Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЗУМІННЯ ТЕКСТІВ – БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ВУЗІВСЬКОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ

Ногачевська І. (2015) РОЗУМІННЯ ТЕКСТІВ – БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ВУЗІВСЬКОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 176-180.

[img]
Перегляд
Текст
Ногачевська І.О..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Особистісно-професійний розвиток студентів вищої школи вирізняється своєрідним змістом та динамікою. В даному контексті розглянуто необхідність формування у майбутніх фахівців спеціальних стратегій пізнавальної діяльності, що сприятиме підвищенню рівня розуміння наукових текстів. У статті розкрито взаємозв’язок інтелекту та розуміння у феномені інтелектуальної культури, вказано на специфіку
розуміння наукових текстів молодими спеціалістами. Акцентується увага на важливих аспектах взаємодії викладача та студентів, розвитку психологічної освіти та психологічної практики у площині інтегрованого та компетентнісного підходу до навчання в сучасному соціокультурному просторі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ногачевська І.О. Розуміння текстів – базовий компонент вузівського навчання студентів / І.О.Ногачевська // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2015. - Вип. 4. - С. 176-180.
Ключові слова: розуміння, науковий текст, студент, інтелект, інтелектуальна культура, стратегії пізнавальної діяльності, професійний досвід
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 80 Загальні питання лінгвістики та літератури. Філологія > 801 Просодія. Віршування. Допоміжні науки та джерела філології
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 12 Жов 2020 06:50
Останні зміни: 12 Жов 2020 06:50
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1022

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу