Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра менеджменту" та рік: 2019

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Монографія | Стаття
Число елементів: 77.

Монографія

Пелех О.Б. (2019) СТРУКТУРНІ ЗМІНИ ТА ЗРУШЕННЯ В НАЦІОНАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ: АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА. Інше. О. Зень, Рівне.

Стаття

Ісаєва Ю.В. та Дейнега О.В. (2019) ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. с. 338-339.

Антонюк Я.В. та Орлов О.Г. (2019) ШКОЛИ МЕНЕДЖМЕНТУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 3-4.

Бакай М.В. та Хижнякова Н.О. (2019) ВИКОРИСТАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ МЕТОДІВ В ЕКОНОМІЧНОМУ АНАЛІЗІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 5-7.

Баранецька О.С. та Берташ Б.М. (2019) ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 7-9.

Бенещук Т.В. та Дейнега І.О. (2019) ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ СЕРВІСНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2019. с. 23-24.

Бенещук Т.В. та Дейнега О.В. (2019) РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 349-351.

Березюк П. та Бобровський А.Л. (2019) РОЗВИТОК АЛЬТЕРНАТИВНИХ ДЖЕРЕЛ ЕНЕРГІЇ В УКРАЇНІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 9-11.

Берташ Б.М. та Володимирець В.О. (2019) Відновлення палацово-паркових комплексів Рівненщини як бази внутрішнього та в'їздного екологічного і культурно-історичного туризму. Науково-інноваційний супровід збалансованого природокористування, 2019. с. 119-123.

Берташ Б.М. та Марциновський В.П. та Сацюк І.Л. (2019) ПРОЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАКТИЧНОЇ ПРИРОДООХОРОННОЇ РОБОТИ СЕРЕД УЧНІВ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛ. ЯК МОТИВУЮЧИЙ ФАКТОР ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі, 2019. с. 77-79.

Вишневський М.М. та Мединська Т.І. (2019) ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ОПТОВОЇ ФІРМИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 13-15.

Дейнега І.О. (2019) АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЯКІСНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. Академічна доброчесність: виклики сучасності, 2019. с. 44-47.

Дейнега І.О. (2019) ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2019. с. 58-60.

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. (2019) ДО ПИТАННЯ ОБҐРУНТУВАННЯ ОЦІНОК ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМПЛЕКСУ КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі, 2019 (№ 3): (94). с. 130-137. ISSN 2409-6873

Дейнега І.О. та Язвінська Т.В. (2019) ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ. Молодий вчений, 2019 (№ 12): (76). с. 410-415. ISSN 2313-2167, 2304-5809

Дейнега О.В. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОТОКІВ ЛАНЦЮГА ПОСТАВОК ІНВЕСТИЦІЙНИХ ТОВАРІВ НА РИНКУ В2В. Інфраструктура ринку, 2019 (Вип.28). с. 74-80. ISSN 2519-2868

Дейнега О.В. (2019) СПЕЦИФІКА МЕХАНІЗМУ ЗАДОВОЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОТРЕБ ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ НА РИНКУ В2В. Економічний форум, 2019 (№3). с. 120-128.

Дейнега О.В. (2019) ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 4.0. Економіка та суспільство, 2019 (Вип.20). с. 199-208.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2019) ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ. Регіональна економіка та управління, 2019 (№ 3): (25). с. 18-21.

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2019) ІДЕНТИФІКУВАННЯ ОБ’ЄКТІВ КОМУНІКАЦІЙНОГО ВПЛИВУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України, 2019. с. 57-59.

Зайцев Р.О. та Сяська О.В. (2019) УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ ХЛІБОБУЛОЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 17-19.

Кокора І.О. та Бобровський А.Л. (2019) СТАН ТА ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 19-22.

Королюк В.В. та Дейнега І.О. (2019) ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2019. с. 105-106.

Королюк В.Р. та Дейнега О.В. (2019) РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ТОВАРНИМИ ІННОВАЦІЯМИ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2019. с. 105-106.

Королюк В.Р. та Дейнега О.В. (2019) СОЦІАЛЬНИЙ МЕДІА МАРКЕТИНГ ЯК АКТУАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА З РИНКОМ. Сучасні інформаційні системи і технології, 2019. с. 334-336.

Корсюк М.А. та Орлов О.Г. (2019) ТРУДОВА МІГРАЦІЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 24-26.

Костюкович І.Я. та Дейнега І.О. (2019) РИНКОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 357-359.

