Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І." та рік: 2018

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 197.

Іванчук К.О. та Руденко Н.М. (2018) ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ ТРИВОЖНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 72-73.

Ігнатюк Т.В. та Маліновська Н.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО ОВОЛОДІННЯ ПИСЕМНИМ МОВЛЕННЯМ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 73-75.

Александрова С.В. та Руденко В.М. (2018) РОЛЬ ТВОРЧОЇ ГРИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 4-6.

Андрощук А.А. та Павлюк Т.О. (2018) НАРОДНА МАТЕМАТИКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 7-8.

Антонів Л. та Маліновська Н.В. (2018) ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЇ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 5-7.

Базака О.В. та Косарєва О.І. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 7-8.

Базака О.В. та Косарєва О.І. (2018) ОПТИМІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 8-10.

Басюк (Божко) Ю.С. та Горопаха Н.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ДО ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 8-9.

Бачинська Л.П. та Павлюк Т.О. (2018) МУЛЬТФІЛЬМИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ УЯВЛЕНЬ ПРО ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 9-11.

Бачинська Л.П. та Павлюк Т.О. (2018) ФОРМУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ УЯВЛЕНЬ ПРО ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 10-12.

Бичук С.Б. та Горопаха Н.М. (2018) ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ БАТЬКІВ ВИХОВАНЦІВ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 12-13.

Бичук С.Б. та Горопаха Н.М. (2018) ЗНАЧЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМ РОБОТИ З БАТЬКАМИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 12-14.

Близнюк Н.В. та Косарєва Г.М. (2018) ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ УВАГИ В УЧНІВ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 14.

Блищик А.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ОРГАНІЗАЦІЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 14-16.

Блищик А.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 14-15.

Бодейко С.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ВИХОВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВПЕВНЕНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 18-19.

Боднаровська А.І. та Найда Р.Г. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 15-17.

Божук М.Р. та Степанова О.І. (2018) ЛЕКСИЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК СКЛАДОВА МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 19-21.

Бондарук А.О. та Степанова О.І. (2018) РОЛЬ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ У ФОРМУВАННІ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 26-27.

Бондарчук О.В. та Павлюк Т.О. (2018) ЗАСТОСУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 27-28.

Бондарчук О.В. та Павлюк Т.О. (2018) ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 17-18.

Боровець М.Б. та Янцур Л.А. (2018) ОРГАНІЗАЦІЯ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 19-20.

Бурчак К.І. та Руденко В.М. (2018) ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДОВКІЛЛЯ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 20-22.

Василишин С.С. та Горопаха Н.М. (2018) ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ЧЕРГУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 30-32.

Василишин С.С. та Горопаха Н.М. (2018) ЗАСТОСУВАННЯ ЧЕРГУВАНЬ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 22-24.

Висоцька О.В. та Маліновська Н.В. (2018) ДИДАКТИЧНІ ІГРИ У ПІДГОТОВЦІ ДІТЕЙ ДО ЗАСВОЄННЯ ГРАМОТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 32-33.

Войтович О.В. (2018) ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 230-238. ISSN 2411-4553

Войтович О.В. (2018) ЧИННИКИ СТАНОВЛЕННЯ ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 24-25.

Войтович О.В. (2018) ЕМОЦІЙНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У СВІТЛІ ПРОБЛЕМ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 25-27.

Войтюк В.С. та Джеджера К.В. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 27-29.

Гаврилюк М.В. та Джеджера К.В. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРОГО ВІКУ У ДНЗ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 37-39.

Гаврилюк М.В. та Джеджера К.В. (2018) ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ ДІТЕЙ СТАРШОГО ВІКУ ЯК ЗАВДАННЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 30-32.

Гаврилюк О.О. та Горопаха Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ПІЗНАННЯ ПРИРОДИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 39-41.

Гаврилюк О.О. та Горопаха Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ПРИРОДИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 29-30.

Галайчук М.В. та Горопаха Н.М. (2018) ПРОБЛЕМНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 41-43.

Гелюта В.В. та Джеджера К.В. (2018) ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ЯК ОСНОВА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ МОДЕЛІ ВИХОВАТЕЛЯ ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 32-33.

Гмерніцька Л.Я. та Джеджера К.В. (2018) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 47-49.

Годунок Я.В. та Горопаха Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ДРУЖНІХ СТОСУНКІВ ДОШКІЛЬНИКІВ У КОЛЕКТИВНІЙ ПРАЦІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 38-39.

