Items where Year is 2006
![]() | Up a level |
G
Guminska O. (2006) MUZYKA W KSZTALTOWANIA WARTOSCI DUCHOWYCH (REKONESANS METODYCZNY). Sacrum - sztuka - wychowywanie, 2006. pp. 179-191.
І
Іванова Л.І. (2006) ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 39-43.
Іванчук І. and Лобан Т. (2006) ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ТАНЦЮ МОДЕРН У США. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 133-135.
А
Адах Н.А. (2006) СЛОВНИК АВТОРСЬКИХ ЛЕКСИЧНИХ НОВОТВОРІВ У ПОЕЗІЇ ВАСИЛЯ БАРКИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2006: Вип.XIV. pp. 47-50.
Аксьонова І. (2006) ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В ХОРЕОГРАФІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 111-113.
Андрощук А.В. and Жилюк В.М. and Курята Ю.В. and Михальчук Н.О. (2006) ТЕСТИ ДЛЯ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (ПРАКТИЧНА ФОНЕТИКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. [Teaching Resource]
Б
Безкоровайна О.В. (2006) ВИХОВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА ЗАСОБАМИ СОЦІАЛЬНО-ЦІННІСНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 109-115.
Безкоровайна О.В. (2006) ВИХОВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА ЗАСОБАМИ СОЦІАЛЬНО-ЦІННІСНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 25-30.
Богатирьов В. (2006) ДУХОВНА КУЛЬТУРА РЕЖИСЕРА У ФОРМУВАННІ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАДУМУ ВИСТАВИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 139-141.
Богуш А.М. and Маліновська Н.В. (2006) Лінгво дидактична спадщина Софії Русової в сучасному дошкільному закладі. Other. Південний науковий центр академії педагогіих наук України.
Бойко Н.Г. and Олесюк Л.В. and Михальчук Н.О. (2006) НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКА) ДЛЯ СТУДЕНТІВ I КУРСУ (АНГЛІЙСЬКА МОВА ЯК ДРУГА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ). [Teaching Resource]
Бойчук Ю.Д. and Марциновський В.П. and Зуб О.В. and Калініна О.В. (2006) СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИ ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ОСНОВИ ЕКОЛОГІЇ» У ВИЩОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 58-65.
Бондарчук А.Я. (2006) ВИХОВАННЯ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЕТИКИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 155-158.
Боровець О.В. (2006) ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 102-105.
Бричок Б.П. (2006) МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА ОСНОВІ КОНЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 15-18.
Бричок С.Б. (2006) ІНТЕРАКТИВНА ЛЕКЦІЯ У ВИКЛАДАННІ КУРСУ “ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 99-102.
В
Вакульчук М. (2006) ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ БЛАГОДАТНОГО СЛОВА. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 172-174.
Варич О.С. and Сингаївський Д.В. (2006) РОЗВИТОК ТЕХНІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ З ВИКОРИСТАННЯМ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 50-54.
Вербець В. (2006) СОЦІАЛЬНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 16-19.
Вербець В. (2006) ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ ТА ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 5-6.
Виткалов В.Г. (2006) КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИЙ ЧИННИК ЯК ФАКТОР ДУХОВНОГО СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДІ (на прикладі аналізу сфери дозвілля та системи вищої спеціальної освіти). Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2006 (Вип.11). pp. 97-107.
Виткалов В.Г. (2006) УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ХХ СТОЛІТТЯ В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ МОЛОДИХ (від упорядника). Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2006 (Вип.11). pp. 3-6.
Власов Є. (2006) ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО РЕПЕРТУАРУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ КЛАСУ ФОРТЕПІАНО МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 86-89.
Вовк І. (2006) ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТІСНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ТЕАТРАЛЬНОЇ ТВОРЧОСТІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 150-152.
