Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Созонюк О.С."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 43.

Созонюк О.С. та Оздемір О. (2024) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 111-119.

Оздемір О. та Созонюк О.С. (2024) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ОДИН ІЗ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 74-77.

Созонюк О.С. (2023) ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН І НАЦІОНАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ ДІТЕЙ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ. Розвиток національної свідомості та національної ідентичності особистості у воєнний та повоєнний періоди, 2023. с. 137-140.

Каверіна Б. та Созонюк О.С. (2023) ОСОБЛИВОСТІ КОНФЛІКТНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 47-51.

Каверіна Б. та Созонюк О.С. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ Я-КОНЦЕПЦІЇ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 35-38.

Кошка І. та Созонюк О.С. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ВИНИКНЕННЯ ТА ПОДОЛАННЯ СТРАХІВ У ДОРОСЛОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 54-58.

Біль Ю. та Созонюк О.С. (2022) ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО РОЗГЛЯДУ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 8-11.

Кошка І. та Созонюк О.С. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ СТРАХУ. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 45-48.

Сосонюк О. та Созонюк О.С. (2022) ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕГУЛЯЦІЇ І САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА. Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 105-107.

Созонюк О.С. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОГО ТА ЛОГОПЕДИЧНОГО ВПЛИВУ НА РОЗВИТОК ЛЕКСИКИ ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ СПЕКТРУ АУТИЗМУ. Перспективи та інновації науки, 2022 (№12). с. 437-447.

Павелків Р.В. та Созонюк О.С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. In: Філософія освітнього простору: психологічний вимір. Центр учбової літератури, Київ, с. 200-226.

Созонюк О.С. (2021) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ОСОБИСТІСНИЙ РЕСУРС РОЗВИТКУ ЖИТТЄВИХ ПЕРСПЕКТИВ ОСОБИСТОСТІ. Психологія життєвого простору сучасної молоді, 2021. с. 103-106.

Созонюк О.С. (2021) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГІЇВ СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 129-134. ISSN 2518-7503

Беліченко У. та Созонюк О.С. (2021) АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ТРИВОЖНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 3-7.

Беліченко У. та Созонюк О.С. (2021) АРТ-ТЕРАПІЯ В РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ З ПРОЯВАМИ ТРИВОЖНОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 7-10.

Сосонюк О.І. та Созонюк О.С. (2021) ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕГУЛЯЦІЇ І САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 112-115.

Подейко Л. та Созонюк О.С. (2021) РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 109-111.

Романюк В. та Созонюк О.С. (2021) ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МІЖ РОЗВИТКОМ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ПІДЛІТКІВ І ЇХ СОЦІАЛЬНОГО СТАТУСУ В ГРУПІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 120-121.

Созонюк О.С. (2020) ОСОБИСТІСНА ЗРІЛІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЯК МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020: Вип. 15. с. 142-147. ISSN 2518-7503

Созонюк О.С. та Ковальчук І.В. (2020) ЛОГОПЕДИЧНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ШОСТОГО РОКУ ЖИТТЯ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 230-232.

Созонюк О.С. та Кравчук У.А. (2020) ОСОБЛИВОСТІ УВАГИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 232-234.

Созонюк О.С. (2019) МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇМОДЕЛІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇШКОЛИ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.12). с. 207-112. ISSN 2518-7503

Созонюк О.С. (2019) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2019 (Вип.13). с. 136-141. ISSN 2518-7503

Созонюк О.С. (2019) ДЕТЕРМІНАЦІЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ УКРАЇНИ. In: Особистість у контексті морального та професійного зростання. Центр учбової літератури, Київ, с. 105-122. ISBN 978-611-01-1693-0

Іслямова А.Б. та Созонюк О.С. (2019) РОЗВИТОК СЛУХОВОЇ УВАГИ І ПАМ’ЯТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 74-75.

Кардаш Є.В. та Созонюк О.С. (2019) ПРОБЛЕМИ ДІАГНОСТИКИ ТА КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЯ ПРИ РІЗНИХ ФОРМАХ ДИЗАРТРІЇ У ДІТЕЙ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019+. с. 75-77.

Климюк Ю.М. та Созонюк О.С. (2019) КОРЕКЦІЯ МОВЛЕННЄВО-РУХОВИХ ПОРУШЕНЬ У ЗАЇКУВАТИХ ДІТЕЙ В ПРОЦЕСІ ЛОГОРИТМІЧНИХ ЗАНЯТЬ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 83-84.

Ковальчук І.В. та Созонюк О.С. (2019) ЛОГОПЕДИЧНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ШОСТОГО РОКУ ЖИТТЯ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 86-88.

Кравчук У.А. та Созонюк О.С. (2019) ОСОБЛИВОСТІ УВАГИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 105-106.

Петрова-Ніколайчук О. та Созонюк О.С. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ СТАРШОКЛАСНИКАМИ В СИТУАЦІЯХ МОРАЛЬНОГО ВИБОРУ. Актуальні питання психологічної науки, 2019 (Вип.13). с. 108-110.

Бенещук Анюта та Созонюк О.С. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 12-14.

Созонюк О.С. (2017) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ОСОБИСТІСНИХ ДЕФОРМАЦІЙ МОЛОДІ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 146-153. ISSN 2518-7503

Созонюк О.С. (2017) РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип.8). с. 250-254. ISSN 2518-7503

Созонюк О.С. (2015) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.5). с. 134-141.

Марчук Ю.С. та Созонюк О.С. (2014) ПСИХОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 100-102.

Созонюк О.С. (2014) РОЗВИТОК ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО СПІЛКУВАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 138-141.

Созонюк О.С. (2013) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ - МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.2). с. 166-170.

Созонюк О.С. (2013) ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 112-115.

Созонюк О.С. (2010) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КОУЧИНГУ ЯК ФОРМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 92-95.

Созонюк О.С. (2010) ВПЛИВ ГЕНДЕРНИХ СТЕРЕОТИПІВ НА ПРОЦЕС СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДІВЧАТ-ПІДЛІТКІВ. Студентський науковий альманах, 2010. с. 111-114.

Созонюк О.С. (2002) СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2002: Вип. 3. с. 422-429. ISSN 2519-2558

Созонюк О.С. (2000) СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського, 2000: Вип. 7-8. с. 213-219. ISSN 2414-5076

Созонюк О.С. (2000) ФЕНОМЕН ПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА. Наука і освіта, 2000 (№ 4). с. 77-79.

Цей список був створений у Sat Dec 21 20:17:16 2024 EET.