Годунок Я.В. та Горопаха Н.М. (2018) ВПЛИВ УЧАСТІ В КОЛЕКТИВНІЙ ПРАЦІ НА ФОРМУВАННЯ ДРУЖНІХ СТОСУНКІВ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018. с. 40-41.

Гордійчук А.С. та Руденко Н.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РДА. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 41-42.

Горопаха Н.М. (2018) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 84-93. ISSN 2411-4553

Гречун І.П. та Маліновська Н.В. (2018) РОЗВИТОК СЛОВЕСНОЇ ТВОРЧОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 49-50.

Гречун І.П. та Маліновська Н.В. (2018) РОЗВИТОК СЛОВЕСНОЇ ТВОРЧОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 42-44.

Груша В. та Козлюк О.А. (2018) ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ВАЛЕОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 53-54.

Груша В.O. та Козлюк О.А. (2018) ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ ЯК ФОРМА ВАЛЕОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 44-45.

Губеня А.О. та Маліновська Н.В. (2018) ОПИС-ОСНОВА ЗВ'ЯЗНОЇ РОЗПОВІДІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 54-55.

Губеня А.О. та Маліновська Н.В. (2018) ОПИС – ОСНОВА ЗВ’ЯЗНОЇ РОЗПОВІДІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 54-55.

Гілянчук В.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 35-36.

Давидюк І.А. та Степанова О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 56-57.

Давидюк І.А. та Степанова О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 46-48.

Давидюк Т.В. та Козлюк О.А. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ІГОР-ГОЛОВОЛОМОК У РОЗУМОВОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 57-58.

Давидюк Т.В. та Козлюк О.А. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ІГОР-ГОЛОВОЛОМОК У ФОРМУВАННІ УМІНЬ І НАВИЧОК РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 48-50.

Данилюк О.В. та Джеджера К.В. (2018) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ЗАЛУЧЕННЯ ДО ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 50-51.

Данчук О.І. та Павлюк Т.О. (2018) РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ГІПЕРАКТИВНИХ ДІТЕЙ-ЛОГОПАТІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 51-53.

Дахнова І.М. та Козлюк О.А. (2018) МУЛЬТФІЛЬМИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОРАЛЬНИХ ПОЧУТТІВ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 53-54.

Дембовська Ю.О. та Косарєва О.І. (2018) КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 55-56.

Демянюк О.Б. та Косарєва О.І. (2018) ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕРЦЕПЦІЇ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ (ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ). Психологічний часопис, 2018 (№4): Вип. 14. с. 54-66. ISSN 2114-004Х, 2114-0023

Денисюк І.О. та Косарєва Г.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВИХ ІГОР. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 58-59.

Джеджера К.В. (2018) НАВЧАЛЬНИЙ КУРС «ВСТУП ДО СПЕЦІАЛЬНОСТІ» ЯК ЗАСІБ ДИДАКТИЧНОЇ АДАПТАЦІЇ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 94-107. ISSN 2411-4553

Димарчук Л.В. та Горопаха Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІНТЕРЕСУ ДО МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 59-60.

Димарчук Л.В. та Горопаха Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО МАТЕМАТИКИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 56-58.

Дичківська І.М. (2018) НАУКОВО-МЕТОДИЧНА СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 62-74. ISSN 2411-4553

Дичківська І.М. та Горопаха Н.М. та Козлюк О.А. та Косарєва О.І. та Маліновська Н.В. та Павлюк Т.О. та Руденко Н.М. та Степанова О.І. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) Дослідницька робота студентів. [Навчальні матеріали]

Дравецька О.М. та Козлюк О.А. (2018) НАРОДНА РУХЛИВА ГРА ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ПОЧАТКОВИХ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 63-64.

Дравецька О.М. та Козлюк О.А. (2018) ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ГРИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 61-62.

Дубницька Н. та Козлюк О.А. (2018) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ РОБОТИ З КАЗКОЮ НА МУЗИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 62-64.

Дутчак Т.І. та Руденко Н.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ДНЗ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 64-65.

Дутчак Т.І. та Руденко Н.М. (2018) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 64-65.

Дікал Н.Ю. та Павлюк Т.О. (2018) ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (вип.1). с. 58-59.

Дікал Н.Ю. та Павлюк Т.О. (2018) ФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ЗАВДАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 59-60.

Жовнір А.О. та Маліновська Н.В. (2018) ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ЯК ЦІННІСТЬ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 67-68.