Войцешук Л.А. (2006) ДИСКУРС, МОВЛЕННЄВИЙ ЖАНР ТА МОВЛЕННЄВИЙ АКТ ЯК КАТЕГОРІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ МОВНОГО КОДУ В КОМУНІКАЦІЇ. Актуальні прблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2006: Вип.XIV. pp. 79-81.
Волошина Л. (2006) АЛЬТЕРНАТИВНІ МЕТОДИКИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ХОРЕОГРАФІЇ У ВНЗ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 122-124.
Воробйова Л.М. and Воробйова І.А. (2006) НАЦІОНАЛЬНО-МОВНА КАРТИНА СВІТУ Й ФРАЗЕОЛОГІЯ (на матеріалі української, російської та англійської мов). Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2006: Вип.XIV. pp. 53-57.
Г
Гаврилюк Н.В. (2006) ЮКСТАПОЗИТИ У ТВОРЧОМУ ДОРОБКУ НЕОКЛАСИКІВ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2006: Вип.XIV. pp. 50-53.
Горбачук Р. (2006) ПРОСТОРОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В ГАЛУЗІ СУЧАСНОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 119-120.
Гордєєв В. (2006) ТАНЕЦЬ ЯК ФЕНОМЕН ДУХОВНОСТІ ТРАДИЦІЙНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ОБРЯДОВОЇ КУЛЬТУРИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 114-116.
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. (2006) ДИТЯЧИЙ ХОРЕОГРАФІЧНИЙ КОЛЕКТИВ ТА ЙОГО РОЛЬ У ГАРМОНІЙНОМУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 116-119.
Городецький О. (2006) КОМПОЗИЦІЙНА РОБОТА З ІЛЮСТРАЦІЄЮ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 164-167.
Григорчук І.С. (2006) ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ В КОНТЕКСТІ ХРИСТИЯНСЬКОЇ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 182-184.
Грицюк Н.Г. and Мезін В.Г. and Касаткіна О.В. and Зубілевич М.І. and Михальчук Н.О. (2006) ТЕСТИ ДЛЯ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (ПРАКТИЧНА ГРАМАТИКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ). [Teaching Resource]
Гумінська О.О. (2006) ЗМІСТ ТА ДИДАКТИЧНА СТРУКТУРА УРОКУ МУЗИКИ. In: Зміст, дидактичні структури та методичне забезпечення уроків у початкових класах (психологічні та педагогічні аспекти). Підручники і посібники, Тернопіль, pp. 145-160. ISBN 966-07-0498-4
Гумінська О.О. (2006) МУЗИКА, 1-4 КЛАСИ : НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ МУЗИКИ. In: нига вчителя дисциплін художньо-естетичного циклу. ТОРСІНГ ПЛЮС, Харків, pp. 347-371. ISBN 966-404-259-5
Гумінська О.О. (2006) МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО : НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ УЧНІВ 5-8 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. In: Кника вчителя дисциплін художньо-естетичного циклу. ТОРСІНГ ПЛЮС, pp. 454-480. ISBN 966-404-259-5
Гумінська О.О. and Опанасець І.С. (2006) КАЛЕНДАРНО -ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИКИ 1-4 КЛАСИ. Книга вчителя дисциплін художньо-естетичного циклу, 2006. pp. 372-453.
Д
Давнюк С.В. (2006) АКТИВІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ НА МАТЕРІАЛІ СИНТАКСИСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 131-133.
Джеджера К.В. (2006) ПРОФЕСІЙНИЙ ІДЕАЛ ЯК СУБ'ЄКТИВНИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Імідж сучасного педагога, 2006 (№ 5-6): (64-65). pp. 78-80.
Димченко С.С. (2006) ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ ТА ДИРИГЕНТСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ АНДРІЯ БОБИРЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 94-97.
Дубич К.В. (2006) КОМПЛЕКС ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ НА ОСНОВІ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 2006: Вип. 20. pp. 254-260.
Дучинський С.В. (2006) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 158-160.
