Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Сойчук Р.Л."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 70.

Сойчук Р.Л. (2024) АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМИ ПРОФІЛАКТИКИ ІНФОРМАЦІЙНОГО НАСИЛЬСТВА В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноваційна педагогіка, 2024: Вип. 73. с. 262-266. ISSN 2663-6085, 2663-6093

Акімов В.Ю. та Сойчук Р.Л. (2024) РОЗВИТОК МЕДІАГРАМОТНОСТІ ЯК ЗАСОБУ ПРОФІЛАКТИКИ ІНФОРМАЦІЙНОГО НАСИЛЛЯ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 8-11.

Лоу Кайвень та Сойчук Р.Л. (2024) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 52-55.

Сойчук Р.Л. (2024) НАЦІОНАЛЬНІ ЦІННОСТІ ЯК ПІДҐРУНТЯ КОНСОЛІДАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 94-97.

Яремович М.А. та Сойчук Р.Л. (2024) РОЛЬ МЕДІАГРАМОТНОСТІ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 133-135.

Сойчук Р.Л. та Грицай Н.Б. та Лісова С.В. (2023) ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СОЛІДАРНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІЗ ПОЗИЦІЇ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ. Педагогічні науки: теорія та практика, 2023 (№1(45)). с. 144-151. ISSN 2786-5622

Сойчук Р.Л. (2023) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ЗВО: ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД. Актуальні проблеми спеціальної освіти та інклюзивного навчання: підготовка фахівців, 2023. с. 36-40.

Сойчук Р.Л. та Лісова С.В. (2023) ДО ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ПОЗИЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ = TO THE PROBLEM OF CREATING AN EDUCATIONAL AND UPBRINGING ENVIRONMENT OF A HIGHER EDUCATION INSTITUTION FROM THE POINT OF VIEW OF A PERSONALITY-ORIENTED APPROACH. Інноваційна педагогіка, 2023 (Т.2): Вип. 61. с. 193-197. ISSN 2663-6085, 2663-6093

Сойчук Р.Л. та Лісова С.В. (2023) ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ = A VIEW OF THE PROBLEM OF FORMING TOLERANCE OF YOUTH STUDENTS. Інноваційна педагогіка, 2023 (Т. 2): Вип. 57. с. 204-208. ISSN 2663-6085, 2663-6093

Яремович М.А. та Сойчук Р.Л. (2022) Громадянська освіта - основа формування громадянської солідарності майбутніх учителів в умовах суперечливих інформаційних викликів. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 92-93.

Сойчук Р.Л. (2022) СХОДЖЕННЯ ДО НАЦІЇ ЧЕРЕЗ СОЛІДАРНІСТЬ: ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 124-132. ISSN 2411-4553

Петрович А.В. та Сойчук Р.Л. (2022) ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 82-84.

Сойчук Р.Л. (2022) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В УМОВАХ ВІДСТОЮВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОСТІ. Професійний розвиток педагога, 2022. 105-109..

Сойчук Р.Л. та Грицай Н.Б. (2022) СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФЕНОМЕНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ СОЛІДАРНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ. Pedagogical Sciences: Theory and Practice, 2022 (№3(43)). с. 123-129.

Лісова С.В. та Сойчук Р.Л. (2022) До проблеми формування креативності у процесі розвитку творчої особистості майбутнього вчителя. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2022 (№84). с. 43-47. ISSN 1992-5786

Грицай Н.Б. та Сойчук Р.Л. (2022) ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПРИРОДНИЧИХ ЕКСКУРСІЙ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ У ФОРМУВАННІ ГАРМОНІЙНО РОЗВИНУТОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА = THE EDUCATIONAL POTENTIAL OF NATURE EXCURSIONS AND THEIR IMPORTANCE IN THE FORMATION OF A PUPIL AS A HARMONIOUSLY DEVELOPED PERSONALITY. Інноваційна педагогіка, 2022 (Т. 1): Вип. 54. с. 157-160. ISSN 2663-6085, 2663-6093

Сойчук Р.Л. (2021) ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ ДО МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЗВО В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ. In: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ. О.Зень, Рівне, с. 7-39. ISBN 978-617-601-380-8

Андріїв К.В. та Сойчук Р.Л. (2021) СТРУКТУРА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ЗРОСТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 5-7.