Жовнір А.О. та Маліновська Н.В. (2018) ВИХОВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ДОШКІЛЬНИКІВ У СІМ’Ї. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 65-66.

Захарчук Н.П. та Маліновська Н.В. (2018) ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 71-72.

Захарчук Н.П. та Маліновська Н.В. (2018) ФОРМУВАННЯ ВИРАЗНОСТІ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНИХ ІГОР. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 66-68.

Зелінська К. та Козлюк О.А. (2018) ФОРМУВАННЯ ЦІЛІСНОЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ В ПРОЦЕСІ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 72-74.

Зелінська К.М. та Козлюк О.А. (2018) ЗМІСТ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ЦІЛІСНОГО ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ У ПРОЦЕСІ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 68-70.

Зозуля О.І. та Косарєва О.І. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 70-72.

Кардаш Н.О. та Косарєва О.І. (2018) РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ- ЛОГОПАТІВ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 75-76.

Кидюк В.М. та Маліновська Н.В. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АКТИВІЗАЦІЇ РУХОВОГО РЕЖИМУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 76-78.

Кидюк В.М. та Маліновська Н.В. (2018) ОРГАНІЗАЦІЯ РАЦІОНАЛЬНОГО РУХОВОГО РЕЖИМУ ДІТЕЙ 5-6 РОКІВ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 77-78.

Кирилюк І.В. та Янцур Л.А. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ПРИЙОМІВ У НАВЧАННІ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ РІЗНОВІКОВОЇ ГРУПИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018. с. 78-79.

Кичурчак Н.В. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ВПЛИВ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 80-81.

Ковалевич О.П. та Янцур Л.А. (2018) СВЯТА І РОЗВАГИ ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ТРАДИЦІЯМИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 82-84.

Коваль Ю.Л. та Янцур Л.А. (2018) ПЕРСПЕКТИВНІСТЬ І НАСТУПНІСТЬ У РОБОТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ (ШКОЛА-ДИТЯЧИЙ САДОК) У ФОРМУВАННІ ХУДОЖНЬО-ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 81-82.

Ковальчук Т.В. та Горопаха Н.М. (2018) ПОГЛЯДИ М. МОНТЕССОРІ НА РОЛЬ ПРИРОДИ У ВИХОВАННІ ДИТИНИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 86-87.

Ковальчук Т.В. та Горопаха Н.М. (2018) «ЕКОЛОГІЧНА СТЕЖИНА»-ЕКОЛОГО-РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ В ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 88-89.

Ковальчук Ю. та Горопаха Н.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ГРОМАДСЬКИХ МІСЦЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 82-83.

Ковальчук Ю.О. та Горопаха Н.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ, СПРЯМОВАНОЇ НА ЗАСВОЄННЯ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ У ГРОМАДСЬКИХ МІСЦЯХ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 84-86.

Козак М.В. та Косарєва О.І. (2018) ВПЛИВ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ НА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 89-91.

Козак М.В. та Косарєва О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПРОЦЕСІ ЇХ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 91-92.

Козачук О.Б. та Павлюк Т.О. (2018) ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 92-94.

Козлюк О.А. (2018) СВІТ ДИТИНСТВА В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Т.ПОНІМАНСЬКОЇ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 134-140. ISSN 2411-4553

Козік Т.І. та Степанова О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ МОВЛЕННЯ ОПИСОВОГО ТИПУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 94-95.

Компан Б.В. та Косарєва О.І. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 83-84.

Компан Б.В. та Косарєва О.І. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 95-97.

Корнійчук І.С. та Козлюк О.А. (2018) ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ СПРАВЕДЛИВОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 97-99.

Корчак В.В. та Павлюк Т.О. (2018) ЗАНЯТТЯ З МАТЕМАТИКИ ЯК ЕФЕКТИВНА ФОРМА РОБОТИ З СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 99-100.

Косарєва Г.М. (2018) ПРОБЛЕМА ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 140-147. ISSN 2411-4553

Косарєва Г.М. та Руденко Н.М. (2018) АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПОВЕДІНКОВОГО КОМПОНЕНТА ТОЛЕРАНТНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2018 (Вип.24): Ч.1. с. 138-143. ISSN 2309-9763

Косарєва Г.М. та Руденко Н.М. та Степанова О.І. (2018) Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Логопедія». [Навчальні матеріали]

Косарєва О.І. (2018) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СУТНІСТЬ ВЗАЄМИН БАТЬКІВ ТА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 114-123. ISSN 2411-4553

Крижановська Н.А. та Горопаха Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 88-90.