Ж
Журавель М. (2006) ВПЛИВ ДУХОВНОГО ЗМІСТУ ТРАГЕДІЇ НА ЕМОЦІЙНУ КУЛЬТУРУ ГЛЯДАЧА. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 152-153.
З
Забута Б. (2006) МОЛОДЬ У ПРОЦЕСІ РОЗБУДОВИ „СУСПІЛЬСТВА ЗНАНЬ”. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 170-172.
Забута Т. (2006) ПОЛІТИЧНА КУЛЬТУРА МОЛОДІ ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КРАЇНИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 168-170.
Заворотній О. (2006) СУЧАСНИЙ ТЕАТР, ЯК ДІАМАНТ, ПОВИНЕН СЯЯТИ НЕПОВТОРНИМИ ГРАНЯМИ... Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 141-144.
Загайкевич Л.В. (2006) ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ НАУК ПРИ ВИВЧЕННІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 133-136.
Захарчук З.О. (2006) ДО ПИТАННЯ ПРО СПОСОБИ КЕРІВНИЦТВА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ ОВОЛОДІННЯ ВИРАЗНИМ ЧИТАННЯМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 137-141.
Зиль І.П. (2006) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 141-144.
К
Коваль В.В. (2006) МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ НЕПОВНОЛІТНІХ У ПЕНІТЕНЦІАРНИХ УСТАНОВАХ ЯК ОДИН З ОСНОВНИХ СТРАТЕГІЧНИХ НАПРЯМІВ ПІДГОТОВКИ ЇХ ДО СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ В СУСПІЛЬСТВІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 86-91.
Костюк Л. (2006) ОКРЕМІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «КУЛЬТУРОЛОГІЯ» В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ ОСВІТНІХ СИСТЕМ ВИЩОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ У ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОСТІР. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 175-178.
Костюк Л.К. (2006) СПЕЦИФІКА ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «КУЛЬТУРОЛОГІЯ» В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ ОСВІТНІХ СИСТЕМ ВИЩОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ У ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОСТІР. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 115-120.
Костюк М.П. and Шевчук О.А. (2006) КОНСПЕКТИ ЛЕКЦІЙ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ. [Teaching Resource]
Костюк М.П. and Шевчук О.А. (2006) ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ”. [Teaching Resource]
Кравчук В. (2006) ДУХОВНО-ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА: ПОШУКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 126-128.
Крайлюк Л. (2006) ТВОРЧА СПАДЩИНА НІЛА ХАСЕВИЧА У КОНТЕКСТІ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ТА ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 157-158.
Крижанська Л.В. (2006) НАЦІОНАЛЬНІ ЦІННОСТІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 48-53.
Крижанська О.М. (2006) З ІСТОРІЇ НАЗВ КОЛЬОРІВ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2006: Вип.XIV. pp. 62-65.
Кузьма Т.М. (2006) ДЕРЖАВА МАКСИМІЛІАНА В МЕКСИЦІ: ВНУТРІШНЯ ТА ЗОВНІШНЯ ПОЛІТИКА. Питання німецької історії, 2006. pp. 279-292.
Кузьмич О.О. and Остапчук Ю.В. (2006) ПРИЧИНОВІ СТРУКТУРИ ЯК ВИЯВ ЕКЗИСТЕНЦІЙНОГО СВІТОБАЧЕННЯ. Актуальні прблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2006: Вип.XIV. pp. 17-19.
Курята Ю.В. (2006) ДО ПРОБЛЕМИ УСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ СТАТЕВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЬМИ В УСКЛАДНЕНИХ УМОВАХ ПЕРЕХІДНОГО СУСПІЛЬСТВА. Дні науки – 2006, 2006 (Т.25). pp. 53-55.
Курята Ю.В. and Пасічник І.Д. (2006) ВПЛИВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ПРОЦЕС ЇХ СОЦІАЛЬНОГО ДОРОСЛІШАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2006. pp. 81-83.
