Items where Division is "Кафедра менеджменту" and Year is 2016

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: Б | В | Г | Д | К | Л | М | Н | О | П | С | Т | Ф | Х | Ш | Щ
Number of items: 46.

Б

Берташ Б.М. (2016) СІЛЬСЬКИЙ ТА ЕКОЛОГІЧНИЙ ТУРИЗМ ЯК ПЛАНОМІРНА СКЛАДОВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ ТА ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, pp. 145-152. ISBN 978-617-601-157-6

Берташ Б.М. and Пилипчук Л.П. (2016) РОЗВИТОК СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТА ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ ЯК ПЛАНОМІРНА СКЛАДОВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ БЕРЕЗНІВСЬКОГО РАЙОНУ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. pp. 10-11.

Бобровський А.Л. and Рибачук Т.Л. (2016) НЕОБХІДНІСТЬ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВІТЧИЗНЯНИХ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, pp. 105-114. ISBN 978-617-601-157-6

В

Вершинська О.Б. and Дейнега О.В. (2016) КЕЙС-МЕТОД У ФОРМУВАННІ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). pp. 16-17.

Войтко А.С. and Орлов О.Г. (2016) ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 126-128.

Волошин В.С. and Дейнега О.В. (2016) МАРКЕТИНГОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ЯК ЗАСІБ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОГНОЗУВАННЯ НА РИНКУ ПОСЛУГ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТА ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, pp. 195-200. ISBN 978-617-601-157-6

Г

Гончарук Д.О. and Димченко Н.С. (2016) РОЛЬ ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ В УДОСКОНАЛЕННІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 130-131.

Д

Дейнега І.О. and Кратт О.А. (2016) РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКУ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. pp. 153-155.

Дейнега І.О. and Кратт О.А. (2016) ФОРМИРОВАНИЕ КОМПЛЕКСА МАРКЕТИНГА В ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСЬКОЙ СРЕДЕ НА РЫНКЕ СЕЛЬСКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМА. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, pp. 200-2007. ISBN 978-617-601-157-6

Дейнега О.В. and Почтовюк А.Б. (2016) ПЕРСПЕКТИВИ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ В ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ КРАЇНИ ТА РЕГІОНУ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. pp. 156-158.

Димченко Н.С. (2016) РОЛЬ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 131-132.

Димченко Н.С. (2016) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ТУРИЗМУ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. pp. 181-182.

Димченко Н.С. (2016) ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ТУРИЗМУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, pp. 232-237. ISBN 978-617-601-157-6

Драпата М.Б. and Дейнега І.О. (2016) УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 132-133.

К

Князевич А.О. (2016) ІННОВАЦІЙНА ІНФРАСТРУКТУРА В КОНТЕКСТІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ КРАЇНИ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2016 (Ч. 3). pp. 194-199.

Князевич А.О. (2016) ФОРМИРОВАНИЕ И ФУНКЦИОНИРОВАНИЕ ИННОВАЦИОННОЙ ИНФРАСТРУКТУРЫ УКРАИНЫ. Other. Волинські обереги, Рівне.

Князевич А.О. and Крайчук О.В. (2016) МАТЕМАТИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ МИНИМИЗАЦИИ ДЕФИЦИТНОСТИ ФИНАНСОВОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СУБЪЕКТОВ ИННОВАЦИОННОЙ ИНФРАСТРУКТУРЫ = MATHEMATICAL MODELING OF THE MINIMIZE THE DEFICIENCY OF FINANCIAL PROVISION OF ACTIVITY OF SUBJECTS OF INNOVATIVE INFRASTRUCTURE. Економіка і держава, 2016 (№ 1). pp. 40-43.

Кравчук А.О. and Дейнега І.О. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ БАНКІВСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 135-136.

Кравчук Л.В. and Орлов О.Г. (2016) РІВЕНЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 137-138.

Л

Лабенська Ю.М. and Власюк А.П. (2016) ЯКІСНА ТЕОРІЯ РІЗНИЦЕВИХ РІВНЯНЬ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). p. 15.

Левчишин В. and Дейнега І.О. (2016) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. pp. 49-51.

Левчишин В.О. and Самборський І.О. (2016) КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). p. 140.

Лукомська О.І. (2016) ЗНАЧЕННЯ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ АГРОБІЗНЕСУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, pp. 33-42. ISBN 978-617-601-157-6

М

Марценюк В.В. (2016) МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ У ФОРМУВАННІ ТУРИСТИЧНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. pp. 162-164.

