Елементи, в яких автор: "Горопаха Н.М."
Вгору на рівень |
Гаврилюк Я.О. та Горопаха Н.М. (2024) ДИТЯЧА КНИГА ЯК ЗАСІБ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ РАННЬОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 21-22.
Петренко Л.І. та Горопаха Н.М. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМ СПІВПРАЦІ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО З БАТЬКАМИ ВИХОВАНЦІВ СОЦІАЛЬНО НЕЗАХИЩЕНИХ КАТЕГОРІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 23-24.
Данченко А.В. та Горопаха Н.М. (2024) НАСТУПНІСТЬ ЗДО І ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ НАВЧАЛЬНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 34.
Конончук С. та Горопаха Н.М. (2024) ПРОБЛЕМНЕ ПОЛЕ ФОРМУВАННЯ У ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ГОТОВНОСТІ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 118-121.
Кушнір М. та Горопаха Н.М. (2024) ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДНОГО ДОВКІЛЛЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 150-153.
Мельник М. та Горопаха Н.М. (2024) МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ПРОЦЕСУ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ДО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 181-184.
Чумак І.М. та Горопаха Н.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 298-301.
Яремчук У. та Горопаха Н.М. (2024) СВІТОГЛЯД: ОСНОВИ ТА ПЕРЕДУМОВИ В ДОШКІЛЬНОМУ ДИТИНСТВІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2024. с. 328-330.
Горопаха Н.М. (2023) ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ МЕТОДИЧНОГО СУПРОВОДУ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Вісник науки та освіти, 2023: Вип. 5(11). с. 436-450. ISSN 2786-6165
Горопаха Н.М. та Кричківська О.В. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Інноваційна педагогіка, 2023 (Т. 1): Вип. 63. с. 127-131. ISSN 2663-6085, 2663-6093
Бернар І.М. та Горопаха Н.М. (2022) Екологічний тренінг як засіб формування у старших дошкільників навичок, орієнтованих на сталий розвиток. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 4.
Кіндрат Т.М. та Горопаха Н.М. (2022) Особливості логопедичної роботи та пошук індивідуальних підходів до дітей з розладами аутистичного спектру. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 25-27.
Московчик І.М. та Горопаха Н.М. (2022) Роль батьків у вихованні працелюбності дітей дошкільного віку. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 50-51.
Зух О.В. та Горопаха Н.М. (2022) LEGO-конструювання як засіб розвитку креативності дітей дошкільного віку. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 22.
Горопаха Н.М. (2021) ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЕКСКУРСІЙ У ПРИРОДУ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ, ЯКІ МАЮТЬ ПОРУШЕННЯ МОВЛЕННЯ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.14). с. 149-150. ISSN 2411-4553
Горопаха Н.М. та Данилюк М. (2021) ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО КНИГИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 18-20.
Горопаха Н.М. та Дякова О. (2021) МОЖЛИВОСТІ РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У САМООБСЛУГОВУВАННІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 20-21.
Горопаха Н.М. та Євгейчук Н. (2021) ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 22-24.
Горопаха Н.М. та Литман В. (2021) ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЕКОЛОГІЧНОГО ТА ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 25-29.
Горопаха Н.М. та Московчик І. (2021) ФОРМУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ПРАЦЕЛЮБНОСТІ ЯК БАЗОВОЇ ЯКОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 29-30.
Горопаха Н.М. та Хомич Н. (2021) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ РІВНЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 30-33.
Горопаха Н.М. та Зух О. (2021) КОНСТРУЮВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ LEGO-DUPLO. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 24-25.
Горопаха Н.М. (2020) Методичні рекомендації до практичних і лабораторних занять та виконання завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Основи природознавства та методика ознайомлення дітей з природою». [Навчальні матеріали]
Горопаха Н.М. (2020) Основи природознавства: практикум для самостійної роботи. [Навчальні матеріали]
Горопаха Н.М. та Бережна К. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СТВОРЕННЯ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 22-24.
Горопаха Н.М. (2020) МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ВАДАМИ МОВЛЕННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 18-20.
Горопаха Н.М. та Бережна К. (2020) СТВОРЕННЯ В ГРУПІ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 20-22.