Кірілкова Н.В. (2006) ФОЛЬКЛОРНІ ТРАДИЦІЇ В "СИНІХ ЕТЮДАХ" М.ХВИЛЬОВОГО. Актуальні прблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2006: Вип.XIV. pp. 65-69.
Л
Легка І. (2006) РЕПЕРТУАР АМАТОРСЬКОГО ТАНЦЮВАЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ МОЛОДІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 124-126.
Лелюх Ю.В. (2006) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 144-147.
Лобан Т. (2006) ВПЛИВ ХОРЕОГРАФІВ-НОВАТОРІВ ДЖАЗ-МОДЕРН ТАНЦЮ НА ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ СУЧАСНОГО СТУДЕНТА. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 120-122.
Літвінчук С.Б. (2006) ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОДУКТИВНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАВДАНЬ ІЗ ЗАГАЛЬНОТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 143-146.
Літвінчук С.Б. (2006) САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 157-161.
М
Малафіїк І.В. and Остапчук М.В. (2006) СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2006: Вип. 12. pp. 49-53.
Маліновська Н.В. (2006) РІДНА МOBA В КОНЦЕПЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ СОФІЇ РУСОВОЇ. Проблеми формування мовної особистості учнів середніх загальноосвітніх закладів, 2006 (Вип.6). pp. 131-140.
Мандрик Н.В. (2006) РОЛЬ ЦЕРКОВНОСЛОВ'ЯНСЬКОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2006: Вип.XIV. pp. 69-73.
Маткова Н. and Аксьонова І. (2006) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОНАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНИХ ТАНЦІВ УКРАЇНИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 135-137.
Мельничук С.Ф. (2006) ВИКОНАВСЬКЕ МИСТЕЦТВО І СУПРОВОДЖУЮЧИЙ ЙОГО ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФАКТОР – СЦЕНІЧНЕ ХВИЛЮВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 101-104.
Мельничук Ю. (2006) РОЛЬ НАВЧАЛЬНОГО РЕПЕРТУАРУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ АКТОРСЬКОЇ ТА РЕЖИСЕРСЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗАЦІЙ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 138-139.
Мороз Л.В. and Дохненко Н.Р. and Самолюк І.В. (2006) ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 150-153.
Мілясевич І.В. (2006) КРАЄЗНАВЧИЙ ДОВІДКОВО-БІБЛІОГРАФІЧНИЙ АПАРАТ ОБЛАСНИХ УНІВЕРСАЛЬНИХ НАУКОВИХ БІБЛІОТЕК. [Teaching Resource]
Н
Никон О. (2006) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АКТИВІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТА. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 89-92.
Никон О.К. (2006) ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З ДИСЦИПЛІНИ „ОСНОВНИЙ МУЗИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ” В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 120-123.
О
Олексієвець Л.С. (2006) СУЧАСНЕ ДІЛОВЕ ЛИСТУВАННЯ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2006: Вип.XIV. pp. 95-97.
П
Павелків К.М. (2006) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ ЛЕКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ СТУДЕНТАМИ НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 164-167.
Пелех О.Б. and Юськів Б.М. (2006) МІЖНАРОДНА ТРУДОВА МІГРАЦІЯ В ЧЕСЬКІЙ РЕСПУБЛІЦІ. Other. Перспектива, Рівне.
Пелячик І.Ф. and Крижановська Т.І. (2006) ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 160-164.
Перець О.М. (2006) СУТНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 79-83.
Петренко О.Б. (2006) ТЕХНОЛОГІЯ ВИКЛАДАННЯ ГЕНДЕРНИХ КУРСІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 153-157.
Потапчук Т. (2006) ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ МОЛОДІ: СПРОБА ТЕОРЕТИЧНОГО ОСМИСЛЕННЯ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 54-56.
Потапчук Т.В. (2006) ПІСНЯ ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 91-94.
