Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра менеджменту" та рік: 2021
Вгору на рівень |
Deineha O. та Palamarchuk O. (2021) TRENDS OF MARKETING INNOVATIONS IN THE MARKET OF CONSTRUCTION PRODUCTS. ASEJ, 2021 (№ 3): Vol. 25. с. 5-11. ISSN 2543-411X
Yakymchuk A. та Polishchuk O. та Mykytyn T. (2021) ASSESSMENT OF THE IMPACT OF MACROECONOMIC FACTORS ON WAGE FORMATION IN A MARKET TRANSFORMATION OF UKRAINE’S ECONOMY. In: Determinants of Regional Development : Proceedings of the VIII International Scientific Conference, 21-22 October 2021.
Антонюк І.В. та Хижнякова Н.О. (2021) УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДОСТАВКИ У СУЧАСНИХ УМОВАХ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обгрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 3-4.
Бакай М.В. та Поляк К.Ю. (2021) РОЛЬ ЗНОСУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ У ФІНАНСОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 10-11.
Берташ Б.М. (2021) ЗАКОНОДАВЧО-НОРМАТИВНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНИХ ЗАХОДІВ У ПРИРОДОКОРИСТУВАННІ ТА ОХОРОНІ ДОВКІЛЛЯ. Актуальні проблеми правотворення в сучасній Україні, 2021. с. 256-260.
Бойчак Д.О. та Мединська Т.І. (2021) РОЛЬ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обгрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 5-6.
Волошин В. та Дейнега О.В. та Коханевич Т.П. (2021) НЕВИЗНАЧЕНІСТЬ І РИЗИК У ПРИЙНЯТТІ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ. Маркетингова освіта в Україні, 2021. с. 74-76.
Дейнега І.О. та Бортник Є.І. (2021) СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні, 2021. с. 224-226.
Дейнега І.О. та Коханевич Т.П. (2021) ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. In: Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку, 1 листопада 2021 р., м. Харків.
Дейнега І.О. та Либак І. (2021) СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ У ПРОСУВАННІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ЗАКЛАДОМ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 41-43.
Дейнега І.О. та Трофімчук О. (2021) ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПОСЛУГОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 38-40.
Дейнега І.О. та Черначук Ю.Р. (2021) УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ. Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні, 2021. с. 709-711.
Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2021) ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ БАНКІВ. Інфраструктура ринку, 2021: Вип. 57. с. 57-62. ISSN 2519-2868
Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2021) ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ НА ФОРМУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД. Інфраструктура ринку, 2021: Вип. 55. с. 98-103. ISSN 2519-2868
Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2021) ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ В ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. Інфраструктура ринку, 2021: Вип. 52. с. 83-89. ISSN 2519-2868
Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2021) РОЛЬ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки, 2021. с. 46-48.
Дейнега О.В. та Дейнега І.О. та Коханевич Т.П. (2021) CRM-СИСТЕМИ У ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ. In: Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України, 16-18 грудня 2021 р., м. Хмельницький.
Дейнега О.В. та Коханюк М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 40-41.
Дейнега О.В. та Лобач Т. (2021) ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 43-44.
Кондратюк В.Р. та Шимко О.В. (2021) «ЧОРНА СКРИНЬКА» ПОКУПЦЯ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 133-135.
Коновалова Т.П. та Поляк К.Ю. (2021) ДОХОДИ У ФІНАНСОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 40-41.
Конрнійчук М.Р. та Поляк К.Ю. (2021) ОБОРОТНІ КОШТИ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 42-43.
Коханюк М. та Дейнега І.О. (2021) ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ МІСЦЕВОГО РИНКУ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ ДЛЯ ВЕГЕТАРІАНЦІВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 141-144.
Лобач Т.П. та Дейнега І.О. (2021) ОРГАНІЧНЕ ВИРОБНИЦТВО ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ЦИРКУЛЯРНОЇ ЕКОНОМІКИ У СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ. Проблеми розвитку циркулярної економіки, 2021. с. 159-160.
Лобач Т.П. та Дейнега І.О. (2021) ПРОБЛЕМИ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 56-58.
Машта Н.О. (2021) АЛГОРИТМ ЕКСПЕРТНОГО ТОВАРОЗНАВЧОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ РИНКОВОЇ ВАРТОСТІ ДИТЯЧИХ КОЛЯСОК. Актуальні питання експертної та оціночної діяльності, 2021. с. 34-38.
Машта Н.О. та Харчук М.О. (2021) УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЮ ПОЛІТИКОЮ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ. Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку, 2021. с. 222-225.
Мединська Т.І. (2021) ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 62-65.