Крупенко В.В. та Руденко Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ КОНФІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 103-105.

Кулішова О.В. та Руденко Н.М. (2018) ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГАМИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 90-91.

Кулішова О.В. та Руденко Н.М. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 105-106.

Кухновець Л.П. та Руденко В.М. (2018) ГОТОВНІСТЬ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ВАЖЛИВА ПРОФЕСІЙНА ЯКІСТЬ ПЕДАГОГА. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 106-107.

Куцюк Ю.В. та Павлюк Т.О. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 107-108.

Кушнір Л.Ю. та Косарєва О.І. (2018) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 109-110.

Кіряк Т.І. та Руденко В.М. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ В ПЕРІОД АДАПТАЦІЇ ДО ДИТЯЧОГО САДКА. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 81-82.

Левчук О.В. та Павлюк Т.О. (2018) РОЛЬ ТА МІСЦЕ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ У ФОРМУВАННІ ПОНЯТТЯ ПРО МНОЖИНУ У ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 99-100.

Левчук О.В. та Павлюк Т.О. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО МНОЖИНУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 112-114.

Левчунь Н.П. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) НАРОДОЗНАВСТВО ЯК ЗАСІБ СТАНОВЛЕННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 100-101.

Ливицький Б.О. та Косарєва Г.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДО ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 101-102.

Лопачук Т.А. та Козлюк О.А. (2018) РОЛЬ ТА МІСЦЕ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ВИХОВАННІ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЛЮБОВІ ДО УКРАЇНИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 115-117.

Люшин С.Ю. та Косарєва Г.М. (2018) ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ КАЗКИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 117-119.

Ляшук А.В. та Косарєва О.І. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ЧУЙНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 119-120.

Маліновська Н.В. (2018) АКТУАЛІЗАЦІЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 186-192.

Маліновська Н.В. (2018) ФОРМУВАННЯ ПОЕТИЧНО-ЕМОЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 165-171. ISSN 2411-4553

Маліновська Н.В. (2018) Виховання відповідального ставлення до довкілля у старших дошкільників. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2018 (2): 20. с. 84-89.

Малініч І.С. та Маліновська Н.В. (2018) СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ ВИХОВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДОВКІЛЛЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 105-106.

Малініч І.С. та Маліновська Н.В. (2018) ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДОВКІЛЛЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 120-122.

Марковець Н.А. та Джеджера К.В. (2018) СУТНІСТЬ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 122-123.

Марчук Г.В. (2018) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДОШКІЛЬНИКІВ В СВІТЛІ ПОГЛЯДІВ Т.І.ПОНІМАНСЬКОЇ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 276-285. ISSN 2411-4553

Мельничук А.В. та Косарєва Г.М. (2018) ПЕДАГОГІЧНА ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 108-110.

Миколаюк М.М. та Маліновська Н.В. (2018) РОЗПОВІДЬ-РОЗДУМ ЯК ТИП ЗВ'ЯЗНОГО МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 125-126.

Миронець І.В. та Козлюк О.А. (2018) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ НОРМ ПОВЕДІНКИ В УМОВАХ СПІВПРАЦІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І СІМ’Ї. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 114-115.

Миронець І.В. та Козлюк О.А. (2018) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ НОРМ ПОВЕДІНКИ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 126-127.

Мулик Д.В. та Степанова О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ ЕКСПРЕСИВНОЇ ЛЕКСИКИ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ КАЗКИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 115-117.

Мурашко Л.О. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ВИХОВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ КАЗКИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 127-129.

Муштук С.Ю. та Дичківська І.М. (2018) ВИХОВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ЗАНЯТЬ З ФІЗКУЛЬТУРИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 129-131.

Нездюр А.В. та Маліновська Н.В. (2018) ВИКОРИСТАННЯ МОДЕЛЮВАННЯ В РОБОТІ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 131-132.

Ожелевська Д.О. та Степанова О.І. (2018) ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ ЗАСОБАМИ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 117-118.

Ожелевська Д.О. та Степанова О.І. (2018) РОЗВИТОК СЛОВНИКА ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ ЗАСОБАМИ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 135-136.

Осіюк А.С. та Степанова О.І. (2018) ОСОБЛИВОСТІ КОРИГУВАННЯ ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА: ГЕНЕЗА НАУКОВИХ ПОГЛЯДІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 119-120.

Павельчук А.С. та Руденко В.М. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ДЕРЖАВНІ СИМВОЛИ УКРАЇНИ У ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 120-121.

