Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2018
Вгору на рівень |
І
Івашкевич Е.Е. (2018) ПОШУК ВІДПОВІДНОСТІ ЛЕКСИЧНОЇ ОДИНИЦІ ЯК ЗАПОРУКА АДЕКВАТНОГО ПЕРЕКЛАДУ ФАХІВЦЕМ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства, 2018. с. 45-54.
Б
Безлюдна В.І. та Осьмак Л.П. (2018) ДИСПОЗИЦІЙНА ДЕТЕРМІНАЦІЯ НЕПРОДУКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МІЖ ДІТЬМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 22-28. ISSN 2518-7503
Бенещук Анюта та Созонюк О.С. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 12-14.
Березюк Т.П. (2018) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ В УМОВАХ ВЗО. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 28-35. ISSN 2518-7503
Березюк Т.П. (2018) МЕТОДОЛОГІЯ КОМПЛЕКСНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ В УМОВАХ ВНЗ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). с. 24-31. ISSN 2518-7503
Березюк Т.П. (2018) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ТА ПРОФЕСІЙНО-УПРАВЛІНСЬКОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ МЕНЕДЖЕРІВ. Практична психологія у сучасному вимірі, 2018. с. 38-40.
Березюк Т.П. (2018) ПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ. Нова педагогічна думка, 2018 (№ 4): (96). с. 80-84. ISSN 2520-6427
Берестень Тетяна та Кулакова Л.М. (2018) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СЕРЕДОВИЩА НА ФОРМУВАННЯ ПОВЕДІНКИ ДЕВІАНТНОГО ПІДЛІТКА. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 14-16.
Бігунов Д.О. (2018) МОВЛЕННЄВА ПОВЕДІНКА ОСОБИСТОСТІ: КОМУНІКАТИВНІ СТРАТЕГІЇ ТА ТАКТИКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). с. 31-37. ISSN 2518-7503
Г
Горбова Анна та Луцик Г.О. (2018) ЗМІСТ ПОНЯТТЯ «ЖИТТЄВА ПЕРСПЕКТИВА». Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 33-35.
Гордійчук Оксана та Безлюдна В.І. (2018) ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ У МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 35-39.
Д
Дерев'янко Н.З. (2018) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 42-46. ISSN 2518-7503
Джеджера О.В. (2018) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ШЛЯХ ОПТИМІЗАЦІЇ ПЕРЕЖИВАНЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ З ПРИВОДУ НАВЧАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 47-53. ISSN 2518-7503
К
Карпова А.В. (2018) СОЦІАЛІЗАЦІЯ ПІДЛІТКІВ В СЕРЕДОВИЩІ МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 66-70. ISSN 2518-7503
Карпік Оксана та Кулакова Л.М. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ПЕДАГОГАМИ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 44-46.
Корчакова Вікторія та Безлюдна В.І. (2018) СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА СПОЖИВАЧА. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 48-51.
Корчакова Н.В. (2018) СТИМУЛЮВАННЯ ПРОСОЦІАЛЬНИХ ТЕНДЕНЦІЙ ОСОБИСТОСТІ У ПЕРІОДИ ДИТИНСТВА ТА ПІДЛІТКОВОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). с. 78-84. ISSN 2518-7503
Корчакова Н.В. та Ковбаса А.Р. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ФЕНОМЕНУ ПРОКРАСТИНАЦІЇ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 75-81. ISSN 2518-7503
Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 81-86. ISSN 2518-7503
Л
Лавренюк В.М. та Безлюдна В.І. (2018) РІВЕНЬ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У ПЕРІОД ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 110-111.
Лавренюк Валентина та Безлюдна В.І. (2018) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У ПЕРІОД ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 55-56.
Луцик Г.О. (2018) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ, В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ПОЕТАПНА РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМИ. Нова педагогічна думка, 2018 (№ 4): (96). с. 84-87. ISSN 2520-6427
Луцик Г.О. (2018) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ, У СВІТЛІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДІ. Проблеми та перспективи розвитку освіти, 2018. с. 66-70.
Луцик Г.О. (2018) СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Професійна освіта: проблеми і перспективи, 2018: Вип. 14. с. 30-36. ISSN 2411-6238, 2411-3425
М
Марчук Марія та Луцик Г.О. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДЕВІАНТНИХ ПРОЯВІВ У ЦІННІСНОМУ ВИМІРІ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 78-81.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.Е. (2018) ART TRANSLATION AND THE CATEGORY OF EXPRESSIVNESS IN THIS ESTETIC PARADIGM. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. с. 155-158.
