Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Поніманська Т.І."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 44.

Стаття

Бурак В.В. та Поніманська Т.І. (2015) ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА БАТЬКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ У ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 16-18.

Городиловська О.М. та Поніманська Т.І. (2015) ФОРМУВАННЯ ТРУДОВИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 32-33.

Романчук І.В. та Поніманська Т.І. (2015) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 131-132.

Трохимчук І.І. та Поніманська Т.І. (2015) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 163-164.

Поніманська Т.І. (2015) ВИХОВАННЯ ДУХОВНИХ ПОТРЕБ ДИТИНИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. СУХОМЛИНСЬКОГО. Педагогічний альманах, 2015 (Вип.26). с. 46-51.

Поніманська Т.І. та Павлюк Т.О. (2014) УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРА В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Вісник Інституту розвитку дитини, 2014. с. 90-95.

Дорогій О.А. та Поніманська Т.І. (2014) ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ СІМ’Ї У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 37-38.

Левандовська А.М. та Поніманська Т.І. (2014) ВИКОРИСТАННЯ ГРИ У СОЦІАЛЬНІЙ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 64-66.

Пасічнюк К.В. та Поніманська Т.І. (2014) ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 98-99.

Поніманська Т.І. (2014) ВИХОВАННЯ У СВІТЛІ ПЕДАГОГІКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ: Я.-А.КОМЕНСЬКИЙ, К.Д.УШИНСЬКИЙ, В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ. Науковий вісник МДУ імені В.О.Сухомлинського, 2014. с. 115-119.

Поніманська Т.І. (2014) ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ НА ЗАСАДАХ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ У СУЧАСНИХ ПАРАДИГМАЛЬНИХ ВИМІРАХ. Збірник наукових праць Херсонського державного університету, 2014 (Вип.65). с. 48-52.

Поніманська Т.І. (2014) ПРОБЛЕМИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014. с. 74-79.

Поніманська Т.І. та Доброчинська В.А. (2014) З ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА ЗАХІДНІЙ ВОЛИНІ(ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ – 1944 РІК). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2014 (Вип.25). с. 143-147. ISSN 2519-1942

Поніманська Т.І. (2013) ДИНАМІКА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 179-186.

Данилюк О.С. та Поніманська Т.І. (2013) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГУМАННИХ ВЗАЄМИН ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 66-67.

Доманюк О.М. та Поніманська Т.І. (2013) СКЛАДОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 73-74.

Поніманська Т.І. (2013) ВИХОВАТЕЛЬ І ДИТИНА У КОНЦЕПЦІЇ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В.СУХОМЛИНСЬКОГО. // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2013 (123): 1. с. 249-253.

Поніманська Т.І. (2013) ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГА ДО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СВІТЛІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ. Науковий вісник Донбасу, 2013 (№4). с. 1-21.

Поніманська Т.І. (2012) ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: СТАН ТА ПРОБЛЕМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4): (47). с. 162-166.

Поніманська Т.І. (2012) НОРМАТИВНО-МЕТОДИЧНІ ОРІЄНТИРИ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.3): (46). с. 63-67.

Поніманська Т.І. (2012) ГУМАНІСТИЧНЕ СПРЯМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, 2012 (№22): (257), ІІ. с. 156-164.

Поніманська Т.І. (2011) ГУМАНІЗМ ЯК ЦІННІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2011. с. 165-176.

Поніманська Т.І. (2011) ГУМАНІСТИЧНІ ПЕДАГОГІЧНІ ЦІННОСТІ ЯК СИСТЕМОУТВОРЮЮЧИЙ ЧИННИК ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.2): (45). с. 76-79.

Поніманська Т.І. (2011) ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ДО ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наука і освіта, 2011 (Вип. 4). с. 320-323. ISSN 2414-4665

Поніманська Т.І. (2011) ВИХОВАННЯ ЯК ГУМАНІСТИЧНА ВЗАЄМОДІЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Педагогічний дискурс, 2011. с. 421-425.

Шкопитько С. та Поніманська Т.І. (2010) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 156.

Юрчук О. та Поніманська Т.І. (2010) ДО ПРОБЛЕМИ НАСТУПНОСТІ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 158-159.

Поніманська Т.І. (2007) ГУМАНІСТИЧНЕ ВИХОВАННЯ В КОНТЕКСТІ ІДЕЇ Л. ВИГОТСЬКОГО ПРО ДИТЯЧО-ДОРОСЛЕ СПІВТОВАРИСТВО. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 8-11.

Поніманська Т.І. (2007) РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНИХ ПРІОРИТЕТІВ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Педагогічний дискурс, 2007 (Вип.1). с. 109-115.

Холод О.В. та Поніманська Т.І. (2007) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ 6 – 7 РОКУ ЖИТТЯ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬСЯ В ДИТЯЧОМУ БУДИНКУ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 72-73.

Поніманська Т.І. (2005) ГУМАНІСТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 4-7.

Поніманська Т.І. (2004) ОСОБИСТІСНІ ПРІОРИТЕТИ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 21-26.

Поніманська Т.І. (2004) ЗМІСТОВИЙ КОМПОНЕНТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ. Педагогічні науки, 2004 (Вип.37). с. 287-290. ISSN 2663-2772

Поніманська Т.І. (2003) РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ЗАСІБ ГУМАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 12-15.

Поніманська Т.І. (2003) МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНА ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГА ДО ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Проблеми сучасної педагогічної освіти, 2003 (Вип.5). с. 228-232.

Поніманська Т.І. (2003) ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ДІТЕЙ 7-ГО РОКУ ЖИТТЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 90-92.

Поніманська Т.І. (2002) ДИТИНСТВО ЯК КАТЕГОРІЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 9-12.

Поніманська Т.І. (2002) ГУМАНІСТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ЦІННІСНА ВЗАЄМОДІЯ ВИХОВАТЕЛЯ І ДИТИНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 3-7.

Поніманська Т.І. (2002) ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 23-26.

Поніманська Т.І. (2001) ЗАВДАННЯ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 15-18.

Поніманська Т.І. (2001) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 56-59.

Поніманська Т.І. (2001) ГУМАНІЗМ І ВИХОВАННЯ (ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 7-11.

Поніманська Т.І. (2000) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ГУМАНІЗАЦІЇ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 10-14.

Методичні рекомендації

Постоловський Р.М. та Воробйов А.М. та Петрівський Я.Б. та Павелків Р.В. та Поніманська Т.І. та Мосієвич О.С. та Сілков В.В. та Петрівський Б.П. та Грипич С.Н. та Батишкіна Ю.В. та Шульжук Н.В. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СТРУКТУРИ, ЗМІСТУ Й ОБСЯГІВ НАУКОВИХ ТА НАВЧАЛЬНИХ ВИДАНЬ ВИКЛАДАЧІВ І СТУДЕНТІВ РДГУ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Fri Apr 19 22:11:25 2024 EEST.