Items where Division is "Кафедра педагогіки та психології (дошкільної і корекційної)" and Year is 2014
![]() | Up a level |
К
Косарєва Г.М. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ В АСПЕКТІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Сучасні проблеми логопедії та реабілітації, 2014. pp. 220-225.
М
Маліновська Н.В. (2014) РОЗВИТОК АУДІАТИВНИХ УМІНЬ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука і освіта, 2014 (10). pp. 132-135. ISSN 2311-8466
Маліновська Н.В. (2014) ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕНТЕНЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ГРИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.10): 53. pp. 20-23.
П
Павлюк Т.О. (2014) ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "ІНФОРМАТИЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ" ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики, 2014. pp. 218-226.
Поніманська Т.І. and Павлюк Т.О. (2014) УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРА В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Вісник Інституту розвитку дитини, 2014. pp. 90-95.
С
Степанова О.І. (2014) КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯТА ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ. [Teaching Resource]
Ю
Юрчук О.І. (2014) ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РУХОВОГО РЕЖИМУ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.10): 53. pp. 60-64.