Items where Division is "Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти" and Year is 2016

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: S | І | Б | В | Г | Д | З | К | Л | М | П | С | Т | У | Ф | Ц | Ч | Ш | Ю | Я
Number of items: 74.

S

Soichuk R. (2016) THE WAYS OF NATIONAL SELF-ASSERTION IN SCHOOL YOUTH. Knowledge. Education. Law. Management, 2016 (№1): (13). pp. 183-187. ISSN 2353-8406

І

Іскра Л.В. (2016) ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА ВИКЛАДАЧА В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ВИМОГ. Професійний розвиток педагога, 2016. pp. 58-67.

Б

Бабяр А.А. and Усач Л.В. (2016) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СПІВРОБІТНИЦТВА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З БАТЬКАМИ УЧНІВ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 48-51.

Басараба Д.В. and Усач Л.В. (2016) ВПЛИВ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З БАТЬКАМИ УЧНІВ НА ХІД НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 52-55.

Бецель О.В. and Бричок С.Б. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). pp. 7-9.

Бондарчук І.В. and Усач Л.В. (2016) МЕТОДИЧНА РОБОТА, ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 58-61.

Боровець О.В. (2016) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 82-89. ISSN 2411-4553

Боровець О.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ У ДИДАКТИЧНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗ. Професійний розвиток педагога, 2016. pp. 47-51.

Бричок С.Б. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ І ПОЄДНАННЯ ІКТ ТА ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 96-106. ISSN 2411-4553

Бричок С.Б. (2016) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА У РОБОТІ КУРАТОРА СТУДЕНТСЬКОЇ ГРУПИ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 82-89. ISSN 2411-4553

Бричок С.Б. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ». Професійний розвиток педагога, 2016. pp. 4-8.

В

Велесик В.С. and Боровець О.В. (2016) ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО УРОКУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 66-68.

Веремчук А.П. (2016) КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ВНЗ. Професійний розвиток педагога, 2016. pp. 51-55.

Г

Гаврилович М.О. and Колупаєва Т.Є. (2016) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 228-231.

Галушко Д.В. and Усач Л.В. (2016) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 8-11.

Гамера О.А. and Бричок Б.П. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). pp. 22-24.

Гомон А.О. and Боровець О.В. (2016) ЗАСТОСУВАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОЦІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 68-70.

Гривіцька Р.В. and Міщеня О.М. (2016) СИСТЕМА ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 11-15.

Гудовсек О.А. (2016) ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 150-156. ISSN 2411-4553

Гудовсек О.А. (2016) ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ СВІТЛАНИ ЛОГАЧЕВСЬКОЇ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). pp. 108-114. ISSN 2411-4553

Гудовсек О.А. (2016) АРТПЕДАГОГІКА ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Професійний розвиток педагога, 2016. pp. 11-14.

Гуранець Н.А. and Бричок С.Б. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ Г. СПЕНСЕРА В КОНТЕКСТІ ПРІОРИТЕТІВ ОСВІТИ ХХ СТ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 15-18.

Д

Дацька І.І. and Яковишина Т.В. (2016) ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 235-239.

Дем'янчук Н.В. and Усач Л.В. (2016) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗГЛЯДУ УРОКУ ЯК СКЛАДНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ТА НЕОБХІДНОСТІ ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ ДО НЬОГО. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 71-73.

З

Зарачна А.В. and Гудовсек О.А. (2016) СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «САМОСТІЙНА РОБОТА» В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 183-185.

К

Карпо В.Ю. and Колупаєва Т.Є. (2016) ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 73-76.

Коваль О.В. and Яковишина Т.В. (2016) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОСВІТА ЯК ВАЖЛИВИЙ НАПРЯМ ВЗАЄМОДІЇ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 76-81.

Ковальчук І.В. and Усач Л.В. (2016) АКТИВНІ ФОРМИ І МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ПРАКТИЦІ СУЧАСНИХ ПОЧАТКОВИХ ШКІЛ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 81-86.

Козік О.Я. and Гудовсек О.А. (2016) ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 22-24.

Колупаєва Т.Є. (2016) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 90-93. ISSN 2518-7503

Колупаєва Т.Є. (2016) ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 157-168. ISSN 2411-4553

Колупаєва Т.Є. (2016) ОРГАНІЗАЦІЯ ТА АКТИВІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ВНЗ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Професійний розвиток педагога, 2016. pp. 67-72.

Кравчик Н.О. and Бричок Б.П. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). pp. 56-57.

Крупенко О.І. and Усач Л.В. (2016) ОСНОВИ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 190-193.

Кухновець Л.І. and Усач Л.В. (2016) РЕАЛІЗАЦІЯ ПОЗАУРОЧНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 97-100.

Кучер І.А. and Гудовсек О.А. (2016) ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ У ПОЧАТКОВИХ ШКОЛАХ ЗА КОРДОНОМ (НА ПРИКЛАДІ ЯПОНІЇ). Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 246-249.

Кіяк М.М. and Бричок Б.П. (2016) ЯКІВ ФЕОФАНОВИЧ ЧЕПІГА ПРО ІДЕАЛ УЧИТЕЛЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). pp. 47-49.

