Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи" та рік: 2021
Вгору на рівень |
Стаття
Ivanov M. та Yanitskiy M. та Pelekh Y. та Rudiuk O. та Tomanek M. (2021) Fears concerning own future and personal safety strategies of student-athletes. Journal of Physical Education and Sport, 2021: Vol. 21. с. 2112-2119. ISSN 2247-806X
Pavelko O. та Zaluzhnyi A. та Trofimcuk N. та Prokopchuk V. (2021) TRANSFORMATION OF CONSUMER NEEDS IN THE CONTEXT OF PERSONALITY ENVIRONMENTAL CULTURE FORMATION AND INNOVATIVE DEVELOPMENT OF NATIONAL ECONOMY. IOP Conference Series: Earth and Environmental Science, 2021: №1(915).
Pelekh Y. та Galatyuk M. (2021) DESIGNING THE MARKETING ACTIVITIES OF A MODERN HIGHER EDUCATION INSTITUTIO = ПРОЄКТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Pedagogy and Psychology of Sport, 2021 (№7(1)). с. 94-104.
Дубич К.В. (2021) СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІКОЮ В ПЕРІОД СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ. Сучасні тенденції розвитку економіки, фінансів та управління: нові можливості, проблеми, перспективи, 2021. с. 251-257.
Літвінчук С.О. та Галатюк М.Ю. (2021) СПОРТИВНА ПІДГОТОВКА ЯК СКЛАДОВА СПОРТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті, 2021. с. 190-193.
Мельник М.В. та Оксенюк О.В. (2021) МОЛОДА СІМ’Я ЯК ОБ’ЄКТ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ. Молода наука Волині: пріоритети та перспективи досліджень, 2021. с. 415-417.
Нечипорук Л.І. (2021) СОЦІАЛЬНА АКТИВНІСТЬ МОЛОДІ В ГРОМАДІ: БАНК МОЛОДІЖНИХ ІНІЦІАТИВ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 17-20.
Оксенюк О.В. (2021) ОРГАНІЗАЦІЙНА ПРИЗМА УПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНИМ РОЗВИТКОМ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ. Перспективи та інновації науки, 2021: Вип.5(5). с. 523-533.
Остапчук М.В. (2021) КОЕФІЦІЄНТ ПРОПОРЦІЙНОСТІ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ФІЗИКИ. Класична дидактика і новітні педагогічні технології в системі дистанційної природничої освіти, 2021. с. 18-21.
Панова А.М. та Оксенюк О.В. (2021) НАСИЛЬСТВО В СІМ’Ї ЯК СОЦІАЛЬНА ПРОБЛЕМА. Молода наука Волині: пріоритети та перспективи досліджень, 2021. с. 432-434.
Пелех Ю.В. та Матвійчук А. та Білоус Т.М. (2021) ЦІННІСНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЛЮДИНИ В ОСМИСЛЕННІ І ВИРІШЕННІ СУЧАСНИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ. Нова педагогічна думка, 2021 (№ 2): (106). с. 77-83. ISSN 2520-6427
Петреман Т.В. та Дубич К.В. (2021) ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА УКРАЇНИ: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ. Інвестиції: практика та досвід, 2021: Вип. 19. с. 80-86.
Петрук Л.П. (2021) ТРАНСФОРМАЦІЙНЕ СУСПІЛЬСТВО І РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 22-24.
Петрук Л.П. (2021) ІННОВАЦІЙНЕ ПЕДАГОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ: ФІЛОСОФСЬКИЙ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ. Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХ столітті, 2021 (Ч. 4). с. 185-188.
Поляк К. та Малафіїк І.В. (2021) ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИМ ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМ ЗАКЛАДОМ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 96-97.
Пікун В.І. та Остапчук Н.О. (2021) ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ FACEBOOK ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 61-63.
Тарарова А. та Малафіїк І.В. (2021) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 115-117.
Трофімчук (Стеца) Н.В. (2021) СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНИХ КОЛЕДЖІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ. Colloquium-journal, 2021: №24(111). с. 55-60.
Трофімчук (Стеца) Н.В. (2021) МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНИХ КОЛЕДЖІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2021 (Вип.41): Т. 3. с. 238-245.
Трофімчук (Стеца) Н.В. (2021) КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНИХ КОЛЕДЖІВ. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 2021: Вип. 96. с. 75-82.
Трофімчук (Стеца) Н.В. (2021) ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНИХ ТА ІНЖЕНЕРНИХ КОЛЕДЖІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ. Педагогічні науки: теорія та практика, 2021: №2(38). с. 197-205.
Трофімчук (Стеца) Н.В. (2021) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНИХ КОЛЕДЖІВ ЗАСОБАМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ. Інноваційна педагогіка, 2021: Вип. 38. с. 192-196.
Шетеля Н.І. та Пелех Ю.В. (2021) СУЧАСНА КУЛЬТУРНА СИТУАЦІЯ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ГАЛУЗЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ. Грааль науки, 2021 (№1). с. 425-427.