Новосад Н.В. та Сойчук Р.Л. (2021) ЗМІСТ ТА ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 91-93.

Сойчук Р.Л. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 118-122.

Сойчук Р.Л. (2021) СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ОБ’ЄДНАНОЇ ЄВРОПИ ХХІ СТОЛІТТЯ. Нова педагогічна думка, 2021 (№3): 107. с. 41-47. ISSN 2520-6427

Жигула К.В. та Сойчук Р.Л. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ДОДАТКУ «DIGITAL INCLUSION» В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗЗСО. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 45-48.

Сойчук Р.Л. (2020) ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 7-23. ISBN 978-617-601-320-4

Сойчук Р.Л. (2020) ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ. In: Pedagogy: Theory, Science and Practice. Yunona Publishing, New York, с. 152-174. ISBN 978-0-9988574-3-7

Костюк Ю.М. та Сойчук Р.Л. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 65-67.

Ошурко Н.В. та Сойчук Р.Л. (2020) ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 100-102.

Усач К.А. та Сойчук Р.Л. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ САМОВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 141-143.

Цюриць І.І. та Сойчук Р.Л. (2020) АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 150-151.

Шуляк О.В. та Сойчук Р.Л. (2020) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 157-159.

Сойчук Р.Л. (2019) ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНИЙ АСПЕКТ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СОЛІДАРНОСТІ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 42-50.

Бублей Л.М. та Сойчук Р.Л. (2019) СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОНЯТЬ «КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ» ТА «РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 17-18.

Срібнюк А.В. та Сойчук Р.Л. (2019) ХАРАКТЕРИСТИКА ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 144.

Чорна О.Ю. та Сойчук Р.Л. (2019) НАЦІОНАЛЬНІ ЦІННОСТІ ЯК ОСНОВА СТАЛОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ ТА НАЦІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 157-158.

Швець І.М. та Сойчук Р.Л. (2019) ПРОБЛЕМА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 162-163.

Шуляк О.В. та Сойчук Р.Л. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 176-178.

Усач К.А. та Сойчук Р.Л. (2019) САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів, 2019. с. 112-114.

Сойчук Р.Л. (2019) ПРОБЛЕМА ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ КРІЗЬ ПРИЗМУ ВЗАЄМОДІЇ «ПЕДАГОГИ-БАТЬКИ-ДІТИ». In: Topical issues of pedagogy. Edizioni Magi, Italy, с. 206-226. ISBN 978-88-89655-13-5

Сойчук Р.Л. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ У ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ЗСО. Освітній простір України, 2019 (№ 15). с. 194-201.

Сойчук Р.Л. (2019) ПРОБЛЕМА ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ КРІЗЬ ПРИЗМУ ВЗАЄМОДІЇ «ПЕДАГОГИ-БАТЬКИ-ДІТИ». Topical issues of pedagogy, 2019. с. 207-226.

Сойчук Р.Л. (2018) ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК НАЙВАЖЛИВІША ХАРАКТЕРИСТИКА ЗРОСТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 96-106.

Сойчук Р.Л. (2017) МЕТОДИ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 172-183. ISSN 2411-4553

Сойчук Р.Л. (2017) ПРОБЛЕМА ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ: СУЧАСНИЙ ВИМІР. In: Innovative processes in education. AMEET Sp. z o.o, Poland, с. 199-217. ISBN 978-617-7214-51-8

Сойчук Р.Л. (2016) ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ТА СУЧАСНЕ ПІДРОСТАЮЧЕ ПОКОЛІННЯ: ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 220-230. ISSN 2411-4553

Сойчук Р.Л. (2016) СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РЕФЛЕКСИВНО-ЕКСПЛІЦИТНОГО МЕТОДУ У ВИХОВАННІ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). с. 26-29.

Сойчук Р.Л. (2016) ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ЯК ОСНОВИ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 2. с. 24-27.

