Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "785 Інструментальна музика. Симфонічна музика. Музика для оркестрів. Музика для ансамблів"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Число елементів на цьому рівні: 59.

Стаття

Буцяк В.І. та Турко Н.Є. (2007) МУЗИЧНІ ТВОРИ БОГДАНИ ФІЛЬЦ В ІНСТРУМЕНТАЛЬНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ(ДО 75-ОЇ РІЧНИЦІ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ). Вища освіта України, 2007: Т. 3. с. 53-55. ISSN 2078-1016

Гайдабура О.Д. (2020) ДЖАЗОВО-АКАДЕМІЧНИЙ НАПРЯМОК ЕСТРАДНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО ЖАНРУ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2020. с. 102-104.

Гайдабура О.Д. та Гайдабура В.О. (2021) РЕФОРМАЦІЯ ТА УДОСКОНАЛЕННЯ ЕСТРАДНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО ЖАНРУ В МИСТЕЦЬКОМУ ЖИТТІ УКРАЇНИ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2021: Вип. 13. с. 88-93.

Горіна Л.І. (2015) ТРАДИЦІЯ ЗМАГАННЯ В ІСТОРІЇ НАРОДНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА. Актуальні питання культурології, 2015 (Вип.15). с. 15-21. ISSN 2415-802X

Горіна Л.І. (2017) СПЕЦИФІКА РОБОТИ З АНСАМБЛЕМ ДОМРИСТІВ. Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність, 2017. с. 130-134.

Горіна Л.І. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ В КЛАСІ АНСАМБЛЮ. Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність, 2019. с. 168-174.

Горіна Л.І. та Бабатенко О. (2020) ТЕМБР ЯК СКЛАДОВА ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ІНСТРУМЕНТАЛІСТА (НА ПРИКЛАДІ ЧОТИРИСТРУННОЇ ДОМРИ). Актуальні питання культурології, 2020 (Вип.20). с. 49-55. ISSN 2415-802X

Горіна Л.І. та Мельничук С.Ф. (2010) СТАНОВЛЕННЯ ДОМРОВОЇ ШКОЛИ НА РІВНЕНЩИНІ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. с. 79-83. ISSN 2415-802X

Гумен Г.О. (2017) МИРОСЛАВ СКОРИК «КАРПАТСЬКА РАПСОДІЯ» : ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПЕРЕКЛАДЕНЬ. Актуальні питання культурології, 2017 (Вип.17). с. 158-162. ISSN 2415-802X

Гурин А.В. (2018) ІНСТРУМЕНТАЛЬНЕ МУЗИКУВАННЯ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2018: Вип. 4. с. 338-344.

Димченко С.С. (2021) ІСТОРІЯ ТА РОЗВИТОК МЕТОДИК ГРИ НА УДАРНИХ ІНСТРУМЕНТАХ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2021: Вип. 13. с. 150-154.

Колесніков С.А. (2014) ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ. Актуальні питання культурології, 2014 (вип.14). ISSN 2415-802X

Кондрачук Д.Р. (2023) МУЗИЧНО-ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО МУЗИКУВАННЯ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 10. с. 145-153.

Корейчук М.П. (2004) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ І КЕРІВНИЦТВА ШКІЛЬНИМ ІНСТРУМЕНТАЛЬНИМ АНСАМБЛЕМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 47-49.

Корейчук М.П. та Бондарчук А.Я. (2019) ДЕЯКІ ПОРАДИ КЕРІВНИКАМ ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ ТА ВОКАЛЬНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ АНСАМБЛІВ. Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність, 2019. с. 189-196.

Кімстач Ю.Н. (2016) ШТРИХИ: ЩЕ ОДИН ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ. Актуальні питання культурології, 2016 (Вип.16). с. 106-109. ISSN 2415-802X

Мазур Д.В. (2020) СТАН РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ КОЛЕКТИВІВ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 11-16.

Макаров Є.П. (2021) ЕСТРАДНО-СИМФОНІЧНИЙ ОРКЕСТР РІВНЕНСЬКОГО ОБЛАСНОГО АКАДЕМІЧНОГО УКРАЇНСЬКОГО МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ В ІСТОРІЇ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ВОЛИНСЬКОГО ПОЛІССЯ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2021: Вип. 13. с. 97-99.

Мельничук С.Ф. (2010) ЦИМБАЛИ НА ВОЛИНІ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. ISSN 2415-802X

Момотюк Л.С. (2010) ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ У СТУДЕНТІВ-ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.І. ISSN 2415-802X

Нестерчук О.В. (2020) КОНЦЕРТ ФА-МАЖОР ДЛЯ ФОРТЕПІАНО З ОРКЕСТРОМ ДЖОРДЖА ГЕРШВІНА: ХУДОЖНЬО-ВИКОНАВСЬКИЙ АСПЕКТ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 143-149.