Горопаха Н.М. та Білецька Б. (2020) ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ЕКОЛОГІЧНОГО І ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 24-26.
Горопаха Н.М. та Гетьман І. (2020) РОБОТА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І СІМ’Ї З ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 26-29.
Горопаха Н.М. та Гресь О. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДОСЛІДЖЕННЮ ПРИРОДИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 29-30.
Горопаха Н.М. та Дякова О. (2020) МОЖЛИВОСТІ РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У САМООБСЛУГОВУВАННІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 30-32.
Горопаха Н.М. та Прокопчук О. (2020) РОЛЬ РІЗНИХ ВИДІВ ІГОР У ФОРМУВАННІ МОВЛЕННЄВОЇ ТВОРЧОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 32-33.
Горопаха Н.М. та Собчук Д. (2020) ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ДОПОМОГОЮ ХУДОЖНЬОГО СЛОВА. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 33-36.
Горопаха Н.М. (2020) СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА У ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Новітні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному просторі закладів загальної середньої освіти, 2020. с. 45-49.
Горопаха Н.М. та Павлюк Т.О. (2020) ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У УЧНІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка, 2020: Вип. 13. с. 128-140.
Горопаха Н.М. (2019) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА ЛОГОПЕДІВ ДО ВИЯВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 144-150.
Гаврилюк О.О. та Горопаха Н.М. (2019) НАСТУПНІСТЬ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ КРЕАТИВНОСТІ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ПРИРОДИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 31-33.
Димарчук Л.В. та Горопаха Н.М. (2019) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 49-51.
Горопаха Н.М. (2019) ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ДЕФЕКТОЛОГІВ-ЛОГОПЕДІВ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2019 (3): 87. с. 49-62. ISSN 2312-5993
Сюрвасева К.С. та Горопаха Н.М. (2019) РОЗВИТОК ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ ДІТЕЙ ЯК ОСНОВА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 147-149.
Бичук С.Б. та Горопаха Н.М. (2019) ОВОЛОДІННЯ ІНТЕРАКТИВНИМИ ФОРМАМИ РОБОТИ З БАТЬКАМИ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 15-17.
Гаврилюк О.О. та Горопаха Н.М. (2019) НАСТУПНІСТЬ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ КРЕАТИВНОСТІ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ПРИРОДИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 30-31.
Горопаха Н.М. (2019) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ТА ЛОГОПЕДІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 42-43.
Деркач В. та Горопаха Н.М. (2019) ВЗАЄМОДІЯ ВИХОВАТЕЛЯ І ЛОГОПЕДА У ФОРМУВАННІ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 50-52.
Деркач В. та Горопаха Н.М. (2019) МОВЛЕННЄВА ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 52-53.
Димарчук Л.В. та Горопаха Н.М. (2019) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 53-54.
Мамчур Н.Ф. та Горопаха Н.М. (2019) ЗАСТОСУВАННЯ ПРОБЛЕМНИХ МЕТОДІВ У ОЗНАЙОМЛЕННІ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРАВИЛАМИ ПОВЕДІНКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 122-123.
Собчук Д.В. та Горопаха Н.М. (2019) ХУДОЖНЄ СЛОВО ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНИХ НАВИЧОК ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 167-168.
Сюрвасева К.С. та Горопаха Н.М. (2019) РОЗВИТОК ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ ДІТЕЙ ЯК ОСНОВА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 172-174.
Форсюк О.С. та Горопаха Н.М. (2019) ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ВСЕСВІТОМ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 177-178.
Горопаха Н.М. (2018) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 84-93. ISSN 2411-4553
Дичківська І.М. та Горопаха Н.М. та Козлюк О.А. та Косарєва О.І. та Маліновська Н.В. та Павлюк Т.О. та Руденко Н.М. та Степанова О.І. та Шадюк (Падалка) О.І. (2018) Дослідницька робота студентів. [Навчальні матеріали]
Басюк (Божко) Ю.С. та Горопаха Н.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ДО ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 8-9.
Бичук С.Б. та Горопаха Н.М. (2018) ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ БАТЬКІВ ВИХОВАНЦІВ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 12-13.
