSN 2518-7503
Антоненко Н.Є. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ПОДКАСТІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 223-227.
Барничко М.В. та Перішко І.В. (2017) ОСНОВНІ СПОСОБИ ПЕРЕКЛАДУ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 350-352.
Барничко М.В. та Перішко І.В. (2017) КЛАСИФІКАЦІЯ ТЕРМІНІВ В АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТАХ З ПРОБЛЕМ КОМП’ЮТЕРНИХ НАУК ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 12-15.
Басовець І.М. та Верьовкіна О.Є. (2017) ВЕРБАЛЬНЕ УВИРАЗНЕННЯ КОНЦЕПТУ «ВОРОГ» У ПОЛІТИЧНИХ ПРОМОВАХ ПРЕЗИДЕНТІВ УКРАЇНИ ТА США (П.ПОРОШЕНКА ТА Д.ТРАМПА). Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 101-106.
Бездіжа А.О. та Воробйова І.А. (2017) КОНЦЕПТ «КУЛІНАРІЯ» В РОМАНІ П.МЕЙЛА «A YEAR IN PROVENCE». Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 107-110.
Богачик М.С. (2017) ФОРМУВАННЯ ТА СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМП’ЮТЕРНОГО СЛЕНГУ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 42-45.
Богачик М.С. (2017) ОСНОВНІ КОНЦЕПТИ КОМП’ЮТЕРНОГО СЛЕНГУ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 352-354.
Богів І.Г. та Джава Н.А. (2017) ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПРАКТИЦІ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 13-14.
Бойко Н.Б. (2017) ЕЛЕКТРОННЕ ЛИСТУВАННЯ ТА ЧАТ-УРОКИ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ В УЧНІВ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 85-89.
Бойко Н.Г. (2017) РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 154-163.
Бухало К.О. та Михальчук Н.О. (2017) PSYCHOLOGICAL CHARACTERISTICS OF NARRATIVE LEVEL OF GRAPHIC NOVELS. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 171-176.
Бігунов Д.О. (2017) ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНУ «КОМУНІКАТИВНА НЕВДАЧА». Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 34-37.
Бігунова С.А. та Зубілевич М.І. (2017) АФІКСАЛЬНА НОМІНАЦІЯ ВІДАНТРОПОНІМНИХ ДЕРИВАТІВ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2017 (№ 64). с. 53-55. ISSN 2519-2558
Бігунова С.А. та Зубілевич М.І. (2017) CЕМАНТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА СЛОВОТВОРЧОЇ БАЗИ АНТРОПОНІМІВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 37-42.
Василькевич С.С. (2017) ПРО ПИТАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЯК ФЕНОМЕНУ СУЧАСНОЇ НАУКИ ТА ПРАКТИКИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 46-49.
Василькевич С.С. (2017) НЕОЛОГІЗМИ У МОВІ ПОЛІТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 45-53.
Володько А.П. та Михальчук Н.О. (2017) СТРАТЕГІЇ ПЕРЕКЛАДУ ТВОРІВ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ J.D.SALINGER «THE CATCHER IN THE RYE»). Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 134-139.
Вєтрова І.М. (2017) ГОТОВНІСТЬ ДО АВТОНОМНОСТІ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ - МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 227-233.
Вірт О.М. та Фрідріх А.В. (2017) КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ КАТЕГОРІЇ ПРОСТОРУ ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ ФРАЗЕОЛОГІЇ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 22-25.
Гембік Н.М. та Палій В.П. (2017) МОВНІ ЗАСОБИ РЕКЛАМИ ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ АКТИВІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ/зіставний аспект/. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 354-355.
Гембік Н.М. та Палій В.П. (2017) ПРОБЛЕМА АКТУАЛІЗАЦІЇ ЛІНГВАЛЬНИХ ХАРАКТЕРИСТИК НА ОСНОВІ ФРАНЦУЗЬКИХ ТА УКРАЇНСЬКИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 25-28.
Гронь Л.В. (2017) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ МОВНИЙ ПОРТФЕЛЬ ЯК КОМПОНЕНТ СУЧАСНОГО НМК З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 233-237.
Гронь Л.В. та Лоза М.П. (2017) ДО ПИТАННЯ КЛАСИФІКАЦІЇ РОЛЬОВИХ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 241-245.
Гронь Л.В. та Саврас Л.З. (2017) НАВЧАННЯ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗОШ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 168-171.
Дейнеко А.І. та Джава Н.А. (2017) РОЛЬОВІ ІГРИ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 42-43.
Дзюбишина Н.Б. (2017) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 149-153.
Замашна С.М. та Верьовкіна О.Є. (2017) БІНАРНИЙ АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ АМЕРИКАНЦІВ І БРИТАНЦІВ (НА МАТЕРІАЛІ РОБІТ Б. БРАЙСОНА). Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 7-11.