Пастушок Т.В. (2024) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ ДИРИГЕНТА З ДИТЯЧИМ ОРКЕСТРОВИМ КОЛЕКТИВОМ У КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Інноватика у вихованні, 2024 (Т. 1): Вип. 19. с. 126-133. ISSN 2411-4553

Пономаренко М.І. та Корчага В.Г. (2010) БАЯН І БАЯНІСТИ РІВНЕНЩИНИ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. ISSN 2415-802X

Прищепа Т.Б. (2020) ТВОРЧИЙ ПОРТРЕТ МУЗИКАНТА-МУЛЬТИІНСТРУМЕНТАЛІСТА БОГДАНА ПРИЩЕПИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 161-165.

Прокопович Т.Ю. (2017) ЖАНРОВО-СТИЛЬОВА СВОЄРІДНІСТЬ АНСАМБЛІВ ДЛЯ ДЕРЕВ’ЯНИХ ДУХОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ МИХАЙЛА ВЕРИКІВСЬКОГО. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2017. с. 182-186.

Прокопович Т.Ю. (2021) "CONTRA SPEM SPERO" ВОЛОДИМИРА РУНЧАКА: ЖАНРОВО-СТИЛІСТИЧНИЙ АСПЕКТ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2021: Вип. 13. с. 26-30.

Піддубник В.Г. та Якимчук С.Н. (2005) ОСНОВИ РОБОТИ З ВОКАЛЬНИМ АНСАМБЛЕМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 130-134.

Столярчук Б.Й. (2017) ТРАДИЦІЙНА УКРАЇНСЬКА ІНСТРУМЕНТАЛЬНА МУЗИКА. Актуальні проблеми народно-інструментального виконавства в Україні: історія і сучасність, 2017. с. 183-187.

Столярчук Б.Й. (2002) “ТРОЇСТА МУЗИКА” І ЇЇ РОЛЬ В УКРАЇНСЬКІЙ ІНСТРУМЕНТАЛЬНІЙ МУЗИЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 175-179.

Столярчук Б.Й. та Островська О.Ю. (2019) ЕВОЛЮЦІЯ ПРЕДМЕТНО-ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ "ОРКЕСТРОВІ ДУХОВІ ТА УДАРНІ ІНСТРУМЕНТИ" РІВНЕНСЬКОГО МУЗИЧНОГО УЧИЛИЩА В МУЗИЧНІЙ КУЛЬТУРІ РІВНЕНЩИНИ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2019 (Вип.11). с. 62-65. ISSN 2522-1590

Сіончук О.В. та Сіончук Ю.О. (2019) КОНЦЕРТНІ ФОРМИ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІЙСЬКОВИХ ДУХОВИХ ОРКЕСТРІВ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2019 (Вип.11). с. 71-76. ISSN 2522-1590

Тарчинська Ю.Г. (2011) СТИЛЕВІДПОВІДНЕ ІНТОНУВАННЯ ЯК ОСНОВА ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). с. 143-148. ISSN 2415-802X

Тарчинська Ю.Г. (2011) ТВОРЧІСТЬ ф. ШОПЕНА - ЕВОЛЮЦІЙНИЙ ЕТАП РОЗВИТКУ ФОРТЕПІАННОГО МИСТЕЦТВА. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). с. 20-23. ISSN 2415-802X

Тарчинська Ю.Г. (2010) НОВІТНЄ І ТРАДИЦІЙНЕ У СОНОРИЦІ ПРОКОФ'ЄВСЬКОГО ПІАНІЗМУ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. с. 32-38. ISSN 2415-802X

Тарчинська Ю.Г. (2021) МУЗИЧНО-ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА В КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ СТИЛЮ= MUSIC PRACTICAL TRAINING IN THE CONTEXT OF THE STYLE PROBLEM. Інноваційна педагогіка, 2021: Вип. 42. с. 98-102. ISSN 2663-6085, 2663-6093

Терлецький М.М. (2004) ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ДУХОВИКА - МУЗИКАНТА ДО ЙОГО ОРКЕСТРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 111-115.

Трачук Л.Д. та Головата Л.В. (2019) ДІЯЛЬНІСТЬ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ ОРКЕСТРОВИХ ДУХОВИХ ТА УДАРНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ТУЛЬЧИНСЬКОГО КОЛЕДЖУ КУЛЬТУРИ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2019 (Вип.11). с. 76-79. ISSN 2522-1590

Трофимчук О.І. (2005) КЛАСИФІКАЦІЯ РЕПЕРТУАРУ ТА СКЛАДІВ ОРКЕСТРІВ НАРОДНИХ ІНСТРУМЕНТІВ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). с. 102-111.

