Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра економіки та управління бізнесом" та рік: 2025

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Б | В | Г | К | Л | О | П | С | Х | Ш | Я
Число елементів: 29.

Б

Бенчук С.О. та Якубовська Н.В. (2025) АСПЕКТИ КОНКУРЕНЦІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЦЕМЕНТНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 444-445.

В

Вальковець А.С. (2025) ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА: ТРЕНДИ, ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУ. Відновлення та модернізація економіки України: виклики, пріоритети, практики. с. 32-34.

Вальковець А.С. (2025) ЕЛЕКТРОННІ ПЛАТЕЖІ ТА ЦИФРОВИЙ БАНКІНГ: ЯК ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІНЮЮТЬ ФІНАНСОВУ ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ. Грааль науки (№51). с. 281-290. ISSN 2710-3056

Вальковець А.С. (2025) ВПЛИВ МІЖНАРОДНИХ ТОРГОВИХ ПЛАТФОРМ НА МАРКЕТИНГ ТА БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ. Економічний простір (№198). с. 9-14. ISSN 2224-6282

Вальковець А.С. (2025) СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ТА ЛОЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТІВ У СФЕРІ ПОСЛУГ. Via Economica, 2025: Вип. 9. с. 20-25. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Вальковець А.С. (2025) ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ В СИСТЕМІ PROZORRO: АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. Сталий розвиток економіки, підприємств та суспільства. с. 54-55.

Вальковець А.С. та Поляк К.Ю. (2025) ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ. Управління розвитком соціально-економічних систем (Ч.3). с. 118-121.

Вальковець А.С. та Якубовська Н.В. (2025) ПРАКТИКУМ МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА. [Навчальний посібник]

Волошин А.І. та Хомич С.В. (2025) ОГЛЯД РИНКУ CRM-СИСТЕМ В УКРАЇНІ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 445-447.

Г

Гарбар С.П. (2025) РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ. Via Economica (№8). с. 13-17. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Гарбар С.П. та Панюк Т.П. (2025) РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 448-451.

К

Коханевич Т.П. (2025) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Via Economica (№8). с. 59-63. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Кохно Ю.О. та Пляшко О.С. (2025) ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОГНОЗУВАННІ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 453-455.

Л

Лукомська О.І. (2025) ВПЛИВ ВІЙНИ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ УКРАЇНСЬКОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 455-458.

О

Олексієвець Т.І. та Матвіїв І.Р. та Шитов В.М. (2025) ІНСТИТУЦІЙНА АРХІТЕКТОНІКА РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ. Via Economica, 2025 (Вип.10). с. 95-99. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

П

Паламарчук О.С. (2025) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "ЕКОНОМІКА І ПРАВО ІТ-ГАЛУЗІ" Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення Освітня програма «Інженерія програмного забезпечення» Рівень вищої освіти перший (бакалаврський) Факультет математики та інформатики. [Навчальні матеріали]

Паламарчук О.С. та Либак І.А. (2025) ВПЛИВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДТРИМКУ ТА РОЗВИТОК КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ. Via Economica, 2025 (Вип.10). с. 100-104. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Панюк Т.П. та Коханевич Т.П. та Яковенко Р. О. (2025) МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ВПІЗНАВАНОСТІ БРЕНДУ В ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ: ЯК НЕЙМІНГ ВПЛИВАЄ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ. Via Economica, 2025: Вип. 9. с. 71-75. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Панюк Т.П. та Павелків К.М. та Коханевич Т.П. (2025) ДОСЛІДЖЕННЯ БРЕНДИНГУ, МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАРКЕТОЛОГІВ ЯК ЧИННИКА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ. Via Economica, 2025 (Вип.10). с. 105-108. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Пелех О.Б. та Юськів Б.М. та Карпчук Н.П. (2025) ПРОЄКТ ЄВРОПЕЙСЬКИЙ АЛЬЯНС КУЛЬТУРНИХ І КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ ЯК ІНСТИТУЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ВПЛИВУ НА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ПРОЦЕСИ В КРЕАТИВНІЙ ЕКОНОМІЦІ ЄС. Via Economica, 2025 (Вип.10). с. 109-118. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Пляшко О.С. та Хомич С.В. (2025) СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ НА ЗАСАДАХ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИТРАТ ТА ОЦІНКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ. Економічний простір, 2025 (№197). с. 204-211.

Побережний А.А. (2025) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ КАТЕГОРІЇ «УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ» В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ. Via Economica, 2025: Вип. 9. с. 89-94. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Подлознюк В.С. та Паламарчук О.С. (2025) РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 458-460.

Поляк К.Ю. та Вальковець А.С. (2025) ХАРАКТЕРНІ РИСИ СУЧАСНОГО БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ. Управління розвитком соціально-економічних систем (Ч.1). с. 431-433.

С

Сидорчук І.А. та Заглинська Л.В. (2025) КОНКУРЕНЦІЯ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 451-453.

Созонюк В.М. та Хомич С.В. (2025) ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КРЕАТИВНІЙ ЕКОНОМІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 460-463.

Х

Хомич С.В. та Пляшко О.С. та Стрільчук Р.М. (2025) КРЕАТИВНА ЕКОНОМІКА В ЕПОХУ ДАНИХ: РОЛЬ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА DATA SCIENCE. Via Economica, 2025 (Вип.10). с. 148-156. ISSN ISSN (PRINT): 2786-8559 ISSN (ONLINE): 2786-8567

Ш

Шкода О.В. та Паламарчук О.С. (2025) РЕФОРМУВАННЯ МОНЕТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ: ПОГЛЯД НА ЄВРОПЕЙСЬКІ ПРАКТИКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 466-467.

Я

Яковенко Р.О. та Панюк Т.П. (2025) ХАРАКТЕРИСТИКА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ВЕЛИКИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА ЙОГО ЗВ’ЯЗОК З КРЕАТИВНОЮ ЕКОНОМІКОЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2025. с. 468-470.

Цей список був створений у Wed Oct 29 05:29:24 2025 EET.