Зелінська А.В. та Джава Н.А. (2017) ІГРОВІ УРОКИ ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 57-58.
Карашевич А.В. та Бігунова С.А. (2017) ФРАЗОВІ ДІЄСЛОВА В АНГЛОМОВНІЙ КАРТИНІ СВІТУ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 110-113.
Касаткіна-Кубишкіна О.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЛАЙЛИВОЇ ЛЕКСИКИ У ЗМІ (НА МАТЕРІАЛАХ АНГЛОМОВНИХ ВИДАНЬ). Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 85-88.
Касаткіна-Кубишкіна О.В. та Курята Ю.В. (2017) ҐЕНДЕРНО МАРКОВАНА ЛЕКСИКА У АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ПЕРЕКЛАДУ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія», 2017 (Вип.64): Ч.1. с. 146-148. ISSN 2519-2558
Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) РОЛЬ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО АСПЕКТУ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Нова педагогічна думка, 2017 (№1(89)). с. 60-62. ISSN 2520-6427
Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ, ПОЛІКУЛЬТУРНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ. Молодь і ринок, 2017 (№4): 147. с. 72-77.
Ковальчук О.В. та Замашна С.М. (2017) КЛАСИФІКАЦІЯ СУЧАСНОГО ТЕЛЕВІЗІЙНОГО ІНТЕРВ’Ю. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 113-118.
Кочубей О.С. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ПЕРЕКЛАДУ В МОВНОМУ ВУЗІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 244-253.
Кузьмич К.А. та Богачик М.С. (2017) СЕМАНТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПОХОДЖЕННЯ СЛОВА «ДЖЕНТЕЛЬМЕН» ТА ЙОГО ДЕФЕНІЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 357-359.
Кіндрат В.К. та Литвиненко С.А. та Кіндрат Н.П. (2017) ПРОБЛЕМА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ» У РІВНЕНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ГУМАНІТАРНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 95-108. ISSN 2411-4553
Кірея Г.І. та Бігунова С.А. (2017) НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНЕ НАВАНТАЖЕННЯ АНТРОПОНІМІВ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ ЖАНРУ ФЕНТЕЗІ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 188-192.
Левіновська О.К. та Воробйова І.А. (2017) СТИЛІСТИЧНО-ЗАБАРВЛЕНА ЛЕКСИКА В РОМАНІ В.С.БЕРРОУЗА «NAKED LUNCH». Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 38-43.
Лущик К.І. та Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 245-248.
Лялька О.І. та Воробйова І.А. (2017) КОНЦЕПТ «СТРАХ» В АНГЛОМОВНІЙ ЛІТЕРАТУРІ ЖАХІВ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 43-47.
Лялька О.І. та Воробйова І.А. (2017) КОНЦЕПТ «СТРАХ» В АНГЛОМОВНІЙ ЛІТЕРАТУРІ ЖАХІВ (на прикладі роману «Child 44» Тома Роба Сміта). Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 361-363.
Лялька О.І. та Воробйова І.А. (2017) ВИРАЖЕННЯ КОНЦЕПТУ «СТРАХ» У РОМАНІ ТОМАСА ГАРРІСА «HANNIBAL RISING». Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 11-20.
Ліщук І.С. та Середюк Л.А. (2017) СИСТЕМАТИЗАЦІЯ МЕТОДИЧНИХ ПРИЙОМІВ ПРИ РОЗРОБЦІ СИСТЕМИ КОМУНІКАТИВНИХ ВПРАВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 359-361.
Мамчур І.С. та Перішко І.В. (2017) ОСНОВНІ ВИДИ ВІДМІННОСТЕЙ ЛЕКСИЧНОГО СКЛАДУ БРИТАНСЬКОГО Й АМЕРИКАНСЬКОГО ВАРІАНТІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 48-51.
Мандзюк Б.Р. та Бігунова С.А. (2017) ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РОЛЬ ІДІОЛЕКТІВ ДЛЯ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕРСОНАЖІВ АНГЛОМОВНИХ ФІЛЬМІВ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ (НА МАТЕРІАЛІ ФІЛЬМУ “THE BFG”). Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 153-155.
Мельник І.Л. та Середюк Л.А. (2017) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ВМІНЬ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 363-365.
Михальчук Н.О. (2017) РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕРЕКЛАДАЧА З УРАХУВАННЯМ НАУКОВОЇ ПАРАДИГМИ С.Д. МАКСИМЕНКА. Генеза буття особистості, 2017. с. 34-35.
Михальчук Н.О. та Антюхова Н. (2017) РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕРЕКЛАДАЧА ЯК ШЛЯХ ДО СТАНОВЛЕННЯ ЙОГО ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ СВІДОМОСТІ: ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДВАЛИНИ ТА ОРІЄНТИРИ. Психолінгвістика в сучасному світі – 2017, 2017. с. 95-98.