Трофимчук О.І. (2004) ФОРМУВАННЯ СКЛАДІВ ОРКЕСТРІВ НАРОДНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ТА НАПРЯМИ ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ У 20 – 50 РОКАХ ХХ СТОЛІТТЯ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2004 (Вип.9). с. 36-50.

Турчин Г.П. (2018) ХУДОЖНІ ЗАВДАННЯ ДИРИГЕНТА ОРКЕСТРУ В РОБОТІ НАД МУЗИЧНО-ВИРАЗОВИМИ ЗАСОБАМИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2018: Вип. 4. с. 107-116.

Турчин Г.П. (2023) ДИРИГЕНТ ТА ОРКЕСТР: ХУДОЖНІ АСПЕКТИ ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 2. с. 57-63.

Филипчук М.С. (2017) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ В АМАТОРСЬКОМУ ЕСТРАДНОМУ ОРКЕСТРІ. Актуальні питання культурології, 2017 (Вип.17). с. 238-242. ISSN 2415-802X

Филипчук М.С. (2010) СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ЕСТРАДНО-ОРКЕСТРОВОГО ВИКОНАВСТВА В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. с. 27-31. ISSN 2415-802X

Филипчук М.С. (2002) МЕТА І ЗМІСТ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ ТА ТВОРЧОЇ РОБОТИ В АМАТОРСЬКОМУ ЕСТРАДНОМУ МУЗИЧНОМУ КОЛЕКТИВІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.20). с. 130-133.

Филипчук М.С. (2023) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ В ЕСТРАДНОМУ ОРКЕСТРІ У ВИЩИХ ЗАКЛАДАХ МИСТЕЦЬКОГО СПРЯМУВАННЯ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2023: Вип.15. с. 120-123.

Филипчук М.С. (2018) БАС-ГІТАРА В КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКОМУ ПРОСТОРІ: ГЕНЕЗА, РОЗВИТОК, СУЧАСНИЙ СТАН. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2018: Вип. 4. с. 275-283.

Филипчук М.С. (2020) ВИКОНАВСЬКІ ПРИЙОМИ ТА ТЕХНІКИ ГРИ НА БАС-ГІТАРІ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 57-65.

Филипчук М.С. (2023) ХУДОЖНЬО-ВИКОНАВСЬКА КОНЦЕПЦІЯ РЕГТАЙМУ В ІНСТРУМЕНТАЛЬНОМУ ЖАНРІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 1. с. 52-55.

Фіськов Г.М. (2021) ФОРМУВАННЯ МЕТРО-РИТМІЧНОГО ЧУТТЯ У СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ ОРКЕСТРОВОГО МУЗИКУВАННЯ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2021: Вип. 13. с. 122-125.

Цапун Р.В. (2020) МЕТОДИКА РОБОТИ З ДИТЯЧИМ ФОЛЬКЛОРНИМ АНСАМБЛЕМ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 254-260.

Цюлюпа Н.Л. (2010) СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК СУЧАСНОГО ФОРТЕПІАННОГО ВИКОНАВСТВА. Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. ISSN 2415-802X

Цюлюпа Н.Л. та Кісюк В.П. (2020) ІНТОНАЦІЙНІСТЬ ВІЙСЬКОВОЇ МУЗИКИ, ЯК АКУСТИЧНИЙ ФЕНОМЕН. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2020. с. 141-145.

Яковенко Л.П. (2003) АНСАМБЛЕВЕ МУЗИКУВАННЯ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 86-91.

Навчальні матеріали

Буцяк В.І. та Турко Н.Є. та Пастушенко Л.А. (2018) ГЕНЕЗИС І ФУНКЦІОНУВАННЯ МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ (БАНДУРА, БАЯН, ГІТАРА, СКРИПКА, ФОРТЕПІАНО). [Навчальні матеріали]

Мельничук С.Ф. (2010) ДИРИГЕНТСЬКО-ОРКЕСТРОВА ПРАКТИКА. [Навчальні матеріали]

Турчин Г.П. (2009) МЕТОДИКА РОБОТИ З ОРКЕСТРОМ. [Навчальні матеріали]

Турчин Г.П. (2010) ЧИТАННЯ ОРКЕСТРОВИХ ПАРТИТУР. [Навчальні матеріали]

Методичні рекомендації

Остапчук М.М. ІНСТРУКТИВНО-ТЕХНІЧНИЙ МАТЕРІАЛ. [Методичні рекомендації]

Сіончук О.В. ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З АМАТОРСЬКИМ ДЖАЗОВИМ АНСАМБЛЕМ ДИКСИЛЕНД. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Fri Nov 22 16:13:55 2024 EET.