Василишин С.С. та Горопаха Н.М. (2018) ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ЧЕРГУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 30-32.
Гаврилюк О.О. та Горопаха Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ПІЗНАННЯ ПРИРОДИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 39-41.
Галайчук М.В. та Горопаха Н.М. (2018) ПРОБЛЕМНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 41-43.
Димарчук Л.В. та Горопаха Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІНТЕРЕСУ ДО МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 59-60.
Ковальчук Ю. та Горопаха Н.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ГРОМАДСЬКИХ МІСЦЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 82-83.
Крижановська Н.А. та Горопаха Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 88-90.
Почтарук Ю.О. та Горопаха Н.М. (2018) ВИХОВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ ДОШКІЛЬНИКІВ В ІГРАХ З НАРОДНИМИ ІГРАШКАМИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 135-136.
Бичук С.Б. та Горопаха Н.М. (2018) ЗНАЧЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМ РОБОТИ З БАТЬКАМИ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 12-14.
Василишин С.С. та Горопаха Н.М. (2018) ЗАСТОСУВАННЯ ЧЕРГУВАНЬ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 22-24.
Гаврилюк О.О. та Горопаха Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ПРИРОДИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 29-30.
Годунок Я.В. та Горопаха Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ДРУЖНІХ СТОСУНКІВ ДОШКІЛЬНИКІВ У КОЛЕКТИВНІЙ ПРАЦІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 38-39.
Годунок Я.В. та Горопаха Н.М. (2018) ВПЛИВ УЧАСТІ В КОЛЕКТИВНІЙ ПРАЦІ НА ФОРМУВАННЯ ДРУЖНІХ СТОСУНКІВ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018. с. 40-41.
Димарчук Л.В. та Горопаха Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО МАТЕМАТИКИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 56-58.
Ковальчук Ю.О. та Горопаха Н.М. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ, СПРЯМОВАНОЇ НА ЗАСВОЄННЯ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ У ГРОМАДСЬКИХ МІСЦЯХ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 84-86.
Ковальчук Т.В. та Горопаха Н.М. (2018) ПОГЛЯДИ М. МОНТЕССОРІ НА РОЛЬ ПРИРОДИ У ВИХОВАННІ ДИТИНИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 86-87.
Ковальчук Т.В. та Горопаха Н.М. (2018) «ЕКОЛОГІЧНА СТЕЖИНА»-ЕКОЛОГО-РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ В ЗДО. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 88-89.
Сюрвасева К.С. та Горопаха Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ГУМАННИХ ПОЧУТТІВ У ДІТЕЙ ЧЕРЕЗ ВЗАЄМОДІЮ З СЮЖЕТНОЮ ІГРАШКОЮ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 172-173.
Форсюк О.С. та Горопаха Н.М. (2018) ОЗНАЙОМЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ КОСМОСУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 177-178.
Яковець Ю.Е. та Горопаха Н.М. (2018) МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ФРЕБЕЛІВСЬКОЇ СИСТЕМИ ВИХОВАННЯ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 191-193.
Горопаха Н.М. та Маліновська Н.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ МОТИВІВ НАВЧАЛЬНО-МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Проблеми сучасної психології, 2017 (Вип.35). с. 119-129.
Горопаха Н.М. (2017) ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА»: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ АСПЕКТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): 60. с. 225-229.
Горопаха Н.М. (2017) КОМПЕНТЕНТІСНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Постметодика, 2017 (2-3): 127-128. с. 16-20. ISSN 1815-3194
Горопаха Н.М. (2017) ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 2017 (27). с. 25-30. ISSN 2311-2409
Горопаха Н.М. (2017) ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ГОТОВНОСТІ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2017 (Вип.22): №1, ч. 2. с. 171-177. ISSN 2309-9763
Білоус Г.В. та Горопаха Н.М. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ «ШКОЛИ ПІД ГОЛУБИМ НЕБОМ» В.СУХОМЛИНСЬКОГО У РОБОТІ СУЧАСНОГО ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 7-9.
Бичук С.Б. та Горопаха Н.М. (2017) ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ БАТЬКІВ ВИХОВАНЦІВ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 10-12.
