Items where Division is "Кафедра економіки та управління бізнесом" and Year is 2023
![]() | Up a level |
F
Fedoniuk S. and Karpchuk N. and Yuskiv B. (2023) UKRAINE’S INFORMATION SECURITY POLICY: AT THE CROSSROADS BETWEEN RUSSIA AND THE WEST. POLITOLOGICK Ý ČASOPIS, 2023 (№3). pp. 184-205.
M
Makukh T. and Sazonova S. and Palamarchuk O. and Shulha S. and Vuichenko M. (2023) DIGITAL TRANSFORMATION IN THE ECONOMY ANALYSIS OF THE IMPACT ON THE STRUCTURE AND FUNCTIONS OF ENTERPRISES. Pacific Business Review (International), 2023: Volume 16. pp. 129-144.
P
Ptaszek Gr. and Yuskiv B. and Khomych S. (2023) WAR ON FRAMES : TEXT MINING OF CONFLICT IN RUSSIFN AND UKRAINIAN NEWS AGENCY COVERAGE ON TELEGRAM DURING THE RUSSIAN INVASION OF UKRAINE IN 2022. Media, War & Conflict, 2023.
R
Remez N. and Dychko A. and Hrebeniuk T. and Kraychuk A. and Kraychuk S. and Ostapchuk N. (2023) INTERACTION BEHAVIORS OF LONGITUDINAL AND TRANSVERSE SEISMIC WAVES WITH UNDERGROUND GEOENGINEERING OBJECTS. Latvian journal of physics and technical sciences, 2023 (№ 1). pp. 3-11.
Remez N. and Dychko A. and Kraychuk A. and Kraychuk S. and Ostapchuk N. (2023) THE INFLUENCE OF THE THERMAL EFFECT ON THE STRESS-STRAIN STATE OF THE SOIL. Latvian journal of physics and technical sciences, 2023 (№ 4). pp. 52-60.
Б
Безтелесна Л.І. and Паламарчук О.С. (2023) ПИТАННЯ МОНЕТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ КРІЗЬ ДОСВІД ЄВРОПЕЙСЬКИХ ДЕРЖАВ. Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури, 2023. pp. 9-10.
Бенчук С.О. and Дейнега І.О. (2023) СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОГО РИНКУ ЦЕМЕНТУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 65-68.
В
Вальковець А.С. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ РИНКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. pp. 132-133.
Величко С.В. and Паламарчук О.С. (2023) СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БІЗНЕСУ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 74-76.
Вильчик А.А. and Дейнега І.О. (2023) МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 76-79.
Г
Гарбар С.П. and Яковенко Р. О. and Дейнега І.О. (2023) СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 173-175.
Д
Дейнега І.О. and Дейнега О.В. and Цип’ящук К.С. (2023) СУЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ. Via Economica, 2023 (Вип. 2). pp. 54-59.
Дмитрук Д.М. and Пляшко О.С. (2023) БЮДЖЕТУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ СТІЙКІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 180-182.
Ж
Жифарський Д.С. and Дейнега І.О. (2023) АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 103-106.
Жифарський Д.С. and Паламарчук О.С. (2023) ЗНАЧЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. pp. 80-82.
К
Кибукевич С.Ю. and Хомич С.В. (2023) АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА «РОКИТНІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ». Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 17-19.
Коханюк М.І. and Дейнега І.О. (2023) МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ РИНКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 111-115.
М
Масна Н.Б. and Дейнега І.О. (2023) ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 187-189.
Матвіїв І.Р. and Хомич С.В. (2023) УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ МОНЕТИЗАЦІЇ DIGITAL МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 120-124.
Н
Нікітенко О.І. and Хомич С.В. (2023) ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ РЕЛОКОВАНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 27-30.
О
Олексієвець Т.І. and Стрільчук Р.М. (2023) ТРАНСКОРДОННИЙ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ІНТЕГРАЦІЇ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 127-130.
П
Паламарчук О.С. (2023) ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ: РОЗКІШ ЧИ НЕОБХІДНІСТЬ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. pp. 67-68.
Паламарчук О.С. (2023) ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ТА БАКАЛАВРІВ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 197-199.