Машта Н.О. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВЕЛОСИПЕДНИХ МАНДРІВОК НА ТЕРИТОРІЇ НАДСЛУЧАНСЬКОГО РЕГІОНАЛЬНОГО ЛАНДШАФТНОГО ПАРКУ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. pp. 170-172.

Машта Н.О. (2016) ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВЕЛОСИПЕДНОГО ТУРИЗМУ НА ТЕРИТОРІЇ НАДСЛУЧАНСЬКОГО РЕГІОНАЛЬНОГО ЛАНДШАФТНОГО ПАРКУ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, pp. 170-176. ISBN 978-617-601-157-6

Машта Н.О. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СОНЯШНИКОВОГО ЛЕЦИТИНУ У ХАРЧОВІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ. Актуальні проблеми теорії і практики експертизи товарів, 2016. pp. 96-100.

Микитин Т.М. (2016) ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОЕКТУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ СТЕЖОК У РЕГІОНАЛЬНИХ ЛАНДШАФТНИХ ПАРКАХ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, pp. 176-180. ISBN 978-617-601-157-6

Мішина Б.І. and Хижнякова Н.О. (2016) УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАДАННЯ ПОСЛУГ ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ» В УМОВАХ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 141-142.

Н

Никончук Ю.Ю. and Рибачук Т.Л. and Бобровський А.Л. (2016) ЩОДО РАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНИХ ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. pp. 140-141.

Нікшич С.М. (2016) РОЗВИТОК СІЛЬСЬКОГО ТУРИЗМУ ЯК СПОСІБ ВІДРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО СЕЛА. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. pp. 65-67.

О

Орлов О.Г. (2016) ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ЗБАЛАНСОВАНОГО РОЗВИТКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 142-145.

П

Пасічко Л.А. and Орлов О.Г. (2016) ЕКОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. pp. 68-69.

Почтовюк О.Б. and Самборський І.О. and Андрощук М.С. (2016) РЕГІОНАЛЬНІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ РИНКУ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, pp. 180-186. ISBN 978-617-601-157-6

С

Сяська О.В. (2016) ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИЧИН ЗРОСТАННЯ ТАРИФІВ НА ПОСЛУГИ ВОДОПОСТАЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 146-147.

Сяська О.В. (2016) ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. pp. 78-80.

Т

Тесленко І.В. and Орлов О.Г. (2016) ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ТА ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ ТА РЕГІОНАХ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. pp. 81-82.

Ф

Фалат І.О. and Нікшич С.М. (2016) ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ З УРАХУВАННЯМ ПОКАЗНИКІВ ЙОГО РИЗИКОВАНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 2). pp. 148-150.

Х

Хижнякова Н.О. (2016) СІЛЬСЬКИЙ ТА ЕКОЛОГІЧНИЙ ТУРИЗМ ЯК СЕКТОРИ „ЗЕЛЕНОЇ” ЕКОНОМІКИ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. pp. 92-94.

Ш

Шершун М.Х. and Микитин Т.М. (2016) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ СТЕЖОК У РЕГІОНАЛЬНИХ ЛАНДШАФТНИХ ПАРКАХ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. pp. 176-177.

Шимко О.В. (2016) ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СПОЖИВЧОГО РИНКУ. Бізнесінформ, 2016 (№ 1). pp. 321-326.

Шимко О.В. (2016) ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД. Бізнесінформ, 2016 (№ 11). pp. 408-413.

Шимко О.В. (2016) ВЛАСНА ТОРГОВА МАРКА ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2016 (Ч. 4). pp. 465-469.

Шимко О.В. and Веретін Л.С. (2016) СІЛЬСЬКИЙ ЗЕЛЕНИЙ ТУРИЗМ ЯК ПЕРСПЕКТИВНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. pp. 98-99.

Щ

Щесюк С.В. (2016) ПРОБЛЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ СФЕРИ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ НА МІСЦЕВОМУ РІВНІ. Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні, 2016. pp. 100-101.

Щесюк С.В. (2016) ПРОБЛЕМАТИЧНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ МІСЦЕВОГО РІВНЯ. In: Перспективи розвитку сільського та екологічного туризму в Україні. О. Зень, Рівне, pp. 71-75. ISBN 978-617-601-157-6

This list was generated on Thu Jul 18 19:51:21 2024 EEST.