Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких автор: "Сілкова Е.О."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 25.

Стаття

Гомоль Т.П. та Сілкова Е.О. (2022) Виховний аспект текстових задач у підручнику математики у початковій школі С.Логачевської. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 11-12.

Наумич В.М. та Сілкова Е.О. (2022) Методика використання інтерактивних ігор при вивченні нумерації цілих невід'ємних чисел в курсі математики початкових класів. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 56.

Сілков В.В. та Сілкова Е.О. (2021) РІЗНІ ФОРМИ РОБОТИ ПРИ ВИВЧЕННІ ТАБЛИЦЬ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 200-212. ISSN 2411-4553

Сілкова Е.О. (2021) ВИВЧЕННЯ ТАБЛИЦЬ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ В ІГРОВІЙ ФОРМІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 112-114.

Сілкова Е.О. та Крупко О. (2020) ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДИКИ ВИХОВАННЯ ШАНОБЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАСАДАХ ТВОРЧОСТІ В. СУХОМЛИНСЬКОГО. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2020. с. 228-230.

Сілкова Е.О. (2019) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ'ЯЗУВАТИ СЮЖЕТНІ ЗАДАЧІ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 191-193.

Сілкова Е.О. та Ратанчук Ю.М. (2019) ОСНОВИ ТА СУТЬ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 148-150.

Сілков В.В. та Сілкова Е.О. (2018) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ФОРМУВАННЯ УМІНЬ РОЗВ’ЯЗУВАТИ СЮЖЕТНІ ЗАДАЧІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні :, 2018 (Вип.8). с. 231-243.

Сілков В.В. та Сілкова Е.О. (2018) ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Інноватика у вихованні, 2018 (Вип.7): Т.1. с. 194-204. ISSN 2411-4553

Сілков В.В. та Сілкова Е.О. (2017) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ НЕДОЛІКИ ПРИ ФОРМУВАННІ ОБЧИСЛЮВАЛЬНИХ ПРИЙОМІВ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, ЇХ ПРИЧИНИ ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 165-181. ISSN 2411-4553

Сілкова Е.О. (2017) ПРИЧИНИ НЕДОЛІКІВ У РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ПРИ ФОРМУВАННІ ОБЧИСЛЮВАЛЬНИХ НАВИЧОК. Професійний розвиток педагога, 2017. с. 381-384.

Сілкова Е.О. (2017) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ СКЛАДЕНІ ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 135-137.

Сілкова Е.О. та Власюк М.В. (2015) ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ СКЛАДЕНІ ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 155-157.

Сілкова Е.О. та Оксенюк Н.О. (2015) ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. Професійний розвиток педагога, 2015. с. 157-158.

Сілкова Е.О. та Ковальчук Р.О. (2014) ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНО ДЕЗАДАПТОВАНИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 88-90.

Сілкова Е.О. та Рижа Т.С. (2014) ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 161-163.

Сілкова Е.О. (2014) ЗАСТОСУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014 (Вип.9): (52). с. 196-199.

Сілкова Е.О. та Філик Л.І. (2014) СПРЯМОВАНІСТЬ СИСТЕМИ ВПРАВ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 1-4 КЛАСІВ НА САМОВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Професійний розвиток педагога, 2014. с. 175-177.

Сілков В.В. та Сілкова Е.О. (2007) ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕХОДУ НА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНУ СИСТЕМУ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Вища освіта України, 2007: Т. 1. с. 137-142. ISSN 2078-1016

Сілков В.В. та Сілкова Е.О. (2007) ДЕЯКІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЇ ПЕРЕХОДУ НА КРЕДИТНО–МОДУЛЬНУ СИСТЕМУ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 63-64.

Сілков В.В. та Сілкова Е.О. (2006) ДО ПИТАННЯ ПРО СТРУКТУРУ ТА ФУНКЦІЇ МЕТОДИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.35). с. 85-87.

Сілкова Е.О. (2003) ПЕРЕДУМОВИ ОСОБИСТІСНО-ЗОРІЄНТОВАНОГО ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ЧИСЛА У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.26). с. 79-82.

Сілкова Е.О. (2002) ВНЕСОК УКРАЇНСЬКИХ ВЧЕНИХ В РОЗРОБКУ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 108-111.

Сілкова Е.О. (2001) ДО ПИТАННЯ ПРО ІСТОТНІ ОЗНАКИ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 35-38.

Сілкова Е.О. (2000) РІЗНІ СИСТЕМИ ТА МОДЕЛІ НАВЧАННЯ В ІСТОРІЇ ШКОЛИ. Теорія та методика вивчення фізико-математичних, природничих і технічних дисциплін, 2000 (Вип.3). с. 71-76.

Цей список був створений у Tue Apr 23 23:40:49 2024 EEST.