Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра економіки та управління бізнесом" та рік: 2023

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: F | M | P | Б | В | Г | Д | Ж | К | М | Н | О | П | Р | С | Х | Ц | Ч | Ш | Ю | Я
Число елементів: 38.

F

Fedoniuk S. та Karpchuk N. та Yuskiv B. (2023) UKRAINE’S INFORMATION SECURITY POLICY: AT THE CROSSROADS BETWEEN RUSSIA AND THE WEST. POLITOLOGICK Ý ČASOPIS, 2023 (№3). с. 184-205.

M

Makukh T. та Sazonova S. та Palamarchuk O. та Shulha S. та Vuichenko M. (2023) DIGITAL TRANSFORMATION IN THE ECONOMY ANALYSIS OF THE IMPACT ON THE STRUCTURE AND FUNCTIONS OF ENTERPRISES. Pacific Business Review (International), 2023: Volume 16. с. 129-144.

P

Ptaszek Gr. та Yuskiv B. та Khomych S. (2023) WAR ON FRAMES : TEXT MINING OF CONFLICT IN RUSSIFN AND UKRAINIAN NEWS AGENCY COVERAGE ON TELEGRAM DURING THE RUSSIAN INVASION OF UKRAINE IN 2022. Media, War & Conflict, 2023.

Б

Безтелесна Л.І. та Паламарчук О.С. (2023) ПИТАННЯ МОНЕТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ КРІЗЬ ДОСВІД ЄВРОПЕЙСЬКИХ ДЕРЖАВ. Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури, 2023. с. 9-10.

Бенчук С.О. та Дейнега І.О. (2023) СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ ЦЕМЕНТУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 65-68.

В

Вальковець А.С. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ РИНКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 132-133.

Величко С.В. та Паламарчук О.С. (2023) СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 74-76.

Вильчик А.А. та Дейнега І.О. (2023) МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 76-79.

Г

Гарбар С.П. та Яковенко Р. О. та Дейнега І.О. (2023) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 173-175.

Д

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. та Цип’ящук К.С. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ. Via Economica, 2023 (Вип. 2). с. 54-59.

Дмитрук Д.М. та Пляшко О.С. (2023) БЮДЖЕТУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ СТІЙКІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 180-182.

Ж

Жифарський Д.С. та Дейнега І.О. (2023) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 103-106.

Жифарський Д.С. та Паламарчук О.С. (2023) ЗНАЧЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 80-82.

К

Кибукевич С.Ю. та Хомич С.В. (2023) АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА «РОКИТНІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ». Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 17-19.

Коханюк М.І. та Дейнега І.О. (2023) МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ РИНКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 111-115.

М

Масна Н.Б. та Дейнега І.О. (2023) ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 187-189.

Матвіїв І.Р. та Хомич С.В. (2023) УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ МОНЕТИЗАЦІЇ DIGITAL МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 120-124.

Н

Нікітенко О.І. та Хомич С.В. (2023) ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ РЕЛОКОВАНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 27-30.

О

Олексієвець Т.І. та Стрільчук Р.М. (2023) ТРАНСКОРДОННИЙ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ІНТЕГРАЦІЇ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 127-130.

П

Паламарчук О.С. (2023) ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ: РОЗКІШ ЧИ НЕОБХІДНІСТЬ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 67-68.

Паламарчук О.С. (2023) ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ТА БАКАЛАВРІВ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 197-199.

Паламарчук О.С. (2023) ІННОВАЦІЇ ТА СТАРТАПИ ЯК СТИМУЛЯТОРИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ. Via Economica, 2023 (Вип.3). с. 83-87.

Паламарчук О.С. та Комар І.О. (2023) ІННОВАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО У ТОРГІВЛІ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ ТА ПІДХОДИ. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі, 2023. с. 71-72.

Паламарчук О.С. та Стрільчук Р.М. (2023) ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ. Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін, 2023. с. 136-138.

Побережний В.Ю. та Пляшко О.С. (2023) ЕЛЕКТРОННІ ПЛАТІЖНІ СИСТЕМИ ЯК ЗАСІБ РОЗРАХУНКУ ТА ОБ'ЄКТ ОБЛІКУ В КОРИСТУВАЧА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 35-38.

Р

Ремез Н.С. та Дичко А.О. та Шмарін С.Л. та Крайчук С.О. та Остапчук Н.О. (2023) СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ. Інше. Волинські обереги, Рівне.

Рубель В.М. та Дейнега І.О. (2023) ТОВАР ЯК ОБ’ЄКТ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 139-141.

С

Сагайчук К.Л. та Якубовська Н.В. (2023) РИНОК ПАЛЬНОГО: ОЛІГОПОЛІЯ ЧИ МОНОПОЛІСТИЧНА КОНКУРЕНЦІЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 141-144.

Х

Хомич С.В. (2023) РОБОТА З ПАКЕТОМ RVEST ДЛЯ ОТРИМАННЯ ДАНИХ З ВЕБ-СТОРІНОК. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 199-202.

Хомич С.В. та Пляшко О.С. (2023) ВЕБСКРАПІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОБЛІКУ ЦІН ТА ДИНАМІЧНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 143-145.

Ц

Цицюра В.В. та Якубовська Н.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 50-52.

Ч

Червук Р. та Дейнега І.О. (2023) ХАРАКТЕРИСТИКИ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 155-158.

Ш

Шитов В.М. та Пелех О.Б. (2023) ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦІНОУТВОРЕННЯ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 167-169.

Шмат А.В. та Пляшко О.С. (2023) ЕЛЕКТРОННІ & ЦИФРОВІ ГРОШІ: СУТНІСТЬ ТА НОРМАТИВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. с. 202-206.

Ю

Юськів Б.М. (2023) КЛАСИФІКАЦІЯ ПРОЄКТІВ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ РІВНЯ ПІДПРИЄМСТВА. Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновленн, 2023 (Т.2). с. 117-120.

Юськів Б.М. (2023) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ. In: Стратегічні комунікації ЄС: протидія деструктивним впливам. Вежа-Друк, Луцьк, с. 9-90.

Юськів Б.М. та Пляшко О.С. та Хомич С.В. (2023) ЗАРОДЖЕННЯ «АНАЛІЗУ ДАНИХ» ЯК НАУКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ. Via Economica, 2023 (Вип. 3). с. 114-119.

Я

Якубовська Н.В. (2023) ЦИФРОВІ КОМУНІКАЦІЇ В ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ РИНКІВ. Via Economica, 2023 (Вип. 3). с. 120-125.

Цей список був створений у Sun Dec 22 21:12:08 2024 EET.