Павлюк Т.О. (2018) ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ НАРОДНОЇ МАТЕМАТИКИ В СУЧАСНИХ ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 181-189. ISSN 2411-4553

Панасюк К.А. та Степанова О.І. (2018) РОЛЬ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В НАВЧАННІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ТВОРЧОГО РОЗПОВІДАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 136-137.

Панасюк П.О. та Степанова О.І. (2018) CИСТЕМА РОБОТИ, СПРЯМОВАНА НА ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 137-139.

Панчук С.І. та Степанова О.І. (2018) ВПЛИВ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ІГРИ НА РОЗВИТОК НАОЧНО-ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 124-125.

Панчук С.І. та Степанова О.І. (2018) ЕФЕКТИВНІСТЬ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ НАОЧНО-ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 139-141.

Парфенюк І.Ю. та Маліновська Н.В. (2018) ОЦІННО-ЕТИЧНІ СУДЖЕННЯ ЯК СКЛАДНИК ОЦІННО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 141-142.

Пасічник Ю.В. та Степанова О.І. (2018) КРИТЕРІЇ ОВОЛОДІННЯ НАВИЧКАМИ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 125-127.

Пилипець А.А. та Косарєва О.І. (2018) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 143-145.

Подйом О.І. та Джеджера К.В. (2018) ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО ЯК ЗАСІБ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 147-148.

Почтарук О.О. та Косарєва О.І. (2018) РОЛЬ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВИХ ІГОР У ФОРМУВАННІ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 134-135.

Почтарук Ю.О. та Горопаха Н.М. (2018) ВИХОВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ ДОШКІЛЬНИКІВ В ІГРАХ З НАРОДНИМИ ІГРАШКАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 135-136.

Прозапас І.Р. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРУ У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 149-150.

Пунько Ж.С. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ВИХОВАННЯ ГУМАННОГО СТАВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ОДНОЛІТКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 138-139.

Равлик О.В. та Козлюк О.А. (2018) ДО ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 141-142.

Романцова Ю.В. та Найда Р.Г. (2018) ВИХОВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ТРУДОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 152-154.

Романюк Г.А. та Павлюк Т.О. (2018) НАРОДНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЛІЧБИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 154-155.

Руденко Н.М. та Федорова Н.В. (2018) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У СФЕРІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 185-194. ISSN 2411-4553

Савостьянова В.М. та Козлюк О.А. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ГЕРОЇЧНІ ПРОФЕСІЇ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 147.

Савостьянова В.М. та Козлюк О.А. (2018) ОСОБЛИВОСТІ УЯВЛЕНЬ ПРО СУЧАСНІ ПРОФЕСІЇ ДОРОСЛИХ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 156-157.

Савчук С.Ю. та Маліновська Н.В. (2018) ОЦІННО-ЕТИЧНІ СУДЖЕННЯ У СТРУКТУРІ ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 150-152.

Салука Н.М. та Павлюк Т.О. (2018) КОМП’ЮТЕР ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 152-154.

Сахарчук І.В. та Джеджера К.В. (2018) ВИХОВНІ ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ МОРАЛЬНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 154-156.

Семенюк М.М. та Косарєва Г.М. (2018) СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 157-159.

Семенюк Н.С. та Найда Р.Г. (2018) ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ОСОБИСТОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА У ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 159-160.

Сень М.В. та Павлюк Т.О. (2018) ФЕНОМЕН УКРАЇНСЬКОЇ КОЗАЦЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ В УКРАЇНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 157-159.

Сищук Н.О. та Джеджера К.В. (2018) ПЕДАГОГІЧНА ЦІННІСТЬ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ У ВИХОВАННІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 160-161.

Соловей Д.А. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ВИХОВАННЯ ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 163-164.

Стачинська О.В. та Степанова О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗАСОБАМИ СПІЛКУВАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 166-167.

Степанова О.І. (2018) МОДИФІКАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ ЯК ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ГУМАНІЗАЦІЇ ВИХОВАННЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ ТАМАРИ ПОНІМАНСЬКОЇ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 214-221. ISSN 2411-4553

Степанова О.І. (2018) МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНЦІЯ В КОНТЕКСТІ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ. Теоретична і дидактична філологія, 2018 (Вип.28). с. 140-147.

Стецюк А.І. та Руденко Н.М. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 168-170.

Сюрвасева К.С. та Горопаха Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ У ДІТЕЙ ЧЕРЕЗ ВЗАЄМОДІЮ З СЮЖЕТНОЮ ІГРАШКОЮ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 172-173.