Мединська Т.І. (2021) ВПЛИВ ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИХ АСПЕКТІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ДЕРЖАВИ НА ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 58-61.
Мединська Т.І. (2021) ВПЛИВ ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИХ АСПЕКТІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУ КРАЇН ТА ЇХ РЕГІОНІВ НА ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА. Сталий розвиток суспільства : концептуальні та практичні аспекти, 2021. с. 184-188.
Мединська Т.І. (2021) ВПЛИВ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ КРУПНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА РОЗВИТОК ЇХ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 56-57.
Микитин Т.М. та Берташ Б.М. (2021) ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД УПРАВЛІННЯ ОСОБЛИВО ОХОРОННИМИ ТЕРИТОРІЯМИ. Теорія та практика менеджменту, 2021. с. 112-113.
Орлов О.Г. (2021) МОТИВАЦІЇ У МЕНЕДЖМЕНТІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 60-61.
Павлюк І. та Березюк Т.П. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА ОСОБИСТОСТІ МЕТОДАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 84-86.
Пелех О.Б. (2021) НОВІ ПІДХОДИ ДО ТЕОРІЙ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ. Сталий розвиток суспільства : концептуальні та практичні аспекти, 2021. с. 138-142.
Пелех О.Б. (2021) ПРІОРИТЕТНІ ЗАСАДИ СТРУКТУРНОГО РЕГУЛЮВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ. Вісник соціально-економічних досліджень, 2021 (№1): (76). с. 33-45.
Пелех О.Б. (2021) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ ВІД ПОЧАТКУ XXІ CТ. Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії, 2021 (№1): (9). с. 371-385.
Пелех О.Б. (2021) СТРУКТУРНІ ЗМІНИ ЕКСПОРТУ ТА ІМПОРТУ ТОВАРІВ УКРАЇНИ НА ПОЧАТКУ XXІ СТ. Академічний огляд, 2021 (№ 2): (55). с. 79-93.
Полюхович Т.О. та Березюк Т.П. (2021) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 93-96.
Поліщук О.Ю. (2021) ЗАРОБІТНА ПЛАТА ЯК СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА КАТЕГОРІЯ. Потенціал економічного розвитку країни та регіонів: фінансові та інноваційно-інвестиційні аспекти, 2021. с. 11-14.
Поліщук О.Ю. (2021) ПРОБЛЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми розвитку фінансової системи України в умовах інтеграційних та глобалізаційних процесів, 2021. с. 86-88.
Поліщук О.Ю. (2021) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ БІДНОСТІ НАСЕЛЕННЯ. Multidisciplinary academic research and innovation, 2021. с. 162-164.
Примак О.І. та Поляк К.Ю. (2021) УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 65-67.
Радченко А.В. та Орлов О.Г. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 67-69.
Савченко О.Р. (2021) РОЛЬ МЕНЕДЖЕРА В РОЗВИТКУ ПОДІЄВОЇ КУЛЬТУРИ. Філософія подієвої культури: історія та сучасність, 2021. с. 157-159.
Савченко О.Р. та Савченко А.С. (2021) СУЧАСНІ ОБРИСИ МЕНЕДЖМЕНТУ Й АДМІНІСТРУВАННЯ КУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ. Східна Європа: економіка, бізнес та управління, 2021: Вип. 2(92). с. 30-35.
Сяська О.В. (2021) ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ В УМОВАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Сталий розвиток суспільства : концептуальні та практичні аспекти, 2021. с. 45-49.
Харчук М.О. та Мединська Т.І. (2021) ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 84-85.
Хома О.Ю. та Березюк Т.П. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ АКАДЕМІЧНОЇ ПРОКРАСТИНАЦІЇ У СТУДЕНТСЬКОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 122-124.
Цехмйструк О.М. та Сяська О.В. (2021) ОСНОВНІ ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 86-87.
Шершун М. та Микитин Т.М. (2021) УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМИ ПРИРОДНИМИ ПАРКАМИ НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНИХ ТЕРИТОРІЙ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 240-241.
Шимко О.В. (2021) БЕНЧМАРКІНГ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Бізнес Інформ, 2021 (№10). с. 387-392.
Шимко О.В. (2021) ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЦЕНТРІВ НА ОСНОВІ СПОЖИВЧОГО ДОСВІДУ. In: Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації, 27 травня 2021 р., м. Київ, Київський національний торговельно-економічний університет.
Щесюк С.В. (2021) РОЛЬ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ У ФОРМУВАННІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2021. с. 99-101.
Якубовська Н.В. (2021) СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАПИТІВ ДО ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів, 2021. с. 243-245.