О
Огородник А.М. та Назарець Л.М. (2018) ФОРМУВАННЯ СХИЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО РЕСУРСНОГО ОБМІНУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 133-135.
Осьмак Л.П. та Безлюдна В.І. (2018) РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СЕРЕДНЬОМУ ТА СТАРШОМУ ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). с. 113-120. ISSN 2518-7503
П
Павелків Р.В. (2018) РЕФЛЕКСІЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ МЕХАНІЗМ МОРАЛЬНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 5-10. ISSN 2518-7503
Павелків Р.В. (2018) ГЕНЕЗА РЕФЛЕКСІЇ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОГО МЕХАНІЗМУ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.8). с. 6-16.
Павелків Р.В. (2018) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ДЕТЕРМІНАНТИ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У ДИТЯЧОМУ ВІЦІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип. 7): Т. 1. с. 6-17. ISSN 2411-4553
Павелків Р.В. та Василюк В.М. та Юдкіна Х.В. (2018) ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗ ДЕФІНІЦІЇ «ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ В СПОРТІ». Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). с. 5-12. ISSN 2518-7503
Панасюк В.М. (2018) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНКОРПОРАЦІЇ ПІДЛІТКІВ У СЕРЕДОВИЩЕ ДЕСТРУКТИВНИХ МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 118-124. ISSN 2518-7503
Панасюк В.М. (2018) КОРЕКЦІЯ АГРЕСИВНИХ ПОВЕДІНКОВИХ КОНСТРУКЦІЙ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). с. 126-133. ISSN 2518-7503
Поліщук О.П. та Павелків Р.В. (2018) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ЯК ВАЖЛИВИЙ АСПЕКТ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 132-133.
С
Савуляк В.О. та Бакун К.О. (2018) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВЯЗКУ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ТА РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ (на матеріалі дослідження школярів). Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 129-134. ISSN 2518-7503
Свінтозельська Катерина та Павелків Р.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ Я-КОНЦЕПЦІЇ НА ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 138-140.
Стасюк Ю.І. та Назаревич В.В. (2018) ВПЛИВ ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЕФЕКТИВНУ РЕАЛІЗАЦІЮ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 163-164.
Стасюк Ю.І. та Немеш О.М. (2018) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ СКЛАДОВІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 164-166.
Сташко С.С. та Назаревич В.В. (2018) МЕТОДИ МІНІМІЗАЦІЇ СИНДРОМУ ГІПЕРАКТИВНОСТІ В ПРОЦЕСІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 167-169.
Строк Ю.В. та Назарець Л.М. (2018) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У РІЗНОВІКОВІ ГРУПІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 169-171.
Т
Товстун Р. та Безлюдна В.І. (2018) ЗАЗДРІСТЬ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 148-150.
Х
Хомич І.С. (2018) ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТІСНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 165-172. ISSN 2518-7503
Хомич І.С. (2018) ФІЗІОЛОГІЧНІ І ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.10). с. 152-158. ISSN 2518-7503
Ч
Чорноус Н.О. та Назаревич В.В. (2018) АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 184-185.
Ш
Широких А.О. (2018) ЧАСОВІ ПАРАМЕТРИ ЖИТТЄВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ЖИТТЄВОГО ПРОЕКТУ. Сучасна освіта: методологія, теорія, практика, 2018. с. 76-80.
Широких А.О. (2018) РОЛЬ САМОІДЕНТИФІКАЦІЇ В ЖИТТЄВОМУ ПРОЕКТУВАННІ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2018: Вип. 12. с. 158-159.
Широких А.О. (2018) РЕФЛЕКСІЯ ЯК ЧИННИК ЖИТТЄВОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Молодий вчений, 2018 (№ 8): (60). с. 60-64. ISSN 2313-2167, 2304-5809
Широких А.О. (2018) ЖИТТЄВЕ ПРОЕКТУВАННЯ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА КАТЕГОРІЯ. Актуальні проблеми психології, 2018 (Т. ІХ): Вип. 11. с. 226-238.
Я
Яцюк Н.О. (2018) АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РЕФЛЕКСІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 201-208. ISSN 2518-7503