Прищепа О.П. (2006) ВУЛИЦЯ РІВНОГО: ПОГЛЯД У МИНУЛЕ. ПП ДМ, Рівне. ISBN 966-8424-41-7
Р
Рабченюк Т.С. and Демченко В.В. (2006) МОНІТОРИНГ ЯК ДІАГНОСТИЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ВИЯВЛЕННЯ ГОТОВНОСТІ ВИПУСКНИКІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.6). pp. 132-137.
Рябоконь В.І. (2006) РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ЗА ВИМОГАМИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ. МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВЕ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ СТУДЕНТІВ. КАЛІГРАФІЯ. [Teaching Resource]
С
Сагаль Н. and Волошина Л. (2006) СПЕЦИФІКА ДОПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В КОНТЕКСТІ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 128-130.
Самчук С.А. (2006) ХУДОЖНЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ МУЗИЧНОГО ТВОРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 146-150.
Сташук О. (2006) ДЕЯКІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 154-156.
Степанець Л. (2006) ТЕАТРАЛІЗОВАНЕ МАСОВЕ ДІЙСТВО ЯК ФАКТОР ЗРОСТАННЯ МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 147-149.
Степанова О.І. (2006) МЕТАФОРА ЯК ПОКАЗНИК ІДІОСТИЛЮ ХУДОЖНЬОГО МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2006: Вип.XIV. pp. 40-44.
Суржук Т.Б. (2006) ПОШУК ЕФЕКТИВНИХ СПОСОБІВ КЕРІВНИЦТВА НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ ІНДИВІДУАЛЬНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО СПРЯМУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 87-91.
Сідлецький В.О. (2006) ЛЕКЦІЇ З ТЕОРЕТИЧНОЇ МЕХАНІКИ. [Teaching Resource]
Сілков В.В. and Сілкова Е.О. (2006) ДО ПИТАННЯ ПРО СТРУКТУРУ ТА ФУНКЦІЇ МЕТОДИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 85-87.
Сіранчук Н.М. (2006) ДІАГНОСТИКА ОБРАЗНОМОВЛЕННЄВИХ ВМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 43-48.
Сіранчук Н.М. (2006) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ПРОВЕДЕННЯ ФАСИЛІТОВАНОЇ ДИСКУСІЇ ЯК МЕТОДУ РОЗВИТКУ ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 168-171.
Т
Терещенко Т.В. (2006) БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС В УКРАЇНІ: ПЕРСПЕКТИВИ РОЗКИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми викладання іноземних мов у вищій школі, 2006 (Вип.8). pp. 184-187.
Терещенко Т.В. (2006) КОМУНІКАТИВНА РОЛЬ МОВНИХ ОДИНИЦЬ ПРИ ПРИКЛАДІ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ. Актуальні проблеми перекладознавства в контексті міжкультурної комунікації, 2006. pp. 165-172.
Терещенко Т.В. (2006) ОСОБЛИВОСТІ СЛОВНИКА МОЛОДІЖНОГО ЛЕКСИКОНУ. (ПРИЧИНИ ВЖИВАННЯ НЕЛІТЕРАТУРНОЇ ЛЕКСИКИ У МОВІ МОЛОДІ). Іноземномовна комунікація: здобутки та перспективи, 2006. pp. 102-104.
Терещенко Т.В. (2006) ІНТЕГРОВАНІ СИНТАКСИЧНІ СТРУКТУРИ АКТУАЛІЗАЦІЇ В АНГЛІЙСЬКОМУ ТА НІМЕЦЬКОМУ ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ. Нова педагогічна думка, 2006 (№4). pp. 36-39.
Терещук М.А. (2006) МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА ФАКУЛЬТЕТІ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 140-143.
Тимощук Н. (2006) ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДІ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 40-43.
Тимощук Н.С. (2006) ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДІ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 19-22.
Трофімчук В.М. (2006) ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ ТА МЕТОДИ ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 67-72.