Кравчук А.О. та Дейнега О.В. (2019) НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ. Публічне управління і адміністрування: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку, 2019. с. 71-72.

Кравчук А.О. та Дейнега О.В. (2019) ЗАРОБІТНА ПЛАТА ЯК ІНСТРУМЕНТ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ВИЩОГО ПРОФЕСІЙНОГО УЧИЛИЩА № 24 М. КОРЕЦЬ. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 263-266.

Крохмалюк М.В. та Димченко Н.С. (2019) УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 27-30.

Кузьмич В.В. та Дейнега І.О. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ПОСЛУГ. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 164-166.

Лобач Т.П. та Дейнега І.О. (2019) МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РИНКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 164-166.

Маслянчук І.М. та Пелех О.Б. (2019) РОЗВИТОК МЕБЛЕВОГО РИНКУ В УКРАЇНІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 40-42.

Машта Н.О. (2019) ОСОБЛИВОСТІ КЛАСИФІКАЦІЇ СУЧАСНОГО АСОРТИМЕНТУ СІРНИКІВ. Сучасне матеріалознавство та товарознавство: теорія, практика, освіта, 2019. с. 173-176.

Мединська Т.І. (2019) ПЕРЕДУМОВИ І НАСЛІДКИ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІЛІЙ ТРАНСНАЦІОНАЛЬНИХ КОМПАНІЙ США ДЛЯ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 42-44.

Мних О.Б. та Сапотніцька Н.Я. та Костюк О.С. (2019) ВИВЧЕННЯ ЗАКОРДОННОГО ДОСВІДУ ЛІДЕРІВ У СФЕРІ ВИРОБНИЦТВА ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ І АНАЛІЗ ПРИЧИН КРИЗИ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ. Проблеми формування та реалізації конкурентної політики, 2019. с. 84-85.

Орлов О.Г. (2019) ПЛАНУВАННЯ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 47-48.

Пашинська В.А. та Берташ Б.М. (2019) Особливості підходів до визначення сутності асортиментної політики підприємства та основні фактори, що впливають на її формування. Проблеми управління соціальним і гуманітарним розвитком, 2019. с. 258-261.

Пелех О.Б. (2019) ЗАВДАННЯ СТРУКТУРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ. Агросвіт, 2019 (№ 23). с. 62-72.

Пелех О.Б. (2019) АНАЛІЗ ДИНАМІКИ ВВП УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО РОЗВИТКУ. Науковий вісник Ужгородського національного університету, 2019 (Ч. 2): Вип. 23. с. 60-65.

Пелех О.Б. (2019) АНАЛІЗ СТРУКТУРНИХ ЗМІН В ЕКОНОМІЦІ: ПРОПОЗИЦІЯ І ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ У ЗВЕДЕНИХ НАЦІОНАЛЬНИХ РАХУНКАХ УКРАЇНИ ТА ПОЛЬЩІ = ANALYSIS OF STRUCTURAL CHANGES IN THE ECONOMY: PROPOSAL AND USE OF RESOURCES IN CONSOLIDATED ACCOUNTS OF UKRAINE AND POLAND. Ефективна економіка, 2019 (№ 11). с. 1-18.

Пелех О.Б. (2019) СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ І СТРУКТУРНО-ТЕМПОЛОГІЧНА АНАЛІТИКА = STRUCTURAL ANALYSIS AND STRUCTURAL-TEMPOLOGICAL ANALYTICS. Агросвіт, 2019 (№ 24). с. 66-70.

Пелех О.Б. та Юськів Б.М. (2019) АНАЛІЗ СТРУКТУРНИХ ЗМІН В ЕКОНОМІЦІ: МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ. Економіка та держава, 2019 (№ 3). с. 16-22.

Поляк К.Ю. (2019) АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ГОСПОДАРСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ. Бізнес-навігатор, 2019 ((56)): Вип. 6.1-2. с. 209-213.

Присяжнюк Б.П. та Хижнякова Н.О. (2019) МОЖЛИВОСТІ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ СЛ ТЗОВ «ЛОКАЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП». Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 56-58.

Присяжнюк Б.П. та Хижнякова Н.О. (2019) ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ ЛІСОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. с. 300-301.

Робейко К.Г. та Дейнега І.О. (2019) ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Публічне управління і адміністрування: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку, 2019. с. 75-76.