Сойчук Р.Л. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Інноватика у вихованні, 2016: Вип. 3. с. 146-155. ISSN 2411-4553

Сойчук Р.Л. (2016) ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ З ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Нова педагогічна думка, 2016 (№ 1): (85). с. 96-101. ISSN 2520-6427

Сойчук Р.Л. (2016) ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ДЕФІНІЦІЙ У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Нова педагогічна думка, 2016 (№ 4): (88). с. 55-58. ISSN 2520-6427

Сойчук Р.Л. (2015) ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ. Інноватика у навчанні та вихованні, 2015. с. 41-52.

Сойчук Р.Л. (2015) ДО ПРОБЛЕМИ СУТНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2015: Вип. 1. с. 147-157. ISSN 2411-4553

Сойчук Р.Л. (2015) ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД. Інноватика у вихованні, 2015: Вип. 2. с. 212-221. ISSN 2411-4553

Сойчук Р.Л. (2015) НАЦІОНАЛЬНІ ЦІННОСТІ ЯК РЕГУЛЯТОР НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Нова педагогічна думка, 2015 (№ 2): (82). с. 153-158. ISSN 2520-6427

Сойчук Р.Л. (2015) СТРУКТУРНА І ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКИ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Нова педагогічна думка, 2015 (№ 4): (84). с. 125-129. ISSN 2520-6427

Сойчук Р.Л. (2015) ОБҐРУНТУВАННЯ СИСТЕМИ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 46-50.

Сойчук Р.Л. (2015) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В КОНТЕКСТІ ПРОЦЕСІВ НАЦІЄТВОРЕННЯ. Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe, 2015 (№ 4(4)): Vol. 2. с. 140-144.

Сойчук Р.Л. (2015) ПСИХОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ = PSYCHOLOGICAL UNDERGROUND OF NATIONAL SELF-ASSERTION EDUCATION IN SCHOOL YOUTH. Гірська школа українських карпат, 2015 (12-13). с. 107-110.

Сойчук Р.Л. (2014) ФЕНОМЕН «НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ» У НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИХ ВИДАННЯХ. Актуальні питання культурології, 2014 (Вип.14). с. 118-121. ISSN 2415-802X

Сойчук Р.Л. (2013) ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГОРДОСТІ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ В СУЧАСНОМУ КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ. Актуальні питання культурології, 2013 (Вип.13). с. 150-154. ISSN 2415-802X

Сойчук Р.Л. (2013) ПРОБЛЕМА НАЦІОНАЛЬНОЇ ГОРДОСТІ В СУЧАСНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Вісник Запорізького національного університету, 2013 (№ 3): (21). с. 102-108.

Сойчук Р.Л. (2011) РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ НАЦІЇ ТА НАЦІОНАЛІЗМУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.22). с. 141-144. ISSN 2519-1942

Сойчук Р.Л. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ. Панорама політологічних студій, 2011: Вип. 5-6. с. 172-178.

Сойчук Р.Л. (2011) СУТНІСТЬ ФЕНОМЕНА УКРАЇНСЬКОГО МЕНТАЛІТЕТУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2011 (Вип.21). с. 243-254.

Сойчук Р.Л. (2005) КОНТРАСТИ АМЕРИКАНСЬКОЇ СИСТЕМИ ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 47-50.

Сойчук Р.Л. (2002) СУЧАСНИЙ СТАН ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ОБ’ЄДНАНІЙ ШКОЛІ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 77-80.

Сойчук Р.Л. (2001) ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У БРИТАНСЬКИХ ОБ’ЄДНАНИХ ШКОЛАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 155-160.

Сойчук Р.Л. (2001) ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ В 90-Х РОКАХ ХХ СТОЛІТТЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 28-30.

Сойчук Р.Л. МОЛОДІЖНИЙ РУХ В УКРАЇНІ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА. [Навчальний посібник]

Сойчук Р.Л. та Колупаєва Т.Є. та Міщеня О.М. ПЕДАГОГІЧНА КОМПАРАТИВІСТИКА І МІЖНАРОДНА ОСВІТА. [Навчальні матеріали]

Сойчук Р.Л. та Колупаєва Т.Є. та Міщеня О.М. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта. [Методичні рекомендації]

Сойчук Р.Л. та Колупаєва Т.Є. та Міщеня О.М. ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Sat Dec 21 18:55:10 2024 EET.