Елементи, в яких автор: "Лук’яник Л.В."
Вгору на рівень |
Войтович Л.М. та Лук’яник Л.В. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ У СТРУКТУРІ УРОКІВ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 129-132.
Лук’яник Л.В. (2024) МОВЛЕННЄВО-РИТОРИЧНІ ВМІННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 148-150.
Мазепа Н.М. та Лук’яник Л.В. (2024) ЗБАГАЧЕННЯ ЛЕКСИЧНОГО ЗАПАСУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 115-117.
Мікуліч В.С. та Лук’яник Л.В. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ТА ІСТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 137-140.
Кондратюк Є.О. та Лук’яник Л.В. (2023) АКТИВІЗАЦІЯ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 27-29.
Курин О.С. та Лук’яник Л.В. (2023) ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У СТРУКТУРІ УРОКУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 130-134.
Лук’яник Л.В. та Макарчук С.С. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЇ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2023. с. 172-175.
Лук’яник Л.В. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2023: Вип.4. с. 53-59. ISSN 2786-4707
Олександренко К. та Лук’яник Л.В. та Боклах Д. (2023) ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕРФЕРЕНЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2023 (Т.2): Вип.64. с. 171-178.
Врочинська Л.І. та Кравець Н. та Лук’яник Л.В. (2023) ВИХОВАННЯ ДОБРОЗИЧЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ОДНОЛІТКІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Молодь і ринок, 2023 (№8). с. 97-100.
Лук’яник Л.В. та Кравець Н.П. та Кляп М.І. (2023) ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ЗАГАЛЬНОГО НЕДОРОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО, МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ. Інноваційна педагогіка, 2023 (Т.1.): Вип.62. с. 71-74. ISSN 2663-6085, 2663-6093
Лук’яник Л.В. (2023) ІСТОРИЧНИЙ ДИСКУРС КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ПЕДАГОГА НАД МОВЛЕННЄВИМИ НЕДОЛІКАМИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Acta Paedagogiсa Volynienses, 2023 (Вип.2). с. 35-44. ISSN 2786-4707
Лук’яник Л.В. та Кондратюк Є.О. (2023) АКТИВІЗАЦІЯ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ У ЗМІСТІ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Modern research in science and education, 2023. с. 254-258.
Лук’яник Л.В. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ІГОР У СТРУКТУРІ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Modern problems of science, education and society, 2023. с. 385-391.
Гаврон Я.А. та Лук’яник Л.В. (2022) Теоретико-практичні основи застосування інтегрованого навчання у початковій школі. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 13-16.
Лук’яник Л.В. (2022) Структура уроку формування критичного мислення. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 24-27.
Михальчук П.О. та Лук’яник Л.В. (2022) Медіаграмотність у початковій школі. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 27-29.
Лук’яник Л.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 133-156.
Лук’яник Л.В. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВНОЇ ЛІНІЇ "ДОСЛІДЖУЄМО МОВНІ ЯВИЩА" У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИНТАКСИСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 223-228.
Лук’яник Л.В. (2022) МОВА ВЧИТЕЛЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 297-317.
Ляшецька О.І. та Лук’яник Л.В. (2021) ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 22-25.
Ляшик А.О. та Лук’яник Л.В. (2021) ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 25-27.
Піхоцька О.М. та Лук’яник Л.В. (2021) СТАН ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 182-184.
Лук’яник Л.В. та Бенесько С.О. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗБАГАЧЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. с. 65-68.
Лук’яник Л.В. та Козяр Т.А. (2021) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ НА ФОНЕТИЧНІЙ ОСНОВІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2021. с. 69-72.
Бенесько С.О. та Лук’яник Л.В. (2021) ЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСВОЄННЯ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЇ ЛЕКСИКИ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 7-10.
Козяр Т.А. та Лук’яник Л.В. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ НА ФОНЕТИЧНІЙ ОСНОВІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 59-61.
Лук’яник Л.В. та Ляшик А.О. (2021) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ НЕДОЛІКІВ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Implementation of scientific foundations in practice, 2021. с. 94-96.
Лук’яник Л.В. та Ляшецька О.І. (2021) СИСТЕМА СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. World science: problems, prospects and innovations, 2021. с. 509-518.