У
Ульяновська Л.П. (2006) ВОКАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ В УЧБОВОМУ ХОРОВОМУ КОЛЕКТИВІ: СПРОБА СТВОРЕННЯ СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 127-129.
Устенко К.О. (2006) ОПЕРНО-ХОРОВА ТВОРЧІСТЬ М.В.ЛИСЕНКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО–ЕСТЕТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 97-101.
Ф
Фрідріх А. (2006) ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ДУХОВНОГО СВІТУ ОСОБИСТОСТІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 33-35.
Х
Хабурська С. (2006) НАВЧАЛЬНА ВИСТАВА ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОГО ТА ДУХОВНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ РЕЖИСЕРІВ ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 144-147.
Хижнякова Н.О. (2006) СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СФЕРИ САНІТАРНОГО ОЧИЩЕННЯ УКРАЇНИ. Науковий вісник, 2006: Вип.16.6. pp. 273-278.
Хижнякова Н.О. (2006) ІНВЕСТИЦІЙНА СТРАТЕГІЯ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМ ПОВОДЖЕННЯ З ТВЕРДИМИ ПОБУТОВИМИ ВІДХОДАМИ. Науковий вісник, 2006: Вип.16.5. pp. 216-222.
Хом'як І.М. (2006) АНАЛІЗ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ОРФОГРАФІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 3-8.
Ц
Цапун Р.В. (2006) МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ НАРОДНОГО СПІВУ В СТУДЕНТСЬКОМУ ФОЛЬКЛОРНОМУ КОЛЕКТИВІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 129-132.
Цапун Р.В. (2006) БУДИЧАНИ. ТРАДИЦІЙНА СПАДЩИНА. [Teaching Resource]
Цапун Р.В. (2006) ВЕСІЛЛЯ У СВАРИЦЕВИЧАХ. Перспектива, Рване. ISBN 966-7643-73-5
Цапун Р.В. (2006) ТРАДИЦІЙНЕ ВБРАННЯ С. СЕРБИНІВКИ. Народне мистецтво, 2006 (№3/4). pp. 68-70.
Цапун Р.В. (2006) ПІСЕННА КУЛЬТУРА СЕЛА НОБЕЛЬ КІН. ХХ -ПОЧ. ХХІ СТ. Західне Полісся : історія та культура, 2006: Вип. 2. pp. 204-207.
Цуканова М.С. (2006) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗЛОЧИННОЇ ПОВЕДІНКИ НЕПОВНОЛІТНІХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). pp. 32-36.
Ціпан Т. (2006) ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 44-47.
Ч
Чернюшок О. (2006) ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА Г. КОСМІАДІ – ПОГЛЯД СУЧАСНОСТІ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 162-164.
Ш
Шевців З.М. (2006) СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 35-37.
Шевчук О.А. (2006) ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ. Години спілкування в 5-8 класах, 2006. pp. 7-12.
Шевчук О.А. (2006) КУРІННЯ? НІ!!! АНТЕРЕКЛАМА. Години спілкування в 5-8 класах, 2006. pp. 13-15.
Шевчук О.А. (2006) ХТО ЛЮБИТЬ СПИРТНЕ ПИТИ, ТОЙ БУДЕ В БІДІ ЖИТИ. АНТИРЕКЛАМАА. Години спілкування в 5-8 класах, 2006. pp. 16-18.
Шевчук О.А. (2006) РІВЕНЬ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ ПРИ ВИВЧЕНІ КУРСУ "БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ". Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2006: Вип. 9. pp. 105-108.
Шевчук О.А. (2006) СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ НА РІВНІ УЧНЯ У "ШКОЛІ ЗДОРОВ'Я". Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2006: Вип. 9. pp. 127-132.
Шевчук О.А. (2006) ПОДОРОЖ У КРАЇНУ ФАРМІЮ. СЦЕНАРІЙ КАЗКИ ДЛЯ УЧНІВ 6-Х КЛАСІВ. Позакласні заходи з біології, 2006. pp. 12-16.