Паламарчук О.С. (2023) ІННОВАЦІЇ ТА СТАРТАПИ ЯК СТИМУЛЯТОРИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ. Via Economica, 2023 (Вип.3). pp. 83-87.
Паламарчук О.С. and Комар І.О. (2023) ІННОВАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО У ТОРГІВЛІ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ ТА ПІДХОДИ. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі, 2023. pp. 71-72.
Паламарчук О.С. and Стрільчук Р.М. (2023) ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ. Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін, 2023. pp. 136-138.
Пляшко О.С. and Хомич С.В. (2023) ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОБЛІКУ ТА ОПОДАТКУВАННІ СУБ’ЄКТІВ МАЛОГО БІЗНЕСУ. Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін, 2023. pp. 142-144.
Побережний В.Ю. and Пляшко О.С. (2023) ЕЛЕКТРОННІ ПЛАТІЖНІ СИСТЕМИ ЯК ЗАСІБ РОЗРАХУНКУ ТА ОБ'ЄКТ ОБЛІКУ В КОРИСТУВАЧА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 35-38.
Р
Ремез Н.С. and Дичко А.О. and Шмарін С.Л. and Крайчук С.О. and Остапчук Н.О. (2023) СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ. Other. Волинські обереги, Рівне.
Рубель В.М. and Дейнега І.О. (2023) ТОВАР ЯК ОБ’ЄКТ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 139-141.
С
Сагайчук К.Л. and Якубовська Н.В. (2023) РИНОК ПАЛЬНОГО: ОЛІГОПОЛІЯ ЧИ МОНОПОЛІСТИЧНА КОНКУРЕНЦІЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 141-144.
Т
Трофімчук М.О. and Трофімчук О.Р. (2023) ЕФЕКТ ПЕРЕНЕСЕННЯ ДЕВАЛЬВАЦІЇ ГРИВНІ НА РІВЕНЬ ІНФЛЯЦІЇ. Informational, modern and recent theories of development, 2023. pp. 108-110.
Х
Хомич С.В. (2023) РОБОТА З ПАКЕТОМ RVEST ДЛЯ ОТРИМАННЯ ДАНИХ З ВЕБ-СТОРІНОК. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 199-202.
Хомич С.В. and Пляшко О.С. (2023) ВЕБСКРАПІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОБЛІКУ ЦІН ТА ДИНАМІЧНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. pp. 143-145.
Ц
Цицюра В.В. and Якубовська Н.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАСОБАМИ РЕКЛАМИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. pp. 50-52.
Ч
Червук Р. and Дейнега І.О. (2023) ХАРАКТЕРИСТИКИ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 155-158.
Ш
Шитов В.М. and Пелех О.Б. (2023) ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦІНОУТВОРЕННЯ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 167-169.
Шмат А.В. and Пляшко О.С. (2023) ЕЛЕКТРОННІ & ЦИФРОВІ ГРОШІ: СУТНІСТЬ ТА НОРМАТИВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2023. pp. 202-206.
Ю
Юськів Б.М. (2023) КЛАСИФІКАЦІЯ ПРОЄКТІВ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ РІВНЯ ПІДПРИЄМСТВА. Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновленн, 2023 (Т.2). pp. 117-120.
Юськів Б.М. (2023) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ. In: Стратегічні комунікації ЄС: протидія деструктивним впливам. Вежа-Друк, Луцьк, pp. 9-90.
Юськів Б.М. and Пляшко О.С. and Хомич С.В. (2023) ЗАРОДЖЕННЯ «АНАЛІЗУ ДАНИХ» ЯК НАУКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ. Via Economica, 2023 (Вип. 3). pp. 114-119.
Я
Якубовська Н.В. (2023) ЦИФРОВІ КОМУНІКАЦІЇ В ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ РИНКІВ. Via Economica, 2023 (Вип. 3). pp. 120-125.
Якубовська Н.В. and Стрільчук Р.М. and Якубовська В. (2023) PEST-АНАЛІЗ В ОЦІНЦІ СЕРЕДОВИЩА ІНТЕГРУВАННЯ УКРАЇНИ В ЄС. Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін, 2023. pp. 188-191.