Робейко К.Г. та Дейнега І.О. (2019) СУТНІСТЬ СИСТЕМИ ЗБУТУ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки, 2019. с. 163-164.

Робейко К.Г. та Самборський І.О. (2019) ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2019. с. 445-448.

Савченко О.Р. (2019) СИСТЕМА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ. Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту, 2019 (№ 24). с. 100-110. ISSN 2224-8609

Семканич А.В. та Машта Н.О. (2019) СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 62-64.

Сочинська А.І. та Савченко О.Р. (2019) УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 64-66.

Сяська О.В. (2019) АНАЛІЗ ВПЛИВУ ДИНАМІКИ КОМУНАЛЬНИХ ТАРИФІВ В УКРАЇНІ НА ПЛАТОСПРОМОЖНІСТЬ НАСЕЛЕННЯ. Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту, 2019 (№ 24). с. 143-150. ISSN 2224-8609

Тимощук А. та Дейнега О.В. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КП «ГОЩАНСЬКА МІЖЛІКАРНЯНА АПТЕКА». Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки, 2019: Ч. 1. с. 494-498.

Тимощук А.О. та Дейнега О.В. (2019) ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ В ГОЩАНСЬКІЙ МІЖЛІКАРНЯНІЙ АПТЕЦІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 66-68.

Тимощук А.О. та Дейнега О.В. (2019) СУЧАСНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ. Публічне управління і адміністрування: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку, 2019. с. 77-78.

Тимощук А.О. та Дейнега О.В. (2019) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Економіка, підприємництво, менеджмент: сучасний стан і обриси майбутнього, 2019. с. 266-268.

Харчук А.В. та Дейнега О.В. (2019) УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ДП «КОСТОПІЛЬСЬКИЙ ЛГ». Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 73-75.

Хільчук А.О. та Шимко О.В. (2019) УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. с. 313-314.

Черначук Ю.Р. та Орлов О.Г. (2019) МЕТОДИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 75-77.

Черначук Ю.Р. та Самборський І.О. (2019) КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ. Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту на підприємствах України, 2019. с. 590-591.

Черначук Ю.Р. та Самборський І.О. (2019) УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. с. 317-319.

Шевчук В.І. та Бобровський А.Л. (2019) РОЛЬ ЕКОЛОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 77-79.

Шелест О.О. та Машта Н.О. (2019) УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ЯК ВАГОМА СКЛАДОВА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 79-81.

Шимко О.В. (2019) ВЕНЧУРНОЕ ИНВЕСТИРОВАНИЕ ИННОВАЦИОННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В УКРАИНЕ. Наука и образование в современом мире, 2019 (Т. 1). с. 339-342.

Шимко О.В. (2019) ІМІДЖ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. Бізнесінформ, 2019 (№ 1). с. 440-446.

Шимко О.В. (2019) ГРЕЙДУВАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНА МОДЕЛЬ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ. Актуальні соціально-економічні проблеми держави і регіонів, 2019. с. 15-17.

Шимко О.В. та Веретін Л.С. (2019) ІМІДЖ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ. Стратегічні напрями соціально-економічного розвитку держави в умовах глобалізації, 2019. с. 285-287.

Юрко М.С. та Пашніна А.О. (2019) УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ НА ПІДПРИЕМСТВІ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 81-83.

Юрковець А.В. та Юхименко-Назарук І.А. (2019) МІСЦЕ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЗИЦІЇ В СИСТЕМІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 83-85.

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2019) ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ. Теоретичні та практичні аспекти стійкого розвитку економіки України, 2019. с. 320-322.

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2019) СОЦІАЛЬНО-ОРІЄНТОВАНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Проблеми управління соціальним і гуманітарним розвитком, 2019. с. 294-296.

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2019) ФОРМУВАННЯ СУЧАСНИХ ОЦІНО КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту на підприємствах України, 2019. с. 573-576.

Язвінська Т.В. та Дейнега І.О. (2019) ВПЛИВ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2019. с. 217-219.

Яковлєва Г.О. та Поляк К.Ю. (2019) ДЕЯКІ ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 85-86.

Яконюк М.В. та Пашніна А.О. (2019) КОНКУРЕНТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 87-89.

Яроша А.В. та Микитин Т.М. (2019) ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ У РОБОТІ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ. Прикладні аспекти інформаційного забезпечення та обґрунтування технічних і управлінських рішень, 2019. с. 89-90.

Цей список був створений у Sat Apr 27 17:45:16 2024 EEST.