Шеретюк О.М. (2006) ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНІ ІМПЕРАТИВИ УКРАЇНИ. Other. О.Зень, Рівне.
Шеховцова П. and Волошина Л. (2006) СПЕЦИФІКА ДОПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В КОНТЕКСТІ ТАНЦЮВАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ РІВНЕНЩИНИ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 130-133.
Шкарбан Т.М. (2006) ПОРЯДОК РОЗМІЩЕННЯ ЧАСТИН І КОМПОНЕНТІВ У СКЛАДНИХ КОНСТРУКЦІЯХ З ОДНОРІДНОЮ СУПІДРЯДНІСТЮ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2006: Вип.XIV. pp. 6-9.
Шугаєва Л.М. (2006) РЕЛІГІЙНІ УТВОРЕННЯ ІСТИННО-ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ Й ІСТИННО-ПРАВОСЛАВНИХ ХРИСТИЯН ЯК ФОРМА ПРОТИСТОЯННЯ ТОТАЛІТАРИЗМУ. Проблеми історії України: факти, судження, пошуки, 2006. pp. 423-435.
Шугаєва Л.М. (2006) ІОАННІТИ – ТЕЧІЯ ХІЛІАСТИЧНО-ЕСХАТОЛОГІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ ПРАВОСЛАВНОГО ПОХОДЖЕННЯ. Українське релігієзнавство, 2006 (Вип.39). pp. 145-153.
Шугаєва Л.М. (2006) СТАН І ТЕНДЕНЦІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПРАВОСЛАВНИХ СЕКТ В НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ. Українське Релігієзнавство, 2006 (Вип.42). pp. 88-107.
Шульжук К.Ф. (2006) ВНУТРІШНЯ СТРУКТУРА ПРЕДИКАТИВНИХ КОМПОНЕНТІВ СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2006: Вип.XIV. pp. 3-6.
Шульжук Н.В. (2006) НЕПОВНІ РЕЧЕННЯ У СТРУКТУРІ ДІАЛОГІЧНОЇ ЄДНОСТІ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2006: Вип.XIV. pp. 9-12.
Щ
Щербачук Н.П. (2006) ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ТИПІВ ПРОСТОГО РЕЧЕННЯ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 2006: Вип.XIV. pp. 12-17.
Ю
Юскович-Жуковська В.І. (2006) ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ. [Teaching Resource]
Я
Якимчук М. (2006) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДУХОВНОСТІ В ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 47-49.
Яковенко Л.П. and Шипунова Н.О. (2006) ВИХОВАННЯ МУЗИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЕСТЕТИЧНОЇ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 123-127.
Яковишина Т.В. (2006) ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВОЛИНІ (ДРУГА ПОЛОВИНА XIX – ПОЧАТОК XX СТ.). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 185-189.
Ямницький В.М. (2006) ОСОБИСТІСТЬ І СУТНІСТЬ У ПСИХОЛОГІЇ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ. Наука і освіта, 2006 (№3-4). pp. 72-75. ISSN 2414-4665
Ямницький В.М. (2006) ЖИТТЄТВОРЧІ РИСИ ОСОБИСТОСТІ. Наука і освіта, 12006 (№5-6). pp. 116-118. ISSN 2414-4665
Ямницький В.М. (2006) КРИЗОВЕ ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ: СОЦІОНІЧНИЙ ПІДХІД. Наука і освіта, 2006 (№3-4). pp. 74-76.
Янцур М. (2006) РОЗВИТОК У ДОШКІЛЬНИКІВ ІНТЕРЕСУ ДО ТВОРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 29-34.
Янцур М.С. (2006) ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНІ ЗАВДАННЯ З ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 107-109.
Янцур М.С. (2006) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ УЧНІВ У КРЕДИТНО-МОДУЛЬНІЙ СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). pp. 23-29.