Л

Лисюк Т.М. and Боровець О.В. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). pp. 67-68.

М

Мариніна І.В. and Гудовсек О.А. (2016) ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 193-195.

Мельник М.В. and Колупаєва Т.Є. (2016) ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ ІМІДЖ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 32-36.

Мельник О.О. and Усач Л.В. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ КОНФЛІКТИ, ЇХ ВИНИКНЕННЯ ТА РОЗВ’ЯЗАННЯ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 196-199.

Мельничук І.І. and Усач Л.В. (2016) СТРУКТУРА ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 249-252.

Могилевська С.Р. and Іскра Л.В. (2016) ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ЦІЛЕСПРЯМОВАНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 104-108.

Міщеня О.М. and Третяк О.М. (2016) ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професійний розвиток педагога, 2016. pp. 74-78.

П

Панасюк О.М. and Усач Л.В. (2016) ТЕОРЕТИКО–МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 118-121.

С

Сайко М.В. and Колупаєва Т.Є. (2016) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ГУВЕРНЕРСТВА В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 208-212.

Сичик К.А. and Коваль Г.П. (2016) ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ В СТРУКТУРІ УРОКУ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 138-143.

Смеречанська А.І. and Бричок Б.П. (2016) ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА В. СУХОМЛИНСЬКОГО У КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ ХХ СТ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). pp. 107-108.

Сойчук Р.Л. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Інноватика у вихованні, 2016: Вип. 3. pp. 146-155. ISSN 2411-4553

Сойчук Р.Л. (2016) ТЕХНОЛОГІЯ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ З ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Нова педагогічна думка, 2016 (№ 1): (85). pp. 96-101. ISSN 2520-6427

Сойчук Р.Л. (2016) ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ДЕФІНІЦІЙ У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Нова педагогічна думка, 2016 (№ 4): (88). pp. 55-58. ISSN 2520-6427

Соломко І.А. and Міщеня О.М. (2016) СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТЬ "САМОРОЗВИТОК" ТА "ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК" ОСОБИСТОСТІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 212-215.

Страшівська С.І. and Усач Л.В. (2016) СУЧАСНА СТРУКТУРА І ФУНКЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 40-44.

Т

Тимощук А.А. and Шевців З.М. (2016) ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ В. СУХОМЛИНСЬКОГО В КОНТЕКСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 216-219.

У

Усач Л.В. (2016) УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА В ПОГЛЯДАХ ПРОВІДНИХ ДІЯЧІВ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.14): (57). pp. 14-18.

Усач Л.В. (2016) НАЦІОНАЛЬНО СПРЯМОВАНА САМООСВІТА СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ. Професійний розвиток педагога, 2016. pp. 78-90.

Ф

Фещук І.Д. and Бричок С.Б. (2016) ПЕДАГОГІЗАЦІЯ БАТЬКІВ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). pp. 120-123.

Ц

Царук О.А. and Бричок Б.П. (2016) ПОЧАТКОВА ШКОЛА І СІМ’Я: ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). pp. 125-126.

Цісарук О.Е. and Колупаєва Т.Є. (2016) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 167-170.

Ч

Чичелюк А.І. and Бричок Б.П. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). pp. 130-131.

Ш

Шевців З.М. (2016) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): (56), ч. 1. pp. 152-155.

Шевців З.М. (2016) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Професійний розвиток педагога, 2016. pp. 96-100.

Шевців З.М. (2016) МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2016 (№ 3): (87). pp. 96-99. ISSN 2520-6427

Шевців З.М. (2016) ОЗДОРОВЧІ ВПРАВИ ЯК ЗАСІБ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ НА УРОКАХ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). pp. 181-186.

Шевців З.М. (2016) МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2016 (№ 4): (88). pp. 47-50. ISSN 2520-6427

Шевців З.М. (2016) КОНЦЕПЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОИХ КЛАСІВ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Збірник наукових праць Херсонського державного університету, 2016 (Т. 3): Вип.LXXIV. pp. 117-122.

Шевців З.М. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ФОРМУВАННІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ШКОЛІ. Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: реалії і перспективи, 2016. pp. 47-49.

Шевців З.М. (2016) ДІВГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Збірник наукових праць Херсонського державного університету, 2016 (Т. 2): Вип.LXXІІІ. pp. 127-132.

Шевчук Ю.О. and Усач Л.В. (2016) ПЕРСПЕКТИВИ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 260-263.

Штаєр О.В. and Яковишина Т.В. (2016) ДО ПИТАННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ “ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА”. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 44-48.

Шульгун М.В. and Міщеня О.М. (2016) ПЕДАГОГІЧНА ЕТИКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 263-267.

Ю

Юрим Г.П. and Третяк О.М. (2016) ОСОБЛИВОСТІ ПРЕДМЕТНО-ГУРТКОВОЇ РОБОТИ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 267-271.

Я

Яворська І.Ю. and Усач Л.В. (2016) ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 271-274.

Яковишина Т.В. (2016) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ ТВОРЧОСТІ. Професійний розвиток педагога, 2016. pp. 43-47.

This list was generated on Thu May 30 03:00:08 2024 EEST.