Лук’яник Л.В. та Ляшик А.О. (2021) МЕТОДИКА КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ НАД МОВЛЕННЄВИМИ НЕДОЛІКАМИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Problems of practical application of innovations, methodology and experience, 2021. с. 131-134.
Лук’яник Л.В. та Піхоцька О.М. (2021) МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЗА ТЕХНОЛОГІЄЮ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ. Science and education: problems, prospects and innovations, 2021. с. 456-463.
Лук’яник Л.В. та Бенесько С.О. (2021) ЗБАГАЧЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ. Priority directions of science and technology development, 2021. с. 461-472.
Лук’яник Л.В. та Боровець М.В. (2020) МОВНІ ДЕФОРМАЦІЇ У ЩОДЕННОМУ СПІЛКУВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 102-105.
Лук’яник Л.В. та Іллюк М.Ф. (2020) ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «МОРФОЛОГІЯ» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 105-107.
Лук’яник Л.В. та Мінько А.І. (2020) ЕТИМОЛОГІЗАЦІЯ ТЕРМІНОЛЕКСЕМ У ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ ГРАМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2020. с. 105-107.
Лук’яник Л.В. (2020) ТЕОРЕТИКО – ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (В ЗВ'ЯЗКУ ІЗ ВПРОВАДЖЕННЯМ ПРОЕКТУ БРИТАНСЬКОЇ РАДИ – «НОВІЙ ШКОЛІ – ВЧИТЕЛЬ НОВОГО ПОКОЛІННЯ"). Scientific achievements of modern society, 2020. с. 276-281.
Лук’яник Л.В. та Боровець М.В. (2020) ТЕОРЕТИКО – ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТА УСУНЕННЯ ТИПОВИХ ПОМИЛОК У МОВЛЕННІ УЧНІВ. Science, society, education: topical issues and development prospects, 2020. с. 143-147.
Лук’яник Л.В. та Мінько А.І. (2020) ЕТИМОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЯК РАЦІОНАЛЬНИЙ ПРИЙОМ ПІДВИЩЕННЯ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Science, society, education: topical issues and development prospects, 2020. с. 153-157.
Лук’яник Л.В. та Ляшецька О.І. (2019) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ЗАСОБАМИ СИТУАТИВНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 80-83.
Лук’яник Л.В. та Піхоцька О.М. (2019) ФЕНОМЕН ПОНЯТТЯ «НЕТРАДИЦІЙНІ УРОКИ», КЛАСИФІКАЦІЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 58-61.
Лук’яник Л.В. та Старовойт В.О. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 42-45.
Лук’яник Л.В. та Черепович І.В. (2019) ВИКОРИСТАННЯ НАРОДОЗНАВЧОЇ ЛЕКСИКИ У СТРУКТУРІ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 102-104.
Лук’яник Л.В. та Бармак А.М. (2018) ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ ЯК НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 121-123.
Лук’яник Л.В. та Кардач А.П. (2018) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОПРАЦЮВАННЯ НАРОДОЗНАВЧИХ ТЕКСТІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 112-114.
Лук’яник Л.В. та Конончук Ю.О. (2018) СИСТЕМА РОБОТИ НАД ЗАСВОЄННЯМ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ГРАМАТИЧНОГО ПОНЯТТЯ «ПРИКМЕТНИК». Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 150-153.
Лук’яник Л.В. та Мись К.Ю. (2018) ВИВЧЕННЯ ЧАСТИН МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 153-155.
Лук’яник Л.В. та Ткачик А.Ф. (2018) НАРОДОЗНАВЧИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 43-45.
Лук’яник Л.В. та Тукурєєва Т.В. (2018) ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ У ЗМІСТІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 66-68.
Лук’яник Л.В. та Чуприк А.В. (2018) ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДІАМОНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 48-50.
Арамишин К.В. та Лук’яник Л.В. (2018) ЗБАГАЧЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 27-29.
Мись К.Ю. та Лук’яник Л.В. (2018) УПРОВАДЖЕННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ У ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 76-79.
Стаднік Л.В. та Лук’яник Л.В. (2018) ЗБАГАЧЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ УКРАЇНСЬКОЮ ФРАЗЕОЛОГІЄЮ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 114-117.
Федоренко В.В. та Лук’яник Л.В. (2018) ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДИКЦІЇ ЯК КОМПОНЕНТА ТЕХНІКИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 132-134.