Галайчук М.В. та Горопаха Н.М. (2017) ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 30-32.
Давидович Г.В. та Горопаха Н.М. (2017) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВСТАНОВЛЕННЯ НАСТУПНОСТІ У ВИКОРИСТАННІ СІМЕЙНИХ ТРАДИЦІЙ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 40-42.
Пархомей Х.А. та Горопаха Н.М. (2017) ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО СВІТУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 116-118.
Горопаха Н.М. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ МАРІЇ МОНТЕССОРІ В ЕКОЛОГІЗАЦІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): 56 Ч.2. с. 71-75.
Кушнір Н.В. та Горопаха Н.М. (2016) РЕАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ЛІНІЇ «ДИТИНА В СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ» ЗАСОБАМИ ЕКСКУРСІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 62-64.
Ольшевська К.В. та Горопаха Н.М. (2016) НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ ДИТИНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2016 (Ч. 1). с. 86-87.
Горопаха Н.М. (2016) НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ 5-10 РОКІВ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 51-59.
Басюк М.В. та Горопаха Н.М. (2015) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НЕДОСТАТНІСТЮ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 9-11.
Кректун І.В. та Горопаха Н.М. (2015) ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 80-82.
Колоднюк Т.Ю. та Горопаха Н.М. (2014) ВИКОРИСТАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ КНИГ ПРО ПРИРОДУ У ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 50-52.
Романюк І.В. та Горопаха Н.М. (2014) ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА РОЗВИТОК МОРАЛЬНИХ ПОЧУТТІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). с. 124-126.
Нехай О.М. та Горопаха Н.М. (2013) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО РЕЗУЛЬТАТІВ ЛЮДСЬКОЇ ПРАЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 1). с. 133-135.
Горопаха Н.М. (2012) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2012 (Вип.4). с. 39-43.
Немира Т.М. та Горопаха Н.М. (2012) ГОТОВНІСТЬ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). с. 97-99.
Горопаха Н.М. (2011) ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК СКЛАДОВА ЇХ ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2011 (Вип.1): (44). с. 88-92.
Корецька Н. та Горопаха Н.М. (2010) ІНТЕГРАЦІЯ РІЗНИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТРЕТЬОГО РОКУ ЖИТТЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 71-73.
Горопаха Н.М. (2007) РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ Л.С. ВИГОТСЬКОГО У РОЗВИВАЮЧОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (НА ПРИКЛАДІ ВИКОРИСТАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО МЕТОДУ). Оновлення змісту,форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 15-20.
Горопаха Н.М. (2005) СПІВПРАЦЯ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА РОДИНИ У ВИХОВАННІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДІТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 15-20.
Горопаха Н.М. (2004) ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ВМІНЬ НАВЧАЛЬНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА З ПЕДАГОГОМ ТА ОДНОЛІТКАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.29). с. 68-73.
Горопаха Н.М. (2003) КНИГА ЯК ЗАСІБ ОСВІТИ У ДОШКІЛЬНІЙ ДИДАКТИЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.27). с. 22-25.
Горопаха Н.М. (2002) РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДОШКІЛЬНЯТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.19). с. 60-66.
Горопаха Н.М. (2002) НАСТУПНІСТЬ У ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДОШКІЛЬНЯТ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 15-20.
Горопаха Н.М. (2001) ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНЯТ З ВАЛЕОЛОГІЧНИМИ ВЛАСТИВОСТЯМИ РОСЛИН. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 25-27.
Горопаха Н.М. (2001) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНЯТ ІНТЕРЕСУ ДО ПІЗНАННЯ ПРИРОДИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 50-56.
Горопаха Н.М. (2000) УРІЗНОМАНІТНЕННЯ ФОРМ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДОШКІЛЬНЯТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2000 (Вип.13). с. 63-73.
Горопаха Н.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ І ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "СПЕЦМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА". [Методичні рекомендації]
Горопаха Н.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ І ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ". [Методичні рекомендації]
Горопаха Н.М. НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ. [Методичні рекомендації]
Горопаха Н.М. ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. [Методичні рекомендації]