Михальчук Н.О. та Антюхова Н.І. (2017) THE IDEA OF UNDERSTANDING IN THE PSYCHOLOGICAL PARADIGM OF PROVERBS AND SAYINGS. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 141-145.
Михальчук Н.О. та Набочук О.Ю. (2017) ФАСИЛІТАЦІЯ РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ СУБКУЛЬТУРИ УЧНІВ У СТАРШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 176-198.
Михальчук Н.О. та Чала Ю.М. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ДИСКУРСУ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ ФІЛІПА МОРЕНА ФРЕНО. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 322-333.
Мороз Л.В. та Трофімчук В.М. та Василькевич С.С. (2017) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПОРТФОЛІО В ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 71-74.
Немеришина М.В. та Палій В.П. (2017) СЕМАНТИЧНЕ ВИРАЖЕННЯ КОНЦЕПТУ «ДРУЖБА» У ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЯХ УКРАЇНСЬКОЇ, ФРАНЦУЗЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 367-369.
Немеришина М.В. та Палій В.П. (2017) СПЕЦИФІКА СЕМАНТИЧНОГО ВИРАЖЕННЯ КОНЦЕПТУ «ДРУЖБА» У ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЯХ УКРАЇНСЬКОЇ, ФРАНЦУЗЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 118-124.
Панасюк У.М. та Фрідріх А.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ВИРАЖЕННЯ ПОЗИТИВНОЇ І НЕГАТИВНОЇ ОЦІНКИ КОНЦЕПТУ LOVE У РОМАНІ-ДИСТОПІЇ ЛОРЕН ОЛІВЕР «DELIRIUM». Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 51-55.
Панченко О.О. та Фрідріх А.В. (2017) ФУНКЦІОНУВАННЯ КОМПАРАТИВНИХ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ В КАЗКАХ ЛЬЮЇС КЕРРОЛЛА. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 55-59.
Перішко І.В. (2017) РОЛЬ АНГЛІЙСЬКИХ ЗАПОЗИЧЕНЬ У ФОРМУВАННІ ЛЕКСИКИ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Національна ідентичність в мові і культурі, 2017.
Перішко І.В. та Мамчур І.С. (2017) ВІДМІННОСТІ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ СПЕЦИФІЧНИХ ДЛЯ АМЕРИКАНСЬКОГО ЧИ БРИТАНСЬКОГО ВАРІАНТІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 333-337.
Примич Г.М. та Кваснецька (Сяська) Н.В. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 248-253.
Прусова Н.А. та Білоус Т.М. (2017) АНАЛІЗ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ У РОМАНІ Д.ЛОУРЕНСА «SONS AND LOVERS». Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 63-65.
Сологуб А.М. та Бігунова С.А. (2017) ДО ПИТАННЯ ПРО МОВНУ КАРТИНУ СВІТУ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 69-72.
Соцький О.І. та Воробйова І.А. (2017) ОНОМАСТИКА ТВОРУ «ПІСНЯ ЛЬОДУ Й ПОЛУМ’Я» ДЖОРДЖА МАРТІНА. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 72-75.
Стєшина А.І. та Бігунова С.А. (2017) ЗАСОБИ МОВНОГО ВПЛИВУ У РЕКЛАМНОМУ ТЕКСТІ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2017. с. 75-77.
Терещенко Т.В. (2017) ТЕОРЕТИКО-КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ТРАКТУВАННЯ ПОНЯТТЯ КОЛОКАЦІЯ У ЗАРУБІЖНІЙ ЛІНГВІСТИЦІ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2017 (Вип.64): Ч.2. с. 151-154. ISSN 2519-2558
Федоришин О.П. (2017) МЕТОД КЕЙС-СТАДІ У МЕТОДИЦІ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 216-221.
Федоришин О.П. (2017) COLLABORATIVE LEARNING AND ITS INFLUENCE ON THE DEVELOPMENT AND FORMATION OF STUDENTS’ SOCIAL SKILLS. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 200-207. ISSN 2411-4553
Федоришин О.П. (2017) INCREASING MOTIVATION IN TEACHING LEARNING PROCESS. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 191-198. ISSN 2411-4553
Фрідріх А.В. (2017) ЛІНГВОКОГНІТИВНІ АСПЕКТИ АМЕРИКАНСЬКОГО ПОЛІТИЧНОГО СЛЕНГУ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2017. с. 138-147.
Яницька О.М. (2017) ЛЕКСИКОГРАФІЧНА РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ЛІНГВОКУЛЬТУРНОГО КОНЦЕПТУ ВІРА У АНГЛІЙСЬКІЙ, УКРАЇНСЬКІЙ ТА ФРАНЦУЗЬКІЙ МОВАХ (НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ СЛОВНИКОВИХ ДЕФІНІЦІЙ). Південний архів, 2017 (Вип.68). с. 181-186.