Сімончук А.В. та Найда Р.Г. (2018) РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 161-162.

Таргоній А.Ю. та Руденко Н.М. (2018) АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ГУМАННИХ СТОСУНКІВ МІЖ ХЛОПЧИКАМИ І ДІВЧАТКАМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 170-172.

Теслюк М.-Р.І. та Павлюк Т.О. (2018) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ САМООСВІТИ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 173-174.

Трачук М.В. (2018) ВЗАЄМОДІЯ ЛОГОПЕДА З ВИХОВАТЕЛЯМИ ТА БАТЬКАМИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ З МЕТОЮ ПРОФІЛАКТИКИ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У МОЛОДШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 175-176.

Федорова Н.В. (2018) СУТНІСТЬ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ЛОГОПЕДА. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 285-294. ISSN 2411-4553

Федорова Н.В. (2018) ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІЧНА ПОЗИЦІЯ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ЯК ЦІННІСНО-СМИСЛОВА ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Освіта осіб з особливими потребами: виклики сьогодення, 2018. с. 164-168.

Федорова Н.В. (2018) ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ КОГНІТИВНОГО КОМПОНЕНТА ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ. Збірник наукових праць "Педагогічні науки", 2018. с. 192-198. ISSN 2413-1865

Федорова Н.В. (2018) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЛОГОПЕДАВ УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка, 2018 (Вип.10). с. 110-122. ISSN 2410-2075

Фомчук М.Ю. та Степанова О.І. (2018) ВПЛИВ РОДИННО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 182-183.

Форсюк О.С. та Горопаха Н.М. (2018) ОЗНАЙОМЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ КОСМОСУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 177-178.

Цибульська М.В. та Джеджера К.В. (2018) ВЗАЄМОДІЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І СІМ’Ї З ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 188-190.

Цинко К.Б. та Косарєва О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ «Я» У ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 178-180.

Черняк Л.Л. та Маліновська Н.В. (2018) ДИДАКТИЧНА КАРТИНА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 180-181.

Чорнобай І.А. та Маліновська Н.В. (2018) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 195-196.

Чорнобай І.О. та Маліновська Н.В. (2018) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ АСПЕКТ РЕАЛІЗАЦІЇ БАЗОВОГО КОМПОНЕНТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 181-183.

Чучак К.О. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ПІДГОТОВКА ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 185-187.

Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ІДЕЇ ТАМАРИ ПОНІМАНСЬКОЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ДО ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 189-195. ISSN 2411-4553

Шадюк (Падалка) О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ПОЕТИЧНОГО СЛОВА. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка, 2018 (Вип.10). с. 171-177.

Шадюк (Падалка) О.І. та Мусійчук Т.А. (2018) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 136-138.

Швець Н.М. та Павлюк Т.О. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ БЕРЕЖЛИВОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 187-188.

Шикула З.О. та Косарєва Г.М. (2018) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 202-203.

Шумік Л.С. та Дичківська І.М. (2018) ВЗАЄМОДІЯ ДИТИНИ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ І ДОРОСЛОГО В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 188-189.

Шустакова Д.В. та Косарєва О.І. (2018) ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ СВІТУ У ДИТИНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 205-208.

Юрим О.М. та Руденко В.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 190-191.

Юрчук О.І. (2018) МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ РУХОВОГО РЕЖИМУ В ДНЗ. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна", 2018 (1 (15)). с. 58-63.

Юрчук О.І. (2018) СФОРМОВАНІСТЬ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ РУХОВОГО РЕЖИМУ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Нова педагогічна думка, 2018 (3): 95. с. 88-92. ISSN 2520-6427

Юрчук О.І. (2018) ЗАСТОСУВАННЯ ДІЛОВОЇ ГРИ ЯК ІННОВАЦІЙНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКIЛЬНОЇ ОСВІТИ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 303-312. ISSN 2411-4553

Яковець Ю.Е. та Горопаха Н.М. (2018) МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ФРЕБЕЛІВСЬКОЇ СИСТЕМИ ВИХОВАННЯ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 191-193.

Янцур Л.А. (2018) РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ ГУМАНІЗАЦІЇ В НАВЧАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ ОБРАЗОТВОРЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 267-276. ISSN 2411-4553

Ячменник Р.О. та Дичківська І.М. (2018) РОЗВИТОК ДОПИТЛИВОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 193-194.

Цей список був створений у Sun Dec 22 18:01:56 2024 EET.