Шеремет М.С. та Лук’яник Л.В. (2018) ТИПОВІ ПОМИЛКИ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ІНТЕРФЕРЕНТНОГО ОТОЧЕННЯ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 135-137.
Юрковська І.В. та Лук’яник Л.В. (2018) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОГО МАТЕРІАЛУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2018. с. 141-143.
Лук’яник Л.В. та Аврамишин К.В. (2017) МЕТОДИКА ЗБАГАЧЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 111-114.
Лук’яник Л.В. та Мись К.Ю. (2017) ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЧАСТИН МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 130-132.
Лук’яник Л.В. та Стаднік Л.В. (2017) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ФРАЗЕОЛОГІЇ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 82-85.
Лук’яник Л.В. та Федоренко В.В. (2017) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НОРМАТИВНОЇ ДИКЦІЇ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін (2017). с. 117-119.
Лук’яник Л.В. та Юрковська І.В. (2017) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 60-62.
Лук’яник Л.В. (2017) МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ З ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОЗРОБЦІ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.15): (58). с. 168-171.
Куницька Т.В. та Лук’яник Л.В. (2016) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ НАД ВИРАЗНІСТЮ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 94-96.
Стасюк М.С. та Лук’яник Л.В. (2016) ЗАСТОСУВАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 146-150.
Шостак М.П. та Лук’яник Л.В. (2016) РОБОТА ВЧИТЕЛЯ НАД ФОРМУВАННЯМ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ В УМОВАХ ГОВІРКОВОГО ОТОЧЕННЯ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. с. 174-176.
Лук’яник Л.В. (2016) МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАХІДНОГО РЕГІОНУ УКРАЇНИ. Актуальні проблеми філології та перекладознавства, 2016: Вип.10. с. 118-123.
Лук’яник Л.В. (2016) РОБОТА НАД ФОРМУВАННЯМ НОРМАТИВНОЇ ДИКЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. ScienceRise: Pedagogical Education, 2016 (№11). с. 42-49.
Лук’яник Л.В. (2016) РОЗРОБКА МЕТОДИКИ ЗАСТОСУВАННЯ ЕТИМОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. ScienceRise: Pedagogical Education, 2016 (№11). с. 17-23.
Лук’яник Л.В. (2015) ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В УМОВАХ БЛИЗЬКОСПОРІДНЕНОГО БІЛІНГВІЗМУ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 74-75.
Глівчук Л.В. та Лук’яник Л.В. (2014) МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ У ПРОЦЕСІ ОПРАЦЮВАННЯ ЧАСТИН МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 116-118.
Гончарук О.А. та Лук’яник Л.В. (2014) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРАВИЛЬНОЇ ДИКЦІЇ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 119-120.
Семещук О.В. та Лук’яник Л.В. (2014) ПЕДАГОГІЧНА ЦІННІСТЬ УКРАЇНСЬКОЇ БАЙКИ ЯК ЛІТЕРАТУРНОГО ЖАНРУ. Провесійний розвиток педагога, 2014. с. 69-71.
Стасюк К.М. та Лук’яник Л.В. (2014) ЕТИМОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 170-171.
Лук’яник Л.В. (2013) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОУКРАЇНОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 77-80.
Лук’яник Л.В. (2013) ТЕХНОЛОГІЇ ЗАСВОЄННЯ УКРАЇНСЬКИХ ЛІТЕРАТУРНИХ НОРМ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2013: Вип.40. с. 223-225.
Лук’яник Л.В. (2012) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 2012: Вип. 36. с. 301-305. ISSN Криворізький державний педагогічний університет
Лук’яник Л.В. (2011) ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОУКРАЇНОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В УМОВАХ ЗАХІДНОГО РЕГІОНУ. Інше thesis, Рівненський державний гуманітарний університет.
Лук’яник Л.В. (2008) ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОУКРАЇНОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ЗАХІДНОГО РЕГІОНУ УКРАЇНИ ЗАСОБАМИ МОВЛЕННЄВОГО ЕТИКЕТУ. Педагогічні науки, 2008 (Т.1): №49. с. 67-70. ISSN 2663-2772
Лук’яник Л.В. (2003) ЕТИМОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 48-51.